Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe gaat toch dingen vergeten. Daar ontkom je niet aan. Prijs, namen, adres en bijzonderheden. Je gaat dingen vergeten. Ik heb zelf de neiging de namen van slechtere bezoeken te vergeten en na verloop van tijd ben je het bezoek dan helemaal vergeten. Soms komt er ineens iets terug wat je er dan weer aan herinnert. Maar vaak ben ik dan naam en land van herkomst dan al kwijt.Ik onthou gewoonweg alles. Heb een goed geheugen...
Had ik dat ook maar gedaan. Met het verdwijnen van Hookers is zo'n 20 jaar historie van mij verloren gegaanAlles noteer ik in mijn "Sexbook".
Daarin vermeld ik : de naam van de sekswerkster - locatie - prijs - meerprijs - aantal minuten - de seksuele diensten.
Over de dame van plezier verdeel ik haar in de volgende categorieën: uiterlijk - lichaam - neukpartij - algemeen.
In zijn geheel geef ik dan tussen een en vijf sterren. Een wilt zeggen "slecht". Vijf betekent "uitstekend". Wat er tussen is verschilt van "matig'" tot "goed".
Tot slot schrijf ik een kort verslag van het bezoek.
Zo kan ik het niet vergeten en het is hartstikke leuk om het later weer eens terug te lezen !
Je ons aller Sint Pieter. Die wil je graag naar eer en geweten uitleg verschaffen. Ik wordt nog wel eens zwetend wakker in het holst van de nacht. Altijd maar 2 angsten; alle koeien lopen weer buiten of Petrus wacht me opSoms denk ik wel eens dat het jammer is dat ik dat nooit gedaan heb. Het gebeurt dat op een onbewaakt moment een dame uit het verleden opduikt in mijn bewustzijn en dan denk ik "ah ja, die is er ook geweest" maar meer da dat kan ik mij vaak niet meer herinneren. Ligt ook wel aan mijn geheugen.
Ook handig als sint Pieter er naar vraagt.