- 4.179
- 01/07/21
- 14.925
Heb dit regelmatig mee gemaakt maar om gezeik te voor komen het maar geaccepteerd.
Daarom maar besloten er maar definitief mee te stoppen.
Oprecht verschrikkelijk jammer dat je dit hebt meegemaakt. Maar wens je alle goeds!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb dit regelmatig mee gemaakt maar om gezeik te voor komen het maar geaccepteerd.
Daarom maar besloten er maar definitief mee te stoppen.
Je leest dit wel vaker dat mannen spijt krijgen van hun keuze. Het lijkt erop dat tussen de nieuwe dvp's die voornamelijk uit zuid amerika komen veel graaiers zitten, die hier even snel rijk denken te worden over de rug van de Nederlandse klant.Ik snap wat je bedoelt. De dames vragen steeds hogere prijzen terwijl de dienstverlening ondermaats blijft of is. Steeds vaker sta ik na afloop van een bezoek op straat met de gedachte "was dit m'n geld nou waard?"
Maar toch kriebelt het regelmatig en ga dan toch weer op pad. Ben al een tijdje op zoek naar een goed en vast adres in de buurt. Nederlandstalig, leeftijd onbelangrijk, met gfe-gehalte. Helaas nog niet gevonden. Tips zijn uiteraard welkom.
Eerder over de pik van de Nederlandse man... lijkt me!Het lijkt erop dat tussen de nieuwe dvp's die voornamelijk uit zuid amerika komen veel graaiers zitten, die hier even snel rijk denken te worden over de rug van de Nederlandse klant.
Toch is dat niet alleen slecht.Je leest dit wel vaker dat mannen spijt krijgen van hun keuze. Het lijkt erop dat tussen de nieuwe dvp's die voornamelijk uit zuid amerika komen veel graaiers zitten, die hier even snel rijk denken te worden over de rug van de Nederlandse klant.
Ik ben vooral bang dat het een transgender kan zijn...Maar ik hoef ze ook niet hoor , die Zuid Amerikaantjes met hun hoge tarieven. Sla ik over...
Heb ook niet de indruk dat ze weten dat 200 euro voor een Nederlandse burger ook best veel geld is.Toch is dat niet alleen slecht.
Anders was de schaarste nog groter.
Maar ik hoef ze ook niet hoor , die Zuid Amerikaantjes met hun hoge tarieven. Sla ik over...
De Nederlandse sprekende dvp's zitten niet bij mij in de buurt. Je ziet hier voornamelijk zuid amerikaanse dames die nieuw in Nederland zijn en waar je geen recensies van kan vinden. Ze beginnen hier in het oosten ook veel te vragen de 150 grens is hier ook verleden tijd en als ze 150 vragen zijn het vaak dames zonder gezichtsfoto's dus een groot kans dat je aan de deur een andere dame treft.Er zijn toch genoeg goed gerecenseerde leuke aardige (en vaak Nederlands sprekende) dvp's om uit te kiezen. Als je dan toch op de gok/avontuur gaat dan kan het tegenvallen, wat deels ook met je hooggespannen verwachtingen te maken heeft, denk ik.
Juist aan enkele 'mislukte' bezoeken denk ik vaak met een brede grijns terug omdat het soms zo absurd is dat het eigenlijk onvergetelijk prachtig wordt.
Niet perse,Ik begrijp jou verhaal zo denk ik ook vaak .maar de dames werken als een magneet . En probeer maar eens van die gedachten dan af te komen
Dus je moet het spelletje ook aan passen met de dames ?
Ik had het niet over meer werken, maar slimmer werkenMeer inkomsten zou betekenen meer werken, Ik kijk juist uit naar de dag dat ik kan stoppen met werken.
Je methode heeft dus niets met werken te maken eigenlijk. Alleen met opruimen!Ik had het niet over meer werken, maar slimmer werken
Je kan ook nog eens door je huis lopen en alle overbodige dingen die je 3 jaar hebt opgeslagen of niet aangeraakt hebt proberen te verkopen. Is ook extra inkomsten. Er zijn vele mogelijkheden.
Je kan ook ervoor kiezen om zelf een advertentie te plaatsen, misschien reageren er een paar vrouwen op je advertentie die je daarvoor nog willen betalen ook, over slimmer werken gesproken.Ik had het niet over meer werken, maar slimmer werken
Je kan ook nog eens door je huis lopen en alle overbodige dingen die je 3 jaar hebt opgeslagen of niet aangeraakt hebt proberen te verkopen. Is ook extra inkomsten. Er zijn vele mogelijkheden.
Ach wie weet word je nog eens verrast en wil je daarna bijna niets anders meer.Ik ben vooral bang dat het een transgender kan zijn...
Daar hoef je bij mij niet bang voor te zijnAch wie weet word je nog eens verrast en wil je daarna bijna niets anders meer.
Ik denk daarbij aan enkele prominente Amerikaanse politici die nadrukkelijk voor 'family values' waren en tegen afwijkende normen tot ze eindelijk werden aangetroffen op een gekke plek met de penis van een ander persoon in hun mond of bips ;-)
Dat is dus een oplossing van likmevestje hoe goed bedoeld ook.Het heeft met meer geld genereren te maken. Hoeft niet perse werken te zijn nee.
Het is maar tijdelijk.even rust in de kop niks bijzonders moet gewoon even accepteren dat ik ouder word .op start moeilijk heden met de sex@Aanbidder je moet het doen zoals jij denkt dat het goed is. Dus als je (tijdelijk) wil stoppen, is dat helemaal prima. Mocht je het nooit meer oppakken, is dat goed. Als je volgende week alweer naar de meisjes wilt gaan, is dat ook goed. Niemand kan of mag voor jou bepalen hoe of wat jij zou moeten doen.
Dus... moraal van het verhaal: 'Geniet ervan zolang je kan'!Het is maar tijdelijk.even rust in de kop niks bijzonders moet gewoon even accepteren dat ik ouder word .op start moeilijk heden met de sex
Ik ben ongeveer even oud en merk dat het sterk afhangt van de partner of het mechaniekje opstart of niet ;-) Terwijl vroeger alles werkte als er kont en/of/ tiet aan zat.Het is maar tijdelijk.even rust in de kop niks bijzonders moet gewoon even accepteren dat ik ouder word .op start moeilijk heden met de sex
Ja t werkt allemaal nog maar het probleem zit bij mij zelf . Ikdenk t veel dat de dames mij stom vinden als het allemaal wat langer duurt .en dat zit in mijn hoofd en dat moet ik er uit krijgen .want naar de dames gaan geniet ik wel van .gewoon n keer denk lekker alleen knuffelen en verders niks helpt misschien .bedankt voor het tegen bericht! topIk ben ongeveer even oud en merk dat het sterk afhangt van de partner of het mechaniekje opstart of niet ;-) Terwijl vroeger alles werkte als er kont en/of/ tiet aan zat.
Als ik sommige andere topics op dit forum lees dan kunnen velen volgens jouw regels hun vrouw verkopen.Ik had het niet over meer werken, maar slimmer werken
Het is toch verboden je echtgenote te verkopen? Mensenhandel....Je kan ook nog eens door je huis lopen en alle overbodige dingen die je 3 jaar hebt opgeslagen of niet aangeraakt hebt proberen te verkopen.
zo ik heb er lang over na gedacht maar ben gestopt. Ik verlaat morgen ook girlsreview .die bedank ik ook voor dit mooie gezellige site. het was leuk om hier alles te lezen en te zien