Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En nu de kern van de zaak, ken jij de meisjes die de prijs verhoogd hebben voor de basis f&s van 15, 20 minuten misschien ?
Veel gespeculeer hier over verhoging van het basistarief. Ik mag toch niet hopen dat het basistarief naar 100 euro gaat, want dan is het einde SKW voor mij wat ik heel spijtig zou vinden. Van 50 naar 60: oké, maar een verdubbeling zie ik niet zitten. Dat vind ik een standaard raambezoek niet waard.
 
@swtdisposition, ik ken geen enkele dame die haar basistarief verdubbeld heeft.

Dat ik die recensie geliked heb had een heel andere reden, en om eerlijk te zijn heb ik die gegevens in het formulier niet eens gelezen. Daar hecht ik geen waarde aan. Daar staan vaak de gekste dingen.

Voor de rest ben ik het totaal oneens met je laatste bericht. Er ,in heel wat waardevolle berichten waar je met die belachelijke emoji op reageert. En ook zijn ongeloofwaardige recensies die jij dan weer liked.
 
De prijzen in het skw zijn verhoogd met de 'opkuis' en beperking tot de huidige 3 straten. Toen was er geen plaats meer voor dames zonder papieren en werden de panden buiten vvr, ss, vls gesloten.
Plots véél minder dames en prijs van 1000 naar 2000 BEF. Niks met de Euro te maken, bij de invoering werd 2000 BEF 50 EUR.
 
Dat ik die recensie geliked heb had een heel andere reden, en om eerlijk te zijn heb ik die gegevens in het formulier niet eens gelezen. Daar hecht ik geen waarde aan. Daar staan vaak de gekste dingen.

Het waarheidsgehalte van de recensies over de meisjes uit het SKWA, valt mijn inziens best mee hoor . Je kan het nooit echt weten natuurlijk maar de meeste recensie geven volgens mij toch een tamelijk correct beeld van hoe de bezoeker het heeft ervaren.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Leden die plots opduiken en het bij 1 recensie houden, leden die een mindere ervaring hebben gehad bij een meisje die voor de rest alleen maar topscores heeft gekregen, en waarbij het dan zou gaan over een bezoek van meer dan een jaar geleden, tja ...

Maar meestal valt het best goed mee !
 
Het waarheidsgehalte van de recensies over de meisjes uit het SKWA, valt mijn inziens best mee hoor . Je kan het nooit echt weten natuurlijk maar de meeste recensie geven volgens mij toch een tamelijk correct beeld van hoe de bezoeker het heeft ervaren.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Leden die plots opduiken en het bij 1 recensie houden, leden die een mindere ervaring hebben gehad bij een meisje die voor de rest alleen maar topscores heeft gekregen, en waarbij het dan zou gaan over een bezoek van meer dan een jaar geleden, tja ...

Maar meestal valt het best goed mee !
Daar denk ik dus duidelijk anders over. Uiteraard weten we nooit zeker of het klopt wat men schrijft.

En een beduidend mindere ervaring bij een dame die vrijwel uitsluitend goede recensies heeft kan echt wel. Ik heb het zelf al een paar keer ervaren. De minste ervaringen die ik me nog goed kan herinneren waren allemaal bij dames die nagenoeg alleen prima recensies hadden. Hierbij zal het ongetwijfeld meespelen dat je verwachtingen dan hoog zijn, misschien wel te hoog zelfs.
 
Daar denk ik dus duidelijk anders over. Uiteraard weten we nooit zeker of het klopt wat men schrijft.

En een beduidend mindere ervaring bij een dame die vrijwel uitsluitend goede recensies heeft kan echt wel. Ik heb het zelf al een paar keer ervaren. De minste ervaringen die ik me nog goed kan herinneren waren allemaal bij dames die nagenoeg alleen prima recensies hadden. Hierbij zal het ongetwijfeld meespelen dat je verwachtingen dan hoog zijn, misschien wel te hoog zelfs.

Natuurlijk kan iemand een andere ervaring hebben dan al de andere.

Maar iemand die geen recensies schrijft en plots eentje schrijft over een bezoek van meer dan 1 jaar geleden en een totaal ander beeld schets over het meisje, vind ik niet echt geloofwaardig.

Zoveel mensen, zoveel meningen. Geen enkel probleem, zolang men probeert objectief te blijven .
 
Terug
Bovenaan Onderaan