Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAmai dat kinkt als een leuk feestje. Ik twijfelde van nog te gaan maar ze leek mij op de foto een beetje ... berimpeld. Nu niet dat ik zo'n adonis ben en nu niet dat ik niet graag een milf heb (integendeel, zelfs liever dan een 18 jarige snotneus). Maar ouder dan 60 hoeft nu ook niet voor mij. Hoe is dat bij Ruby. Ziet zij er berimpeld uit?Wat doen de meeste mensen op een warme zondag, vrij weinig denk ik
Stond nog op de mailing bij Ruby, dus kreeg een datum waarop ik wel een keer kon, niet doordeweeks
Gelijk maar aangemeld en via app contact gehouden.
Ruby heb ik eigenlijk al een tijdje op het oog, maar nooit wat van gekomen, maar vandaag wel.
Was er als eerste en langzamerhand druppelden de heren binnen, veel bekende gezichten die ik ook van andere gangbangs ken, gezellig
Airco stond aan, maar kon er eigenlijk niet tegen koelen, zweten geblazen met energieke Ruby.
Lekker rondjes pijpen afgewisseld met stampende seks in beide gaatjes, het kon allemaal.
Halverwege werd Ruby vastgemaakt op een bokje en in doggie stijl werd ze de halve kamer door geneukt.
Regelmatig moesten we even wat drinken want de hitte vergt wel wat energie en vocht.
Toen Ruby weer op bed lag was ze lekker 2 mannen aan het pijpen en werd ze door een ander lekker gefist, met hulp van haar vibrator kwam ze spuitend klaar, mooi om te zien.
Laatste kwartier ging Ruby op haar knietjes zitten met vibrator, om geduldig op ons zaad te wachten, na de vele salvo"s op haar gezicht kroop ze op bed, waar de laatste man zijn kruid op haar gezicht spoot, lekker na genieten met haar vibrator, zag er geil uit.
Ruby bedankt, was fantastisch
Berimpeld? 60? Amai, waar haal jij je info vandaan man, Ruby is een mooie roodharige milf in de 30Amai dat kinkt als een leuk feestje. Ik twijfelde van nog te gaan maar ze leek mij op de foto een beetje ... berimpeld. Nu niet dat ik zo'n adonis ben en nu niet dat ik niet graag een milf heb (integendeel, zelfs liever dan een 18 jarige snotneus). Maar ouder dan 60 hoeft nu ook niet voor mij. Hoe is dat bij Ruby. Ziet zij er berimpeld uit?
En hoeveel mannen waren er op af gekomen? Doet ze dit ook niet vaak met nog een vriendin erbij?
En hij was de enige niet die dat deed, het was een complete reünie, beregezellig!Respect voor Ho Walker om bij om en nabij de 30 graden af te reizen naar Ruby. Was niet in mij opgekomen. Ik hoop bij Jane aan te schuiven volgende week.
Die 60 bedoelde ik algemeenBerimpeld? 60? Amai, waar haal jij je info vandaan man, Ruby is een mooie roodharige milf in de 30
Je baseerde je mening op een paar foto's, logisch dat een dame niet vol in beeld is, maar kan bevestigen dat Ruby een topper is en uiterlijk aangenaam voor het oogDie 60 bedoelde ik algemeen
Holala klinkt goed.
Ja! Wat was dat een geslaagde middag! Geweldig!Voor de liefhebbers, dinsdag 11 juli van 14 tot 16 uur doen we weer een feestje (locatie Den Haag).
Ja, man! Dat heb je dus weer allemaal gemist!Chips, dus ipv mn verstandskies laten trekken, had ik hier door twee toppers kunnen laten trekken volgende keer neem ik een snipperdag
En niet vergeten vooraf te douchenhet is misschien goed om de titel te veranderen, want als ik me niet vergis, ligt de plaats niet meer in Leiden !!!
Ja die Ruby. Ik ken haar nog vanuit de Ramontiek tijd. Heb daar komplete vuisten incl onderarmen naar binnen zien gaan. Mijn god, wat kan die meid veel hebben. Helaas is lokatie icm tijdstip voor mij niet re doen (ov) anders had ik er graag bij geweest.Ja die reacties kan ik beamen. Tijdje geleden ook bij Ruby geweest. Man wat een knetter geil feestje.
Eveneens met een klein groepje hebben we haar onder handen genomen. Nadat we haar lekker gelikt en geneukt hebben, maar natuurlijk ook stevig gepijpet werden door haar was het tijd voor iets anders. Haar partner gaf ons te verstaan dat ze ook van anaal houd. Nou dat was niet tegen dovemansoren. Ze werd op haar knieën op het bankje gezet en vastgebonden. Aldaar werd ze door eerst een enorme lul anaal genomen. Hiena mocht ik ook. Wow wat geil. Na de anale sessie en een korte pauze weer een ronde trekken, zuigen en neuken werd ze als laatst in het midden van de kamer gehurkt neer gezet. Een voor een mochten we haar lekkere geile koppie onder spuiten met onze laatse druppels geil. Wat een top bang was dat. Aankomende dinsdag de 6e is er weer een bang op de zelfde locatie. Ik ben in iedergeval van de partij.
Hoi Bizaro, Ik was een van die andere 5 was zeker geslaagdIk was even gegaan afgelopen dinsdag. Helaas zijn de leidsche feestjes niet meer in leiden . de nieuwe lokatie was in Den Haag en is ook helemaal prima.
Sterker nog. Eigenlijk was de lokatie gewoon top en met een paar bonus objecten op de kamer. Op een gegeven moment hadden we Ruby vast geriemd aan zo'n bdsm toestel zodat we goede access hadden tot haar gaatjes en dat was mega geil.
In totaal 6 man. Voor mijn gevoel kan echt nog wel iemand bij.
Ruby is een echte gangbang kampioen en had in de eerste 20 minuten al drie man klaar. Zoals zij blijft gaan is ongekend machtig om te zien. Ruby heeft iedereen weer goed leeg naar huis laten gaan.
Een keer gekomen in haar kont en in de laatste minuten nog met een andere Guy samen haar gezicht onder gespoten. Super gaaf was dat.
Die moet je dan wel weten te vinden.....Gewoon de advertentie lezen ....
wat is sextons?Waar kan je je aanmelden? Op sextons zag ik nog niets staan om aan te melden
Sexjobs denk ikwat is sextons?