Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe kan je dat weten als je er volgens uw eigen woorden 's avonds niet komt?
Zulke uitspraken zijn gewoon nergens op gebaseerd. Twee van @Janus recensies betreft trouwens ook avond dames ( Isabella en Anna Verversrui 8) en die vindt hij ook prima.
Zo slecht is de avond shift blijkbaar ook weer niet
Dat laatste kun je vergeten. Er zitten dames bij die echt wel proberen uit te vissen hoeveel wij verdienen. Als we een gewoon salaris hebben zijn we niet interessant voor hun, maar als ze denken dat we goed verdienen zijn we ineens hun beste en liefste klant. Als ze maar denken meer geld los te kunnen weken. En ja, daar zijn een aantal dames die jij heel goed kent erg goed in.
Nooit meegemaakt.
Je bent te close met de dames .@Janus
Of je gaat naar de verkeerde.
 
Keus genoeg overdag, en betere kwaliteit. De avond/nacht is leuk voor een snelle wip als je de juiste dame weet te kiezen. Je moet overdag komen voor de betere en uitgebreidere service.

Keus genoeg overdag, en betere kwaliteit. De avond/nacht is leuk voor een snelle wip als je de juiste dame weet te kiezen. Je moet overdag komen voor de betere en uitgebreidere service.
Inderdaad , ieder kiest zijn eigen smaak natuurlijk zelf , als de klik met dame goed zit, is er vaak veel mogelijk .. soms zijn de ervaringen slecht , soms zijn ze goed
 
Zowiezo moet je niet gaan praten met dames over het bestaan van een forum . En zeker niet dat je er op schrijft.
Dat heeft geen enkel nut
Indien een dame weet van het bestaan en
dat ze beschreven en ze wil dat niet , dan is het toch al te laat voor haar. Ze kan dan hoogstens vragen een positief weerwoord te plaatsen , maar dat gebeurt ook niet vaak .
Zelfs de mannen die bijna alle dames kennen en vriendschap mee hebben ,en alles weten van het SKW die doen niet.
Het zal geen belang hebben.
 
En wie zijn dan die betere kwaliteit van de dag? Waarom lees ik daar nooit recensies van.
Omdat ik zelden recensies schrijf. Ik meld wel welke dames ik bezocht heb. Een aantal dames die ik overdag bezocht en waar ik tevreden tot zeer tevreden over ben zijn:
Anna Verversrui 8
Diana Verversrui 5
Tania VT 22
Amalia VT 31
Ioanna VT 34
Jasmine VT 35
Jasmine Schippersstraat 29
Anna Maria Schippersstraat 13
En nog een hele rij.
Uit de avond blijft het beperkt tot:
Anna Verversrui 8, wel in de dag bezocht
Isabella Schippersstraat 32
Alina Schippersstraat 30
De meeste dames die ik ken hebben niet graag dat er in al te veel detail over hen of de ervaring van hun klanten geschreven wordt. En al zeker niet negatief of onrespectvol.
Als ik bepaalde commentaar hier lees kan ik dat héél goed begrijpen.
Dat is de reden waarom ik dus ook gevraagd ben door een paar dames om niet meer over hun te schrijven. Omdat er ook op positieve berichten van mij negatieve en denigrerende reacties kwamen.
 
Laatst bewerkt:
Deze namiddag stond er op de Gouden Hoek, kant Verversrui, meest rechtse raam een zeer aantrekkelijke meid. Iemand ervaring mee ?
Ben er zelf niet binnengegaan gezien ik wachtte op iemand anders.
Ik vermoed dat over haar gaat
 
Zowiezo moet je niet gaan praten met dames over het bestaan van een forum . En zeker niet dat je er op schrijft.
Dat heeft geen enkel nut
Indien een dame weet van het bestaan en
dat ze beschreven en ze wil dat niet , dan is het toch al te laat voor haar. Ze kan dan hoogstens vragen een positief weerwoord te plaatsen , maar dat gebeurt ook niet vaak .
Zelfs de mannen die bijna alle dames kennen en vriendschap mee hebben ,en alles weten van het SKW die doen niet.
Het zal geen belang hebben.
9 van de 10 dames kennen de fora, en sommigen volgen ze zelfs. De meesten die de fora kennen en er af en toe eens gaan kijken herkennen hun klanten aan de berichten. Je hoeft hun dus helemaal niet te zeggen dat je hier schrijft. Dat vertellen ze jouw zelf wel, en goed onderbouwd zodat ontkennen geen zin heeft.

