Ben gisteren ook even langs gewipt, al had het niet veel gescheeld of ik had het niet gered.
Maar goed een uurtje later dan gepland kwam ik om 1500 aan en het feestje was natuurlijk al in volle gang, aan de onaangetaste schaal broodjes en soep te zien was er geen tijd om te eten, ik nam gelijk maar een soep en een broodje
en keek rustig hoe de dames lekker werden genomen.
De sfeer was relaxed, en voor mijn gevoel niet te druk.
Aangeschoven bij Elvira voor een pijpje, daarna doorgeschoven naar Lana, lekker in het kontje, voelde dat ik ging komen, ff eruit en pauze, ff gekeken hoe Lana door anderen in het kontje werd genomen
Ben weer verder gegaan toen ze in doggiestyle zat, heerlijk in en uit haar kontje, ze kon er geen genoeg van krijgen.
Nog even op haar rug en we moesten haar mondje vullen met zaad, want ze had nog een feestje waar ze naartoe ging, dus paar druppels achter gelaten bij haar en even een colaatje gaan halen.
Heb niet zoveel met Rosalie en dus bleef het bij kijken, meer tijd over voor Elvira.
Op het moment dat ze pauze moest nemen wou ze niet, even wat eten en drinken werd er geroepen, Nee, ik wil zaad zegt Elvira
uiteindelijk toch even een pauze genomen.
Heb haar nog even geneukt na de break, en laten pijpen, maar de pijp was al leeg, heb haar achtergelaten met een medebanger die op Duracell liep, wat een energie, gewoon tot het einde blijven stoten in Elvira
chapeau
petje af.
Ging nog even in de sauna zitten en na een douche maar weer de auto in voor een stevige rit naar huis