Er zijn nog steeds heeeel veel wandelaren hoor mannen. Een dame die ik wil bezoeken en die 300 euro per uur vraagt en een paar weken in NL is heeft het retedruk.
Vernomen van iemand die haar heeft bezocht, van haarzelf en ik zie dat ze continu, continu online is en waarschijnlijk tig klanten heeft.
Een ander dame die ik eerder heb bezocht en die 200 euro per uur vraagt heeft het ook retedruk.
Ik denk wel dat de wandelfrequentie bij een aantal wandelaren zeker achteruit gaat, maar de populatie is zo groot en het groepje dat vooralsnog betaalt is zo groot dat ik niet geloof dat de vraag achteruit zal gaan.
Denk trouwens dat het aan de kant van de dames ook zal meevallen (waar het eerder om gaat in dit topic). We hebben denk ik in NL niet door hoe goed we het wel niet hebben t.o.v. een groot deel van de rest op de wereld. Alhoewel de achteruitgang in kwaliteit van het leven wel duidelijk is. Prostitutie is wel echt een laatste keuze voor een groot deel van de dames en ik denk echt niet dat dat punt bereikt is, zeker niet.
ik denk dat er voor elke DVP wel 25 wandelaars rondlopen. Zo groot is de vraag.Er zijn nog steeds heeeel veel wandelaren hoor mannen. Een dame die ik wil bezoeken en die 300 euro per uur vraagt en een paar weken in NL is heeft het retedruk.
Vernomen van iemand die haar heeft bezocht, van haarzelf en ik zie dat ze continu, continu online is en waarschijnlijk tig klanten heeft.
Een ander dame die ik eerder heb bezocht en die 200 euro per uur vraagt heeft het ook retedruk.
Ik denk wel dat de wandelfrequentie bij een aantal wandelaren zeker achteruit gaat, maar de populatie is zo groot en het groepje dat vooralsnog
Denk trouwens dat het aan de kant van de dames ook zal meevallen (waar het eerder om gaat in dit topic). We hebben denk ik in NL niet door hoe goed we het wel niet hebben t.o.v. een groot deel van de rest op de wereld. Alhoewel de achteruitgang in kwaliteit van het leven wel duidelijk is. Prostitutie is wel echt een laatste keuze voor een groot deel van de dames en ik denk echt niet dat dat punt bereikt is, zeker niet.
Laat dat dan een keer 20 wandelaars worden, dat merken ze amper