Statistieken, Bijhouden dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het begin had ik alles opgeschreven. Daarna een hele tijd niet. Maar ik merkte toch dat ik niet iedereen meer kon herinneren en dat vind ik jammer. De variatie over de jaren van goed naar slecht maakt het ook mooi en spannend. Dus ik ben begonnen alles zoveel mogelijk weer op te schrijven. Niet met de exacte datum van bezoek. Maar toch zoveel als ik me kan herinneren. Soms ben ik de naam vergeten, maar de dame niet. Van mn alllereerst bezoek aan een dame waar ik 20x geweest ben voor ik een andere dame bezocht weet ik de naam bijvoorbeeld niet meer. Alleen nog dat ze uit Nigeria kwam en stond bij het oudkerksplein in Amsterdam. Gelijk een van mijn beste ervaringen. Ze stond in het stukje naast het cafe.
 
Sinds een vraag op hookers.nl vier jaar geleden over hoeveel geld je aan DVP's uitgeeft, houd ik het bij in een excel met datum, naam, prijs en wat er gedaan is. Op die manier weet ik ook wanneer ik voor het laatst bij een bepaalde dame ben geweest en hoe vaak ik er ben geweest.
 
Wat een gedoe dat allemaal bij te houden. Als ik na een jaar zo iets bijhouden goed zou gaan rekenen ben ik bang dat ik nooit meer een dvp neuk aangezien er toch aardig wat geld heen gaat. Zeker afgelopen jaar haha
 
Ik hou alleen een overzicht bij van dames waarmee ik nzc. Datum, 06 en link naar adv. Dit ivm evt iets oplopen en dan contact kunnen zoeken. Dit gaf ook een lijstje met uitgaven, was toch best veel en nu wandel ik een stuk minder. Dus heeft wel voordeel gehad om het bij te houden.
 
Iedereen doet ermee wat hij wil, soms kun je met statistieken ook nog eens herinneringen bovenhalen!
Voor de een is statistieken een plezier en voor de ander iets om niet mee herinnerd te worden.
Dat snap ik maar een aardig gedoe om cupmaat leeftijd prijs alles bij te houden haha. Als ik een goeie dvp heb gevonden onthoud ik die natuurlijk maar hoef er gelukkig nog geen lijstje van bij te houden. Ga binnekort wel naar eindhoven en atwerpen en dan doe ik wel vooraf een lijstje maken met dames die mij intressant lijken (vind ik al heel gedoe 😂)
 
Dat snap ik maar een aardig gedoe om cupmaat leeftijd prijs alles bij te houden haha. Als ik een goeie dvp heb gevonden onthoud ik die natuurlijk maar hoef er gelukkig nog geen lijstje van bij te houden. Ga binnekort wel naar eindhoven en atwerpen en dan doe ik wel vooraf een lijstje maken met dames die mij intressant lijken (vind ik al heel gedoe 😂)
Ik schrijf nu ook heus niet alles op hoor, cup grootte of lengte enz van die dingen niet maar wel naam en datum enz.
Ik maak soms ook weleens een lijstje van de dames die ik weleens wil bezoeken.
 
Ik schrijf nu ook heus niet alles op hoor, cup grootte of lengte enz van die dingen niet maar wel naam en datum enz.
Ik maak soms ook weleens een lijstje van de dames die ik weleens wil bezoeken.
Ja ik doelde ook meer op de eerste paar berichten waarin hele excel pagina worden opgesteld haha. Heb het wel even bijgehouden maar dames verranderen van raam/werkplek en lijken op elkaar waardoor het beetje onmogelijk werd voor mij en nu uiteindelijk maar blij ook anders was ik geschrokken van hoeveel ik er versleten heb in die korte wandelcarriere van me 😂
 
Ja ik doelde ook meer op de eerste paar berichten waarin hele excel pagina worden opgesteld haha. Heb het wel even bijgehouden maar dames verranderen van raam/werkplek en lijken op elkaar waardoor het beetje onmogelijk werd voor mij en nu uiteindelijk maar blij ook anders was ik geschrokken van hoeveel ik er versleten heb in die korte wandelcarriere van me 😂
Wat je gehad hebt pakken ze niet meer af, maar dames die ik bezocht heb vergeet ik niet, goed of slecht, er is altijd wel iets dat je bijblijft.
 
Wat een gedoe dat allemaal bij te houden. Als ik na een jaar zo iets bijhouden goed zou gaan rekenen ben ik bang dat ik nooit meer een dvp neuk aangezien er toch aardig wat geld heen gaat. Zeker afgelopen jaar haha
Ik schreef het eerder al, wat ik bijhoud is naam, datum en contactgegevens. Meer niet, en al helemaal geen uitgaven. Ik vrees dat als je dat na een paar jaar, en bij mij zijn dat er inmiddels enkelel tientallen jaren, samentelt dat er meteen een hartinfarct volgt.
Alhoewel, heb je al eens uitgerekend hoeveel een andere hobby je zoal kost? Na enkele jaren loopt dat ook aardig op. Bij mij zijn dat toch ook al een paar duizend € per jaar. Ach wat zou het, als je ooit naar de eeuwige jachtvelden vertrekt kan je ze toch niet meenemen. Beter dat ze dan op zijn dan ze aan vadertje staat te moeten nalaten.
 
Ik schreef het eerder al, wat ik bijhoud is naam, datum en contactgegevens. Meer niet, en al helemaal geen uitgaven. Ik vrees dat als je dat na een paar jaar, en bij mij zijn dat er inmiddels enkelel tientallen jaren, samentelt dat er meteen een hartinfarct volgt.
Alhoewel, heb je al eens uitgerekend hoeveel een andere hobby je zoal kost? Na enkele jaren loopt dat ook aardig op. Bij mij zijn dat toch ook al een paar duizend € per jaar. Ach wat zou het, als je ooit naar de eeuwige jachtvelden vertrekt kan je ze toch niet meenemen. Beter dat ze dan op zijn dan ze aan vadertje staat te moeten nalaten.
Is ook zeker hoe ik er ook overdenk maar het zal idd schrikken zijn als ik het totaal bedrag zie haha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan