Voormalig lid 11453
Stamgast
Adverteren zij, of moet je hiervoor op een mailinglijst staan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAdverteren zij, of moet je hiervoor op een mailinglijst staan?
Was inderdaad weer super gezellig met (uiteindelijk) drie dames. Vandaag ook veel interactie tussen Elvira, Gigi en Iris. Heerlijk om te zien! Prima onderlinge sfeer ook tussen de heren.Vandaag maar eens aangesloten bij de Stoute Meisjes, en dat is mij prima bevallen moet ik zeggen. Door een verbouwing van de club (Weizigt) was het zwembadgedeelte afgesloten en speelde de actie zich af op een ruime kamer op voorzien van airco. Enfin; volle bak actie, NMC en PZC met Elvira, Gigi en (uiteindelijk ook) Iris. Met een mannetje of 12 a 13 waren de verhoudingen wat mij betreft prima, en met voldoende ruimte voor de dames onderling om ook nog een beetje samen te spelen (met- en zonder zaad) Airco had uiteindelijk een standje hoger gemogen wat mij betreft. Maar goed, wellicht volgende keer weer bij het zwembad... groot herhalingsgevaar zeker weten
Ok... met welke regelmaat? Mis toch echt wel de 2 à 3 opties per week, aan kwalitatief goeie feestjes.Ze adverteren op sexjobs
En kun jij me meer vertellen over de meisjes? Ben nogal kieskeurig.....staan nu 4 gangbangs gepland, dus het is wekelijks, maar ze zijn op zoek naar meer locaties, dus er kunnen nog een paar bijkomen.
belgie is ook te ver voor mij vanaf het noorden, maar 2,5 uur met de trein is meer regel dan uitzondering voor mij in nederland.
en heb het er wel voor over.
snap dat je fan bent van anal queen lana, maar ze is wel een stuk ouder dan elvira en gigi, dit zijn gewoon toppers, leuke jonge meiden, maar doen geen anaal, dus misschien niet jou ding, maar zeker wel de moeite waard.En kun jij me meer vertellen over de meisjes? Ben nogal kieskeurig.....
Vond dat Ramon altijd hele mooie dames had!
Heb een goed uitzicht nodig tijdens t neuken,zeg maar.
Werd altijd enorm geil van "Lana"!!! Iemand enig idee waar zij is? Kreeg wel t vermoeden dat ze er oprecht van genoot... stoppen lijkt me dan geen optie
Gaat me niet alleen om anaal. Van Veertje, Meyrem, Jane etc. Werd ik net zo hard!!! Vind DP en DV Gewoon wel leuke extra.snap dat je fan bent van anal queen lana, maar ze is wel een stuk ouder dan elvira en gigi, dit zijn gewoon toppers, leuke jonge meiden, maar doen geen anaal, dus misschien niet jou ding, maar zeker wel de moeite waard.
Ja hoor Assbuster; je mag je vrouw gewoon meenemenKomen er op de feestjes van Elvira ook stellen?
Sorry voor de vele vragen....
Hee Boog, ja het is in een bepaalde Villa zeker! Maar die info krijg je ook van de organisatie..Ik ga er ook maar eens naartoe binnenkort
Is het in villa Weizicht of op een privé adres?
Ik heb me al twee keer aangemeld maar krijg geen enkele mail vd organisatie. Beland ook niet in mijn spam. Herkend iemand dit? Ik wil maandag graag aansluiten.Hee Boog, ja het is in een bepaalde Villa zeker! Maar die info krijg je ook van de organisatie..
Keurig opgelost!!Ik heb me al twee keer aangemeld maar krijg geen enkele mail vd organisatie. Beland ook niet in mijn spam. Herkend iemand dit? Ik wil maandag graag aansluiten.
As maandag? Is er een link naar de advertentie?
Inmiddels keurig in kontakt gekomen via:As maandag? Is er een link naar de advertentie?
This one? https://www.sexjobs.nl/gangbang/stoute-gb-190922_8142482As maandag? Is er een link naar de advertentie?
is zeker geen fakeIs zeker geen fake
Inmiddels heel snel en keurig antwoord ontvangen van ElviraBen benieuwd of het geen fake is.
Er loopt net een ander draadje over fake advertenties in Dordrecht.
@Tepellover Het draadje over de fake advertenties gaat -zoals je weet- over 1 op 1 ontvangst. Heeft geen doen met de Stoute Meisjes en hun feestjes, zoals je uit de ervaringen kunt lezenBen benieuwd of het geen fake is.
Er loopt net een ander draadje over fake advertenties in Dordrecht.