Slag om de arm.Dat bewijst maar weer dat ik gelijk had je kon er op wachten.
4 paginas zijn Nederlands / Virtual sex. Dus kan zijn dat daar de groei vooral door komt? Deze categorie is relatief nieuw natuurlijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSlag om de arm.Dat bewijst maar weer dat ik gelijk had je kon er op wachten.
Ben altijd lief!Zou goed kunnen, maar wees lief voor ze.
Ja! En... betalen met Polaroid! haha!Dan kan ze de legendarische woorden uitspreken: buurman, wat doet u nu?
Juist! Die 'dure tijden' zijn er niet alleen voor de dames -wanabe DVP's- maar ook voor hun potentiële klanten!Er kunnen misschien wel dames bij kunnen komen, maar er moeten ook wandelaars zijn die het willen, en gezien de ontwikkeling kunnen betalen.
We gaan met zijn allen een zware tijd tegemoet denk ik.
Ik voorzie dat volgend jaar mannen minder gaan wandelen door de crisis, misschien dat de dames de prijzen gaan verlagen dan zeker als er straks meer concurrentie bij gaat komen.Juist! Die 'dure tijden' zijn er niet alleen voor de dames -wanabe DVP's- maar ook voor hun potentiële klanten!
Stijging van 4 pagina's (op 39 pagina's) tussen september en december, er zijn elk jaar wel drukkere en rustigere periodes, ik moet het nog zien.Dat bewijst maar weer dat ik gelijk had je kon er op wachten.
Ik zie een hele kleine toename van Nederlandstalige dames.Ik zie nog geen toename van Nederlandse dames, wat ik ook niet had verwacht.
Ik ben wel blij dat ze er ook zijn in tijden van crisis zoals nu. Af en toe een poesje van eigen bodem… Verandering van spijs doet eten toch? Gewoon ogen dicht, broek naar beneden en gaan met de bekende banaan.Ik zit er ook niet op te wachten...
Maar goed, ieder zijn ding.
Ik snap al die negativiteit over Nederlandse vrouwen niet zo, er zitten toch echt nog wel genoeg knappe dames tussen.Gewoon ogen dicht, broek naar beneden en gaan met de bekende banaan.
Ik ook niet hoor, mijn eigen voorkeur gaat uit naar de Nederlandse dames. Ik denk dat de meeste Nederlandse dvp's niet dagelijks willen werken en dus ook beperkter beschikbaar zullen zijn.Ik snap al die negativiteit over Nederlandse vrouwen niet zo, er zitten toch echt nog wel genoeg knappe dames tussen.