Statistieken, Bijhouden dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik onthou gewoonweg alles. Heb een goed geheugen...
Je gaat toch dingen vergeten. Daar ontkom je niet aan. Prijs, namen, adres en bijzonderheden. Je gaat dingen vergeten. Ik heb zelf de neiging de namen van slechtere bezoeken te vergeten en na verloop van tijd ben je het bezoek dan helemaal vergeten. Soms komt er ineens iets terug wat je er dan weer aan herinnert. Maar vaak ben ik dan naam en land van herkomst dan al kwijt.

In het begin schreef ik alle namen op toen daar was ik na verloop van tijd mee begonnen en toen was ik er bijna al wat vergeten. Nu heb ik het een tijd niet meer opgeschreven en een aantal bezoeken zijn totaal vervaagd. Alleen die echte indruk hebben gemaakt zijn boven in de memory gebleven.

Misschien ga ik toch alles weer opschrijven.
 
Beoordelingen van dames hou ik niet bij aangezien ik me dat wel herinner.
De uitgaven hou ik wel bij per maand zodat ik mijn uitgaven in de hand kan houden. Al verwijder ik het wel als het langer dan een jaar historie is.
 
Ik heb ook een excelbestandje, maar dan wel heel eenvoudig. Niet zo als in de openingspost het geval is.
Een blad met daarop de naam, de locatie en aantal malen bezocht en een cijfer voor de dame (gebaseerd op alle bezoeken).
En een blad met daarop mijn "jaaroverzichten", dus per jaar en in volgorde van bezoek. Ik hou de exacte datum niet bij.
Als het om een sexfeestje gaat, markeer ik de dames bij wie ik mijn sperma gespoten heb met een "x".
Het komt regelmatig voor dat ik met aanzienlijk meer vrouwen sex heb op zo`n feestje dan dat ik afspuit.
Alle dames waarmee ik sex heb gehad worden genoteerd, orgasmes met die x gewaarmerkt.

Daarnaast noteer ik in Word-bestanden de gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden, mits het gaat om een wip die ik wil blijven herinneren.
Dan gaat het om bijzondere ervaringen / bijzondere vrouwen. Een standaardwip krijgt geen verdere aandacht.

Ook vezamel ik screenshots van de advertenties en foto`s van de desbetreffende dames die op internet te vinden zijn.
 
Als ik boekhouder wilde worden, koos ik wel Een andere hobby.
Ik onthou redelijk goed. En als ik een dame zou vergeten, dan heeft ze blijkbaar onvoldoende indruk gemaakt en hoef ik die toch niet meer te bezoeken.
Qua uitgaven heb ik maandelijks een budget voor leuke dingen (uitgaan, kleren kopen etc). Daar hou ik ook de uitgaven bij van het wandelen.
 
Dus je houdt niet bij welke dame je bezoekt hebt, maar wel de uitgaven van wandelen.
Ligt het aan mij of ben je dan niet juist wél de boekhouder die je beweert niet te zijn?! :ROFLMAO:
 
Mijn lijstje is heel simpel, had ik ook op een kladblok kunnen schrijven met de hand zo eenvoudig. Maar in de pc is iets makkelijker.
Bovendien zie ik het als een vorm van voorspel om alvast informatie te verzamelen en vast te leggen en als nagenieten om het vast te leggen in een klein verslagje. Dat verslagje gebruik ik ook vaak - al dan niet in aangepaste vorm - om op de forums te plaatsen. Dus veel extra werk is het niet. Daarbij levert het op dat ik eens per jaar het lijstje nog eens afloop en terugdenk aan de dates.
 
Ik vergeet niet zo snel iets maar schrijf toch veel op, naam of nickname van de dame datum bezochte dame, tijdsduur of ongeveer toch, de handelingen die gedaan werden, prijs en de hoeveelste keer ik deze dame bezocht, zo kun je nog eens nagenieten, beoordelingen schrijf ik niet op omdat ik wel nog kan herinneren of de dame goed of minder goed was.
Statistieken bijhouden is wel mijn ding.
 
Ik ben al vrij snel in het begin van mijn carrière begonnen met verslagjes schrijven, een ander lid van een toenmalig - klein - wandelforum deed dat ook altijd en ik merkte meteen dat ik dat ook wel erg leuk vond om te doen. Heb ik naast de voorpret ook nog eens na-pret. Al die verslagen worden bewaard in een goed verborgen (hoop ik) hoekje van mijn computer en zo af en toe weer eens iets terug lezen is toch wel erg leuk.
 
Alles noteer ik in mijn "Sexbook".

Daarin vermeld ik : de naam van de sekswerkster - locatie - prijs - meerprijs - aantal minuten - de seksuele diensten.

Over de dame van plezier verdeel ik haar in de volgende categorieën: uiterlijk - lichaam - neukpartij - algemeen.

In zijn geheel geef ik dan tussen een en vijf sterren. Een wilt zeggen "slecht". Vijf betekent "uitstekend". Wat er tussen is verschilt van "matig'" tot "goed".

Tot slot schrijf ik een kort verslag van het bezoek.

Zo kan ik het niet vergeten en het is hartstikke leuk om het later weer eens terug te lezen 😝!
 
Laatst bewerkt:
Alles noteer ik in mijn "Sexbook".

Daarin vermeld ik : de naam van de sekswerkster - locatie - prijs - meerprijs - aantal minuten - de seksuele diensten.

Over de dame van plezier verdeel ik haar in de volgende categorieën: uiterlijk - lichaam - neukpartij - algemeen.

In zijn geheel geef ik dan tussen een en vijf sterren. Een wilt zeggen "slecht". Vijf betekent "uitstekend". Wat er tussen is verschilt van "matig'" tot "goed".

Tot slot schrijf ik een kort verslag van het bezoek.

Zo kan ik het niet vergeten en het is hartstikke leuk om het later weer eens terug te lezen 😝!
Had ik dat ook maar gedaan. Met het verdwijnen van Hookers is zo'n 20 jaar historie van mij verloren gegaan 😖
Hoewel de allereerste ook op de site niet meer te vinden waren.
 
Zo'n 25 jaar geleden liet ik een SOA-test doen bij mijn huisarts. Met de uitslag van het onderzoek was alles prima in orde. Geen probleem. Mijn huisarts kent me wel beter en was intussen ook al wel op de hoogte van mijn wandelhobby. En we hebben het er uitgebreid over gehad. Hij heeft me toen wel aangeraden om mijn bezoekjes toch wel een tijdje bij te houden voor mocht ik ooit toch eens iets opdoen. En dat heb ik dus gedaan. Maar niet een tijdje, ik heb ze niet meer gewist. Ik heb alleen maar de datum van het bezoek, de naam van de dame en haar contactgegevens. Verder hou ik er niks van bij. En al zeker de uitgaven niet, ik wil niet weten hoeveel ik in al die jaren (meer dan 40 intussen) heb uitgegeven. Dat doe ik overigens ook niet voor andere hobby's.
 
DVP: Ik noteer gebruikte naam, geboortejaar, land van herkomst, locatie van bezoek. En ik heb een zelf gemaakte foto van haar en daarmee leg ik dus ook de bezoekdatum vast. Indien ik geen foto maak dan zijn er verder geen noteringen. er zijn maar enkele vaste dames en de rest wisselt en is dus niet zo belangrijk voor me.
SL (second loves, minnaressen): idem, en tevens staan die ontmoetingen gecodeerd in mijn agenda, zodat ik de dame in kwestie snel en ten alle tijden tevoorschijn kan roepen als er weer een nieuwe afspraak gemaakt gaat worden doo rhaar of door mij.
 
Blijkbaar niet de enige met een excel lijst 😂

Zit niet zo veel in, datum + naam van de dame, prijs en duur van het bezoekje. Kan ik bijhouden hoe vaak ik geweest ben bij een dame en hoeveel ik uitgegeven heb (veel te veel hah).
 
Ik heb meer interesse in morgen dan in gisteren.
Ik hou geen notities of wat dan ook bij van de bezoeken, ik heb geen behoefte om wat dan ook terug te lezen en de goeikes die het herinneren waard zijn, herinner ik me zo wel.
Ik herinner er me nog van meer dan 35 jaren geleden ..
 
Soms denk ik wel eens dat het jammer is dat ik dat nooit gedaan heb. Het gebeurt dat op een onbewaakt moment een dame uit het verleden opduikt in mijn bewustzijn en dan denk ik "ah ja, die is er ook geweest" maar meer da dat kan ik mij vaak niet meer herinneren. Ligt ook wel aan mijn geheugen.
Ook handig als sint Pieter er naar vraagt.
 
Soms denk ik wel eens dat het jammer is dat ik dat nooit gedaan heb. Het gebeurt dat op een onbewaakt moment een dame uit het verleden opduikt in mijn bewustzijn en dan denk ik "ah ja, die is er ook geweest" maar meer da dat kan ik mij vaak niet meer herinneren. Ligt ook wel aan mijn geheugen.
Ook handig als sint Pieter er naar vraagt.
Je ons aller Sint Pieter. Die wil je graag naar eer en geweten uitleg verschaffen. Ik wordt nog wel eens zwetend wakker in het holst van de nacht. Altijd maar 2 angsten; alle koeien lopen weer buiten of Petrus wacht me op 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan