Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNa de tweede kwam hij erachter dat hij jong is en het ook gratis te krijgen is.Horen we dus aan te nemen dat de 2e tegenviel in vergelijking met de eerste ?
Ik kan me daar wel wat van indenken. Op een gegeven moment ben je gewoon te oud om te wandelen. Dan is de lust ook een stuk minder. Niet dat dit de reden van Paul, maar in het algemeen.
Ik vermoed dat hij (misschien zelfs een aantal keer) van naam veranderd is. Wat hoger op refereerde iemand naar hem als 'Paulus1970' (leek hem te herkennen).Wat ik niet zo goed begrijp.. ben je vanaf 2021 lid, schrijf je 3 berichten in al die tijd en 0 recensies. Wel van anderen alles lezen, maar zelf nooit iets schrijven.
Dat is toch niet logisch? Je bent niet eens bekend op dit forum, maar wel ineens een verhaal pennen dat je er mee gaat stoppen
Thats weird!
Ik ben ook van plan om zo lang mogelijk door te gaan, totdat mijn lichaam en geest het niet meer wil.Je bent nooit te oud om te wandelen, wel om te kunnen presteren! Maar als je dat niets uitmaakt, dan gewoon lekker doorgaan
Ik zou het je gunnenHahahha dat is rond de 2050, ben ik dan al waarschijnlijk getrouwd met 11 kinderen
Nummer 11: "Papa, vertel nog eens hoe je mama hebt leren kennen achter dat raam ?"Hahahha dat is rond de 2050, ben ik dan al waarschijnlijk getrouwd met 11 kinderen
Als je toch single bent waarom niet als je oud bent kan je zeggen dat je de jeugd ondersteundJe bent nooit te oud om te wandelen, wel om te kunnen presteren! Maar als je dat niets uitmaakt, dan gewoon lekker doorgaan
Opiniepeiling gestart daarover : "waarom zijn callgirls beter in bed ?"Klopt... dat, als voor welke reden dan ook geen relatie meer hebt (of binnen die relatie niet aan je trekken komt) dat sex met DVP's een valabel alternatief is. En... ja! Heel wat van die dames zijn verdomd goed in bed! OMG!
Maar, om nu te beweren dat je dat nooit meer zal (kunnen) ervaren binnen een (nieuwe) relatie... is toch wat kort door de bocht! Heel wat vrouwen zijn dol op sex! En... als jij wat je ervaren / geleerd hebt bij die DVP's dan in je nieuwe sexleven brengt... je zal versteld staan!
Laat haar ervaren dat je weet hoe je vrouwen moet verwennen. Breng haar naar hoogtepunten die ze niet eens wist dat ze zoiets kon voelen! En... communiceer duidelijk wat jij lekker vindt. Voor je het weet is het elke keer vuurwerk! Lusten & driften!
Daar sluit ik me bij aan , wanneer ben je te oud ?Je bent nooit te oud om te wandelen, wel om te kunnen presteren! Maar als je dat niets uitmaakt, dan gewoon lekker doorgaan
Als je grote vriend niet meer omhoog komtDaar sluit ik me bij aan , wanneer ben je te oud ?
Daar sluit ik me bij aan , wanneer ben je te oud ?
Ben je daarom weg bij MM Joke? (grapje hoor!)Als je benen niet meer meewerken. Een trap opkomen als je net uit een booster komt is dan al een groot avontuur. En een nog groter avontuur als je weer de trap af moet.
Een spalkje er langs en je kunt er tot je 100ste weer tegenaanAls je grote vriend niet meer omhoog komt
Letterlijk dit maar dat was bij Amsterdam bij de wallen op vakantie dus zou het eerder zeggen voor de ervaring was wel lachen maar ewaNa de tweede kwam hij erachter dat hij jong is en het ook gratis te krijgen is.
Eén recensie is voldoende, wantHij gaat straks nog 2 recensies schrijven
Joke daagt hem uit, hij besluit nog één laatste wip te maken met een DVP, Joke laat hem het licht zien en hij besluit spontaan om te stoppen met stoppen, waarna hij honderden meiden bezoekt en ons overstelpt met ellelange recensies, alles verteld tot in het kleinste detail.Wat ik niet zo goed begrijp.. ben je vanaf 2021 lid, schrijf je 3 berichten in al die tijd en 0 recensies. Wel van anderen alles lezen, maar zelf nooit iets schrijven.
Dat is toch niet logisch? Je bent niet eens bekend op dit forum, maar wel ineens een verhaal pennen dat je er mee gaat stoppen
Thats weird!
Dat gevoel had ik in mijn laatste wandeljaren in Nederland ook. Bijna elke keer als ik na het bezoek aan een raam weer naar huis reed dacht ik bij mezelf: Was dit het nou? Weer 50 euro weggegooid? Mijn laatste bezoek is nu 3 jaar geleden. Ik mis het niet.En ik merkte dat ik de zoektocht naar een dame vaak leuker vond dan de seks zelf. Dat was voor mij allemaal genoeg redenen om uiteindelijk te gaan stoppen.
ik mis nog steeds, de reden dat je wilt stoppen, of inmiddels al gestopt bent.Als je het pad van de betaalde liefde opgaat geeft dat ook een soort macht: met geld kan je seksuele diensten kopen - van een massage tot meer extreem. En er is een hoop te koop.
Ik heb zo ook mijn experimenten gedaan: trio's, ladyboy, kinkygirl, fitgirl, fatgirl. Maar ik heb mijn beste herinneringen aan de fantastische GFE dates die ik gehad heb.
Ik heb groot respect voor alle dames die dit werk doen en vaak met veel inzet en ervaring. Van nature val ik op zeer slanke dames maar de beste seks dates heb ik gehad met dames met een maatje meer en met misschien niet z'n perfect lijf. En de beste momenten waren vaak na het stoeien - nog even naast elkaar liggen en nog wat napraten.
Intussen heb ik een nieuwe hobby gevonden, dus over mij hoeven jullie je geen zorgen te maken.
Ik wordt DJ!
Nog veel wandelplezier!!!
Ik maak dance muziek, misschien kan je een keer een nummer van mij draaienIk wordt DJ!
Nog veel wandelplezier!!!
meneer is volgens eigen zeggen achter in de vijftig, maar ja, Joost van Bellen draait ook nog steeds.Ik maak dance muziek, misschien kan je een keer een nummer van mij draaien
Die ene tv producent ookmeneer is volgens eigen zeggen achter in de vijftig, maar ja, Joost van Bellen draait ook nog steeds.