Recensie Super Gangbang in Den Haag vh Leiden met Ruby 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was fantastisch gisteren! De chemie tussen Ruben en @Mollymol2022 was geweldig. Ik denk ook dat er maar weinig mensen Molly niet aardig kunnen vinden want naast dat het een lekker wijf is met twee enorme koplampen, vind ik haar uitstraling en enthousiasme (en authentieke aura) eigenlijk het mooiste. Gewoon een heel leuk en lekker gek mens. Maar ook wel lief en zorgzaam tegelijkertijd.

En Ruby blijft ik altijd een zwak voor hebben. Elke keer als ik haar zie voel ik die klik, dus tja....dan is 1+1 vuurwerk.

Er was ook een grote groep "doeners", dus dit was voor mij de beste gb die ik heb meegemaakt.

Het was fantastisch gisteren! De chemie tussen Ruben en @Mollymol2022 was geweldig. Ik denk ook dat er maar weinig mensen Molly niet aardig kunnen vinden want naast dat het een lekker wijf is met twee enorme koplampen, vind ik haar uitstraling en enthousiasme (en authentieke aura) eigenlijk het mooiste. Gewoon een heel leuk en lekker gek mens. Maar ook wel lief en zorgzaam tegelijkertijd.

En Ruby blijft ik altijd een zwak voor hebben. Elke keer als ik haar zie voel ik die klik, dus tja....dan is 1+1 vuurwerk.

Er was ook een grote groep "doeners", dus dit was voor mij de beste gb die ik heb meegemaakt.
Hopelijk doet Molly ook ergens anders is een gangbang, alleen of met andere dame. Wil ik graag "aanwezig " zijn.😉

Ja! Fenomenaal hoe die twee meiden mekaar... en iedereen rondom... helemaal gek maken! "Wat zijn wij toch stoute meisjes"... zeggen ze zelf!

Alvast een (erg!) geslaagde avond!

Ik sluit mij hier helemaal bij aan

Het was gister plezier geblazen! Op naar de volgende editie 🖐️

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdag dus m'n tweede bezoekje aan de Ruby Gangbang.
Toegegeven, de vorige keer is alweer een tijdje geleden... maar Den Haag is dan ook een behoorlijk eind weg. En wat een file-ellende elke keer weer! Het moet dus écht wel de moeite zijn. En dat was het dus ook! OMG!

Zoals aangekondigd organiseerden Ruby en Molly dinsdag avond dus hun 'topfeest'... "Deze keer een hele spetterende combinatie, Molly komt ons vergezellen voor een knalfuif." Nu... dat hebben we geweten! Dus écht twee onverzadigbare dames! Bijna niets is hen te gek! Het 'hele pretpakket' zoals ze zelf zeggen. En wat een inzet! Wat een passie! En dat samenspel tussen die twee... Grrrrrrr! Ongezien! En wat zijn die meiden gek op harde pikken! Geweldig!

Het werd dan ook al snel erg druk in de kamer!

En dan was er natuurlijk nog die fantastische 'finale' die de dames voor mij in petto hadden. Het begon dus met Molly: 'Hey! Jou heb ik nog niet geneukt'! Dus eerst (opnieuw) stevig pijpen tot ie terug op volle sterkte staat. En dan stevig neuken! Ik bedoel stevig! Missio... haar benen in m'n nek... Dan lik ik haar tenen. 'Oh! Jij Houdt van voeten'! En ik lik haar tenen terwijl ik stevig verder neuk. Ik geef alles wat ik heb! Grrrrrr! Plots komt Ruby erbij... en beide dames beginnen elkaar te tongen... vlak onder me! Nou... ik sta gelijk nog harder! Haha! 'Hey! Wil je niet meedoen'? En met drieën tongen we erop los... terwijl ik stevig verder neuk! Zo geil! Tuurlijk wil Molly dat ik over haar spuit. Dus condoom af... en met stevige hand bewerkt ze m'n harde schacht... terwijl Ruby in m'n tepel bijt! Man! Ik kwam vanuit m'n tenen! OMG! Zo intens!

'Nou... zoiets vergeet je vast niet snel'! wist een van de andere deelnemers me te vertellen!

En dan... later die avond... met een brede smile lekker 'cruisen' op een nu (bijna) lege snelweg! Weer een avond om niet snel te vergeten dus!

Terug
Bovenaan Onderaan