Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ook, maar gezicht foto's stuur ik gewoon. Alleen als ze langer ken natuurlijk en voor als ze dat zelf willenBen nogal gesteld op mijn privacy, dus nee, onder geen enkele voorwaarde, en er op blijven aandringen is reden om de dame te blokkeren.
Als je een nieuw gemaakte foto van je gezicht stuurt (die dus niet online staat) gaat een reverse image search of google lens toch geen resultaten opleveren. Als je een foto stuurt die ook ergens online staat hoogst waarschijnlijk wel.Zoek zelf maar. Google picture search, of lense ofzo.
Gewoon vrij beschikbare software.
Heb t zelf ns gedaan bij iemand, gewoon om te kijken wat eruitkwam.
Verassende resultaten, en t maakte mij meteen bewust van t feit dat je geen fotos van je snoet moet sturen als je anoniem wilt blijven in t contact..
Volgens mij was dat het punt niet, maar wilde ze gewoon weten of ik echt was.Zou ik nooit sturen > als je moet soliciteren als klant dan haak ik meteen af. Maar heb de vraag nog NOOIT gekregen.
Hangt er vanaf hoe het contact met de dame verloopt. Als het contact stroef verloopt, dan absoluut niet. Wanneer ik de dame vertrouw (gevoel, maar ook eventuele reviews), dan wel.
Eens, zo ga ik er ook mee om. Een dame met een website, social media en die al langer werkt, ja dat vertrouw ik wel. Sommige dames vragen een verificatie, ook dat is mij prima. Een vage advertentie op sexjobs in gebrekkig Nederlands, nee, absoluut niet.
Ik ben bepaald geen computernerd, maar t werkte zelfs bij mij gewoon , heel simpel via google picture search of zoiets.Als je een nieuw gemaakte foto van je gezicht stuurt (die dus niet online staat) gaat een reverse image search of google lens toch geen resultaten opleveren. Als je een foto stuurt die ook ergens online staat hoogst waarschijnlijk wel.
Gezichtsherkenningssoftware is bij mijn weten niet gratis beschikbaar.
Precies!Als je een nieuw gemaakte foto van je gezicht stuurt (die dus niet online staat) gaat een reverse image search of google lens toch geen resultaten opleveren. Als je een foto stuurt die ook ergens online staat hoogst waarschijnlijk wel.
pimeyes.comAls je een nieuw gemaakte foto van je gezicht stuurt (die dus niet online staat) gaat een reverse image search of google lens toch geen resultaten opleveren. Als je een foto stuurt die ook ergens online staat hoogst waarschijnlijk wel.