mr_sunshine86
Vaste klant
Hoe melden jullie je aan? Per email of whatsapp?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenE-mail. Die ene keer dat ik de Meisjes in Dordrecht heb bezocht, werd mijn e-mailadres gevraagd ter verificatie.Hoe melden jullie je aan? Per email of whatsapp?
Thanks. had een Whatsapp gestuurd naar Elvira maar geen reactie, dus zal even per mail doen. Wil dat liever niet ivm privacy, maar zal ff naam in Gmail afkortenE-mail. Die ene keer dat ik de Meisjes in Dordrecht heb bezocht, werd mijn e-mailadres gevraagd ter verificatie.
Ja ik lees het ook. Afgelopen zondag had Elvira nog wel aangegeven dat Lana er zeker bij zou zijn. Ik hoop dat ze er toch nog bij is. Zou een flinke tegenvaller zijn zeg…….. vorige keer haakte ze ook al af op laatste moment…..Hmm er staat Bo en Elvira op de site voor volgende week maandag.
Ik doe dat meestal per postduifHoe melden jullie je aan? Per email of whatsapp?
Ik heb daar een nogal geile duif met speciaal zaad voor! (En volgens mij had je deze grap al eerder gemaakt haha)Ik doe dat meestal per postduif
Op Rosalie na, zijn ze allemaal Nederlands. Bij mijn wetenZijn de dames Nederlands?
Lana is er inderdaad maandag niet bij. Elvira gaat dat nog even netjes melden via de mail. No worries. In Januari komt ze zeker terug. Ik ben er in ieder geval gewoon bij maandag.Ja ik lees het ook. Afgelopen zondag had Elvira nog wel aangegeven dat Lana er zeker bij zou zijn. Ik hoop dat ze er toch nog bij is. Zou een flinke tegenvaller zijn zeg…….. vorige keer haakte ze ook al af op laatste moment…..
Stout was ze altijd welZooo, dit is een lekkere Lana. Maar niet de Lana ex-Ramontiek, ex-Gigolina, nu Stout Meisje.
Valt mee…meestal 5 a 6 heren per jongedameIk zou graag deze GB eens bezoeken. Zit alleen nog te twijfelen tussen de Stoute Meisjes en de Milfs on tour in België. Die laatste is alleen zo ver rijden en de laatste GBs van Ramontiek bevielen me ook niet in Dordrecht, te druk vond ik. Hoe is de drukte bij de Stoute Meisjes?
Heb er al zin in, tot morgenMorgen naar alkmaar om te genieten van Bo en Elvira en hoop op nog een derde erbij.
De getinte dame heet Rosalie en komt uit Venezuela. Elvira is de dame links op de foto bij het zwembad.Ik zie een hele mooie getinte Elvira. Weet iemand haar afkomst ??
Was het leuk in Alkmaar maandag? Bo en Elvira?Heb er al zin in, tot morgen
Hieronder uitgebreid verslag van deze leuke middag.Was het leuk in Alkmaar maandag? Bo en Elvira?
Een dame naar mijn hart .Verder hebben we nog stiekem wat geile filmpjes voor Elvira haar privegebruik gemaakt.