Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze komen juist naar het skw omdat het hier vele malen beter is dan in Nederland. En in Nederland spelen deze issues over de tarieven ook.
In Amsterdam is het iets duurder dan bij ons in Antwerpen ook wat minder gezellig voor te wandelen. Wat de tarieven zijn in andere steden heb ik geen idee van ? Voor mijn zelf heb ik besloten voor wat minderen . Je gaat er niet van sterven als ge minder seks hebt in uw leven. In de plaats daarvan kan je meer uit sparen of iets leuks kopen voor je zelf. Er zijn leukere dingen in het leven dan je zuur verdiende centjes af te geven aan een dame van plezier. Want ge wint er toch niks mee. Het is maar een cliché of een placebo wat het ook mag zijn .
 
In grote lijnen zijn de tarieven overal hetzelfde alleen in wallengebied Amsterdam veel hoger en servuce vaak kut of matig, en in Doubletstraat Den haag iets goedkoper maar uiterlijk dames ook minder.
Mooi of minder mooi het komt allemaal op het zelfde neer . Enkel het verschil is dat je mooiere dame financieel nog sterker maakt en dat je haar een beter luxe leven bezorgd.
 
Voor mijn zelf heb ik besloten voor wat minderen . Je gaat er niet van sterven als ge minder seks hebt in uw leven. In de plaats daarvan kan je meer uit sparen of iets leuks kopen voor je zelf. Er zijn leukere dingen in het leven dan je zuur verdiende centjes af te geven aan een dame van plezier. Want ge wint er toch niks mee. Het is maar een cliché of een placebo wat het ook mag zijn .
Dat is voor iedereen anders, maar het leven gaat ook snel voorbij , ge gaat er idd niet van sterven om minder dames te bezoeken maar ik ga niet minderen.
Ge wint er niks mee maar de herinneringen die blijven en vooral maken dat je later zo weinig mogelijk spijt krijgt van de dingen die je niet deed.
Spijt komt te laat.
 
Dat is voor iedereen anders, maar het leven gaat ook snel voorbij , ge gaat er idd niet van sterven om minder dames te bezoeken maar ik ga niet minderen.
Ge wint er niks mee maar de herinneringen die blijven en vooral maken dat je later zo weinig mogelijk spijt krijgt van de dingen die je niet deed.
Spijt komt te laat.
Met spijt moet je ook leren mee er om te gaan . Welke herinneringen heb je dan de seksuele of de fysieke aantrekkingskracht ?
Je bent blij dat bij een mooie vrouw geweest bent ? Iedereen heeft daar een andere mening daarover.
 
Met spijt moet je ook leren mee er om te gaan . Welke herinneringen heb je dan de seksuele of de fysieke aantrekkingskracht ?
Je bent blij dat bij een mooie vrouw geweest bent ? Iedereen heeft daar een andere mening daarover.
Met spijt heb ik dan eerder een gevoel gehad dat ik iets gemist heb.
Dat kan beide zijn, de fysieke aantrekkingskracht en de belevenis op zich.
Juist iedereen is anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan