Als je de dames goed hebt behandeld heb je niets te vrezen, de man is heel begripvol.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTotdat de site down gaat… of de thread verwijderd wordt… eigen log is dan beterAls je hier altijd een recensie schrijft bij een eerste bezoek, hou je het ook soort van bij. Zouden er meer hier mogen doen
Dat snap ik maar een aardig gedoe om cupmaat leeftijd prijs alles bij te houden haha. Als ik een goeie dvp heb gevonden onthoud ik die natuurlijk maar hoef er gelukkig nog geen lijstje van bij te houden. Ga binnekort wel naar eindhoven en atwerpen en dan doe ik wel vooraf een lijstje maken met dames die mij intressant lijken (vind ik al heel gedoe )Iedereen doet ermee wat hij wil, soms kun je met statistieken ook nog eens herinneringen bovenhalen!
Voor de een is statistieken een plezier en voor de ander iets om niet mee herinnerd te worden.
Ik schrijf nu ook heus niet alles op hoor, cup grootte of lengte enz van die dingen niet maar wel naam en datum enz.Dat snap ik maar een aardig gedoe om cupmaat leeftijd prijs alles bij te houden haha. Als ik een goeie dvp heb gevonden onthoud ik die natuurlijk maar hoef er gelukkig nog geen lijstje van bij te houden. Ga binnekort wel naar eindhoven en atwerpen en dan doe ik wel vooraf een lijstje maken met dames die mij intressant lijken (vind ik al heel gedoe )
Ja ik doelde ook meer op de eerste paar berichten waarin hele excel pagina worden opgesteld haha. Heb het wel even bijgehouden maar dames verranderen van raam/werkplek en lijken op elkaar waardoor het beetje onmogelijk werd voor mij en nu uiteindelijk maar blij ook anders was ik geschrokken van hoeveel ik er versleten heb in die korte wandelcarriere van meIk schrijf nu ook heus niet alles op hoor, cup grootte of lengte enz van die dingen niet maar wel naam en datum enz.
Ik maak soms ook weleens een lijstje van de dames die ik weleens wil bezoeken.
Wat je gehad hebt pakken ze niet meer af, maar dames die ik bezocht heb vergeet ik niet, goed of slecht, er is altijd wel iets dat je bijblijft.Ja ik doelde ook meer op de eerste paar berichten waarin hele excel pagina worden opgesteld haha. Heb het wel even bijgehouden maar dames verranderen van raam/werkplek en lijken op elkaar waardoor het beetje onmogelijk werd voor mij en nu uiteindelijk maar blij ook anders was ik geschrokken van hoeveel ik er versleten heb in die korte wandelcarriere van me
Ik schreef het eerder al, wat ik bijhoud is naam, datum en contactgegevens. Meer niet, en al helemaal geen uitgaven. Ik vrees dat als je dat na een paar jaar, en bij mij zijn dat er inmiddels enkelel tientallen jaren, samentelt dat er meteen een hartinfarct volgt.Wat een gedoe dat allemaal bij te houden. Als ik na een jaar zo iets bijhouden goed zou gaan rekenen ben ik bang dat ik nooit meer een dvp neuk aangezien er toch aardig wat geld heen gaat. Zeker afgelopen jaar haha
Je neefjes en nichtjes zien hun toekomstdromen nu aan diggelen liggen.Ach wat zou het, als je ooit naar de eeuwige jachtvelden vertrekt kan je ze toch niet meenemen.
Bij 90% zeker waar maar sommige vergeet ik of vervagenWat je gehad hebt pakken ze niet meer af, maar dames die ik bezocht heb vergeet ik niet, goed of slecht, er is altijd wel iets dat je bijblijft.
Is ook zeker hoe ik er ook overdenk maar het zal idd schrikken zijn als ik het totaal bedrag zie hahaIk schreef het eerder al, wat ik bijhoud is naam, datum en contactgegevens. Meer niet, en al helemaal geen uitgaven. Ik vrees dat als je dat na een paar jaar, en bij mij zijn dat er inmiddels enkelel tientallen jaren, samentelt dat er meteen een hartinfarct volgt.
Alhoewel, heb je al eens uitgerekend hoeveel een andere hobby je zoal kost? Na enkele jaren loopt dat ook aardig op. Bij mij zijn dat toch ook al een paar duizend € per jaar. Ach wat zou het, als je ooit naar de eeuwige jachtvelden vertrekt kan je ze toch niet meenemen. Beter dat ze dan op zijn dan ze aan vadertje staat te moeten nalaten.