- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Fisting
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://old.quartier-rouge.be/profil/marta-203/
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De voorbije jaren heb ik deze Russische seksbom al enkele keren bezocht (laatste keer was enkele weken geleden). Ze komt telkens voor beperkte tijd naar ons landje en verdwijnt dan weer voor langere tijd. Dan duikt ze weer op (soms met andere naam in haar advertenties - zo was het in het verleden al Margo of Julia) en stuurt me dan ook meestal een WhatsApp-je om dat te laten weten. (haar advertenties laten meestal ook op zich wachten)
Met haar heb ik al zotte uurtjes beleefd, want ze schrikt van zo goed als niks terug: uitgebreid tongzoenen, pijpen zonder CD, hard neuken, anale verwennerij (beide partijen), plasseks (beide richtingen), squirten, fisten,... Ze houdt duidelijk van wat ze doet, neemt massa's initiatief en het moet bij haar geen "vanilla-sex" zijn (zoals de Amerikanen het soms noemen).
Wat mij betreft een goeie mix van GFE (want ze kust en knuffelt best wel veel en is wel aanhankelijk) en PSE (want dit is een ongelooflijk geile sloerie! )
Profiteer er van nu ze in het land is!
Met haar heb ik al zotte uurtjes beleefd, want ze schrikt van zo goed als niks terug: uitgebreid tongzoenen, pijpen zonder CD, hard neuken, anale verwennerij (beide partijen), plasseks (beide richtingen), squirten, fisten,... Ze houdt duidelijk van wat ze doet, neemt massa's initiatief en het moet bij haar geen "vanilla-sex" zijn (zoals de Amerikanen het soms noemen).
Wat mij betreft een goeie mix van GFE (want ze kust en knuffelt best wel veel en is wel aanhankelijk) en PSE (want dit is een ongelooflijk geile sloerie! )
Profiteer er van nu ze in het land is!