Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAha! Ik schuif vrijdag aan (en in) !Dinsdag weer in Dordrecht, verbouwing is klaar dus hopelijk weer beneden terecht
Haha, schuiven we samen in! Ik zie je vrijdag!!Aha! Ik schuif vrijdag aan (en in) !
Welke dames zijn er morgen 27 sep 2022?Dinsdag weer in Dordrecht, verbouwing is klaar dus hopelijk weer beneden terecht
ik schuif hem er ook in vrijdag hihiAha! Ik schuif vrijdag aan (en in) !
Ik verwacht (maar ik weet niet zeker want ik ben zelf niet aangemeld voor morgen) Elvira & Zoë (E&Z) maar anders stuur je Elvira toch een berichtje via de SJ ad?dan weet je het...Welke dames zijn er morgen 27 sep 2022?
Ik ben er niet bij dus, maar wellicht dat ik bij El Niño op schrijf cursus kan? Dat neemt de druk van het moéten mss wat wegIk kijk uit naar een Stout verslag morgenavond. Graag een beetje uitgebreid zoals el nino mimado dat zo goed kan.
Wie zou het anders moeten zijnFf serieus; is dat Blonde Eva in de line-up (foto) ? https://www.sexjobs.nl/gangbang/super-geile-gangbang-stoute-meisjes-300922_8170072
Yesss dat is haar inderdaad! Anders even de organisatie contacten als je het zeker wil weten!Ff serieus; is dat Blonde Eva in de line-up (foto) ? https://www.sexjobs.nl/gangbang/super-geile-gangbang-stoute-meisjes-300922_8170072
Nope, weet zeker dat het blonde Eva is! Herken de foto van vroeger en orga bevestigt het ook. She's back!!Jullie bedoelen Kinky Eva, Blonde Eva heeft lang krullend haar…
Dat wordt dan een nog geiler feestje…en nog meer balen dat ik er niet bij benNope, weet zeker dat het blonde Eva is! Herken de foto van vroeger en orga bevestigt het ook. She's back!!
Blonde Eva bevestigd het nu ook zelf op TwitterDat wordt dan een nog geiler feestje…en nog meer balen dat ik er niet bij ben
Veel plezier. Hoe dichter bij Dordt….hoe…..geiler het wordt….Aha! Ik schuif vrijdag aan (en in) !
En mooi was het!Wordt mooi morgen
Sorry man ik heb bij lange na niet zoveel tekst als jij hebt. Wel grappig hoe je, onwetend, schrijft dat er bij HGB een voorsprong werd genomen. Dichterlijke vrijheid zullen we maar zeggen. Anyway, 3 dames; Elvira, Blonde Eva & Gigi. Rond 1245 was ik binnen, douchen en even de verbouwing verkennen. Feest beneden bij het zwembad trapte volle bak af met een enthousiasme getriggered door de drie bloedgeile dames. Leuk om Eva weer eens te zien/voelen. Alsof het hele corona hiaat niet bestaan heeft; als vanouds. Elvira op het eind nog even geDPed. Ook leuk om te zien dat dit dames collectief aanwas genereert en wisselende samenstellingen mogelijk maakt. Eva hoop ik daarbij graag vaker mee te maken.Benieuwd naar een verslag van de gebeurtenissen in Villa Weizigt