Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen heren, gisteren liep ik door de Schipperstraat, en daar zat aan het begin een mooi zeer jong (ik schat rond de 20) petite meisje met bruin haar. Omdat ze niet echt contact maakte ben ik niet naar binnen gegaan, maar ik ben wel benieuwd of er een recensiedraadje van haar is. Ze stond op 41 of 43 K4. Wie weet het?
 
Een lage bezettingsgraad is op zich ni slecht. Ik kom ook liever snachts. Die vibe is anders dan, zitten ook mooie dames in de nacht. Maar overdag is de kwaliteit gewoon beter.
Dat is voornamelijk van belang als je dates van uur of langer wil doen.
Ik doe liefst 20 minuten dates.
Ik ben echt tevreden voor de nacht. Zijn jonger , knapper, meer keus. Maar goed. Ieder zijn voorkeur, het is goed dat beetje uitgelegd wordt wat de verschillen zijn tussen dag en avond .
Op de dag meer dames voor de GFE dan.
 
Dat is voornamelijk van belang als je dates van uur of langer wil doen.
Ik doe liefst 20 minuten dates.
Ik ben echt tevreden voor de nacht. Zijn jonger , knapper, meer keus. Maar goed. Ieder zijn voorkeur, het is goed dat beetje uitgelegd wordt wat de verschillen zijn tussen dag en avond .
Op de dag meer dames voor de GFE dan.
Ik doe ook liefst 20minuten dates, ik kan een uur ni aan. Zelfs kan ik soms 10minuten ni aan. Maar dan nog ik doe dates van 100 euro ook en ja ik kom snel so be it.
 
Veel mensen hebben minder te besteden door inflatie, energieprijzen en een groep is voorzichtig met uitgeven vanwege angst toekomst etc, je ziet dat overal in vele branches terug. Daarnaast is illegale thuisontvangst nog steeds groot en groeiend en staan daar mede ook raambuurten onderdruk, mede ook dat vaak privehuizen, thuisontvangst goedkoper is vd klant. Ook dit zie je in Nederland. Raamprostitutie lijkt langzaam uit te sterven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan