• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar is de tijd dat je op het SKW liep en diverse nationaliteiten zag , latina , afrikaans etc nu is het voornamelijk Roem,BUL die je zien als een lopende pinautomaat en je als je binnen bent je ook zo snel willen wegwerken ,het ergste van dit alles is dat als je langsloopt ze zo arrogant zijn en mannen wegwuiven dat je denkt sorry maar wie denk je dat je bent , sommige en dan bedoel ik vele hebben totaal geen manieren , en grap is zien er niet uit :ROFLMAO:

Waar is de tijd dat je op het SKW liep en diverse nationaliteiten zag , latina , afrikaans etc nu is het voornamelijk Roem,BUL die je zien als een lopende pinautomaat en je als je binnen bent je ook zo snel willen wegwerken ,het ergste van dit alles is dat als je langsloopt ze zo arrogant zijn en mannen wegwuiven dat je denkt sorry maar wie denk je dat je bent , sommige en dan bedoel ik vele hebben totaal geen manieren , en grap is zien er niet uit :ROFLMAO:
Was je toch wel in Antwerpen ?

IK ben juist fan vd Oostblok dames, en ook qua services etc, ik zit niet te wachten op die overdreven vrolijk nep gedoe van Latinas en Afrikanen die er ook nog zat staan en denken dat ik daarop reageer om mijn Euro s te deponeren🙃
Ben ik het wel redelijk hard mee eens.
Al weet ik in het skw ook wel een heel kalme Latina zitten zonder nep gedoe en met een onberispelijke service.

Oost europeaanse dames die heul slecht hun best doen.
Zo zijn er ook in het skw, daar ga je dan niet terug. Er zitten er genoeg die héél erg hun best doen.
Is dat uit het privé ontvangst dat bij sommige de oost Europese (voornamelijk Roemeense) dames zo'n slechte reputatie hebben of is dat op slechte ervaringen uit het skw gebaseerd. In geval van het laatste, dan doe je er toch iets verkeerd volgens mij.

Laatst bewerkt:
Ik vindt hetzelfde, en 100% gelijk in wat je zegt! Dat van die andere nationaliteiten komt nooit meer terug! Of ze moeten op korte termijn toelaten dat Oekraïense vrouwen kunnen werken! Dan zit je 10 keer beter met wat er nu staat!

Ik vindt hetzelfde, en 100% gelijk in wat je zegt! Dat van die andere nationaliteiten komt nooit meer terug! Of ze moeten op korte termijn toelaten dat Oekraïense vrouwen kunnen werken! Dan zit je 10 keer beter met wat er nu staat!
Zo ongeveer alle nationaliteiten zitten er nog. Nederlandse, belgische, Thaise, Afrikaanse, Latina. Noem maar op, maar Roemeense is wel de overgrote meerderheid. Maar veruit de grootste meerderheid geeft een prima service.

Beste service kreeg je echt vroeger bij de Aziatische, de Thaise (en ook Filipijnse) waren er voordien in overvloed, nu blijft er nog eentje over maar die haar houdbaarheidsdatum is ook bijna verstreken. Nu heb je ze alleen nog in de Thaise massagesalons maar ook daar zitten de "versleten" exemplaren. Er komen blijkbaar geen jonge Aziatische dvp's meer naar Europa omdat ze nu blijkbaar meer als genoeg verdienen in hun eigen thuisland waar er een overvloed is van "sex"toeristen

Ik was vorige nacht eens uitzonderlijk in de Gentse buurt en ook de Antwerpse buurt en wat er in de Gentse buurt stond was er in de Antwerpse buurt 3 keer meer aanbod!

Terug
Bovenaan Onderaan