Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen heren, gisteren liep ik door de Schipperstraat, en daar zat aan het begin een mooi zeer jong (ik schat rond de 20) petite meisje met bruin haar. Omdat ze niet echt contact maakte ben ik niet naar binnen gegaan, maar ik ben wel benieuwd of er een recensiedraadje van haar is. Ze stond op 41 of 43 K4. Wie weet het?
 
Een lage bezettingsgraad is op zich ni slecht. Ik kom ook liever snachts. Die vibe is anders dan, zitten ook mooie dames in de nacht. Maar overdag is de kwaliteit gewoon beter.
Dat is voornamelijk van belang als je dates van uur of langer wil doen.
Ik doe liefst 20 minuten dates.
Ik ben echt tevreden voor de nacht. Zijn jonger , knapper, meer keus. Maar goed. Ieder zijn voorkeur, het is goed dat beetje uitgelegd wordt wat de verschillen zijn tussen dag en avond .
Op de dag meer dames voor de GFE dan.
 
Dat is voornamelijk van belang als je dates van uur of langer wil doen.
Ik doe liefst 20 minuten dates.
Ik ben echt tevreden voor de nacht. Zijn jonger , knapper, meer keus. Maar goed. Ieder zijn voorkeur, het is goed dat beetje uitgelegd wordt wat de verschillen zijn tussen dag en avond .
Op de dag meer dames voor de GFE dan.
Ik doe ook liefst 20minuten dates, ik kan een uur ni aan. Zelfs kan ik soms 10minuten ni aan. Maar dan nog ik doe dates van 100 euro ook en ja ik kom snel so be it.
 
Veel mensen hebben minder te besteden door inflatie, energieprijzen en een groep is voorzichtig met uitgeven vanwege angst toekomst etc, je ziet dat overal in vele branches terug. Daarnaast is illegale thuisontvangst nog steeds groot en groeiend en staan daar mede ook raambuurten onderdruk, mede ook dat vaak privehuizen, thuisontvangst goedkoper is vd klant. Ook dit zie je in Nederland. Raamprostitutie lijkt langzaam uit te sterven.
 
De sfeer snachts is idd anders als het donker is en met de lichtjes aan en dat is wel leuk als het niet vol loopt met dronken mensen en groepjes van bepaalde afkomst. Al is het vooral dat groepsgedoe dat problemen geeft want evengoed zijn er groepjes hollanders of belgen die ook irritant kunnen zijn, maar dat zijn er een pak minder. Bezetting overdag is minder maar zoals iemand al aanhaalde (en ik hoor dit zelf ook van dames) vinden veel dames het niet prettig werken in de avond of willen ze een normaal ritme.

Ik denk niet dat de ene shift beter is dan de andere qua aantal kwalitatieve dames. Maar zoals ik al zei in een post een tijdje terug: in de dag kan je het niet volhouden als je consistent slechte service geeft. Er zijn er die slechte service geven maar dat verhaaltje stopt meestal vrij snel. In de nacht lukt dat nog, zeker als je de looks van een topmodel hebt. Een inherent gevolg is dat er in de nacht dus meer dames aanwezig zijn die slechte service geven. Er zijn nog wel dames met goede service in de nacht maar de kans is gewoon groter dat je eens de mist in gaat. Dat de nacht meer 20 minuten dames heeft ligt meer aan de klanten dan de dames. Geloof maar dat die ook liever 3 klanten van een uur hebben per nacht dan 12x iemand moeten afwerken voor 50€
 
[QUOTE="Hetebarry, post: 937556, member:
Dat de nacht meer 20 minuten dames heeft ligt meer aan de klanten dan de dames. Geloof maar dat die ook liever 3 klanten van een uur hebben per nacht dan 12x iemand moeten afwerken voor 50€
[/QUOTE]
Dan moeten ze op de dag gaan werken hey.
 
De meesten zullen wel werken wanneer ze denken het meest te kunnen verdienen.

Er zijn er inderdaad wel die niet houden van de sfeer 's avonds en dus dagdiensten kloppen en tevreden zijn met hun verdiensten.

Ik geloof ook dat je het niet lang volhoudt in de dagshift als je geen minimum dienstverlening geeft.
Alhoewel ik er ook al zien staan heb waarbij ik denk, hoe doet ze het, en het enige wat ik kan bedenken is wegens het regelmatig veranderen van werkplaats.
 
Helemaal met je eens swtsdisposition! Van sommige dames vraag ik me dat ook af maar zullen ze zeker hun trucjes voor hebben. Voordeel van de lagere bezetting in dagshift is dat je op den duur wel weet wie hoe wat waar. Ben nu een 4-tal maanden terug regelmatig in skw (altijd in de dag) en volg het forum en weet ondertussen wel grotendeels waar te zijn en waar niet. Al spring ik ook gewoon op gevoel binnen en soms draait dat goed uit en soms niet. Start dan wel aan 50€ zodat het niet te hard pikt als het dan eens tegenvalt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan