• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Susi, club Mabuhay, Helchteren 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Prijzen zijn nu wel verdubbelt klopt ze huurt nu eigen locatie maar aan de andere kant hoeft ze nu niks af te dragen . Nu zijn de prijzen nog altijd netjes zeker als de ontvangst locatie er beter uitziet.
 
Klopt. Ik vond er niet veel aan sorry....Maar goed dat ze lekker kon pijpen maar geen herhalingsgevaar voor mij

Daar is ze zeer goed in ja, ik mocht toen eens in haar mondje klaarkomen.
Ze was een van mijn favorieten bij Mabuhay.
Moest ze nog jonger geweest zijn was beter, maar tegen een milf zeg ik ook geen nee tegen. 😉

Ik ben blij dat je haar eens bezoekt hebt en jouw ervaring deelt! 👍🏻
 
Daar is ze zeer goed in ja, ik mocht toen eens in haar mondje klaarkomen.
Ze was een van mijn favorieten bij Mabuhay.
Moest ze nog jonger geweest zijn was beter, maar tegen een milf zeg ik ook geen nee tegen. 😉

Ik ben blij dat je haar eens bezoekt hebt en jouw ervaring deelt! 👍🏻
Ja op sex gebied is ze top maar ik val heelaas op jonger en knapper. In mabuhay vind ik zelden of nooit mijn ding
 
Ja op sex gebied is ze top maar ik val heelaas op jonger en knapper. In mabuhay vind ik zelden of nooit mijn ding

Dat is een feit, de meeste dames zijn tussen de 35 en 50 jaar.
In Maart of April had je Valentina (26 jaar) en Sara haar nicht (25 jaar). Het voordeel bij Mabuhay is dat er om de 2-3 weken iemand nieuw is. Het is altijd een verassing, maar op dit moment zijn het enkel milfs. Hier en daar zal er wel een knappe tussen zitten, maar ik snap volkomen jouw mening. Soms zit er ook niks voor mij tussen. Dat hoort erbij in deze hobby. 😁
 
Dat is een feit, de meeste dames zijn tussen de 35 en 50 jaar.
In Maart of April had je Valentina (26 jaar) en Sara haar nicht (25 jaar). Het voordeel bij Mabuhay is dat er om de 2-3 weken iemand nieuw is. Het is altijd een verassing, maar op dit moment zijn het enkel milfs. Hier en daar zal er wel een knappe tussen zitten, maar ik snap volkomen jouw mening. Soms zit er ook niks voor mij tussen. Dat hoort erbij in deze hobby. 😁
Ik had er onlangs nog één van 29 jaar. Helaas ben ik haar naam vergeten, was ook een naam die ik nog nergens had gehoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan