Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt de clubs draaien altijd wel, zeker deze mnd nu er weer veel toeristen uit Holland komen. Eens clubs zijn leuk, maar vindt het wel duur (1800 SRD, ze krijgen misschien 35-50%, maar dan nog in SU moet een arbeider daar een aantal hele dagen voor werken)en om eerlijk te zijn, maar dat is smaak vind ik een heleboel van die latina's geeneens zo heel lekker. Ik heb 10x liever een javaanse/mix/blakka meid die in een salon werkt. Maar voor veel wandelaars is het een leuke plek, zeker als je met matties bent. Die koulo muziek mag wel iets zachterIn januari zijn de toeristen loesoe en is iedereen weer skeer, i sabi tog…Er valt genoeg te wandelen, maar enkel in de hoeren tenten.
Daar het verloop of de dames best wel snel weg zijn, kan ik wel dames aanbevelen, maar grote kans dat hun ook weer weg zijn, wat vaak hoor is dat ze visum's krijgen voor 6 maanden en dan weer na twee maanden weer terugkomen.
Aanraders blijven Diamonds. Manilla en Hotel Perola.
Veilig en zeker een aanrader
Prijs is rond de 1800 srd, circa 45$ a 50$