Er lopen er hier tussen die denken anoniem rond te wandelen, maar toch bekend zijn bij diverse dames.
Ik vermoed dat over haar gaat
De dame die ik er deze middag zag staan had zwart haar. Zal dus niet deze Isabella zijn.
Een recensie hoeft niet te veel details te bevatten en mag ook wel respectvol zijn, maar kan wel negatief zijn als daar aanleiding voor is.
Echt gedetailleerde recensies schrijf ik al helemaal niet meer. Ik houd het meestal beperkt tot een bericht of ik hun goed vond of niet, zonder formulier.
 
9 van de 10 dames kennen de fora, en sommigen volgen ze zelfs. De meesten die de fora kennen en er af en toe eens gaan kijken herkennen hun klanten aan de berichten. Je hoeft hun dus helemaal niet te zeggen dat je hier schrijft. Dat vertellen ze jouw zelf wel, en goed onderbouwd zodat ontkennen geen zin heeft.

Er lopen er hier tussen die denken anoniem rond te wandelen, maar toch bekend zijn bij diverse dames.

De dame die ik er deze middag zag staan had zwart haar. Zal dus niet deze Isabella zijn.

Echt gedetailleerde recensies schrijf ik al helemaal niet meer. Ik houd het meestal beperkt tot een bericht of ik hun goed vond of niet, zonder formulier.
Das Isabella wel met zwart haar ze is sinds een paar dagen terug
 
Hoe kan je dat weten als je er volgens uw eigen woorden 's avonds niet komt?
Ik heb nooit geschreven dat er in de avond nooit kom. Ik kom er (heel) weinig in de avond. Eén van de redenen daarvoor is dat er in de avond veel minder dames zitten die mij intrigeren, en overdag meer dan genoeg.
Nu hoeft het voor mij zeker niet dat ze me koppelen of kunnen koppelen aan dit account.
Langs de andere kant, ik schrijf geen onwaarheden en sta nog steeds volledig achter de recensies die 'k hier heb gepost dus uiteindelijk maakt het me weinig uit.
Dan zul je er ook weinig tot geen problemen mee krijgen, tenzij misschien eens een dame die absoluut helemaal niet beschreven wil worden. Ik heb er zelf ook nooit problemen mee gehad. Er zijn dames die mij herkenden door de eerlijkheid en respectvolle schrijven. De dame(s) die mij gevraagd hebben niet meer over haar te schrijven, vroegen dat niet om wat ik schreef, daar waren ze op zich altijd wel blij mee. Het gaat uitsluitend om de reacties die op mijn berichten kwamen, en is dus eigenlijk tegen andere leden gericht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nooit geschreven dat er in de avond nooit kom. Ik kom er (heel) weinig in de avond. Eén van de redenen daarvoor is dat er in de avond veel minder dames zitten die mij intrigeren, en overdag meer dan genoeg.

Je komt er dus zelden 's avonds om welke reden ook en er zijn in de avondshift weinig dames die je intrigeren. Dat is allemaal ok, maar komen vertellen dat de dames overdag een betere service geven dan die in de nacht is dikke zever. In beide shiften zijn er die goede en minder goede service geven.
 
Je komt er dus zelden 's avonds om welke reden ook en er zijn in de avondshift weinig dames die je intrigeren. Dat is allemaal ok, maar komen vertellen dat de dames overdag een betere service geven dan die in de nacht is dikke zever. In beide shiften zijn er die goede en minder goede service geven.
Zou wel bijzonder zijn dat enkel omdat het donker wordt de dames minder goede service geven.
 
Je komt er dus zelden 's avonds om welke reden ook en er zijn in de avondshift weinig dames die je intrigeren. Dat is allemaal ok, maar komen vertellen dat de dames overdag een betere service geven dan die in de nacht is dikke zever. In beide shiften zijn er die goede en minder goede service geven.
Dat is toch ook mijn ervaring. In beide shiften zijn er goeie en slechte bedoel ik dan.
Kom zelf bijna altijd 's avonds maar de laatste tijd af en toe ook eens overdag.
 
Heeft niets met donker worden te maken. Het is gewoon een ander "type" dames. Dames uit de dag kunnen maar zelden hun draai vinden in de avond/nacht, en ook omgekeerd. Het type dame van de dag trekt mij gewoon veel meer.
De dames zijn een ander type , maar de wandelaars natuurlijk ook. Maar ik begrijp wel beetje wat je bedoelt. De nachtdames slapen overdag , die hebben een ander leven.
 
Veel dames die enkel tijdens de dag werken doen dat omdat er s'avonds meer dronken, allochtone groepjes die proberen af te dingen of lastig zijn aan de ramen ( ja , laat de commentaren maar weer komen )en gedrogeerde ! Veel dag dames werken daarom niet in de avond , en voor de commentaar begint , heb dit van veeeeeeelllll dag dames horen zeggen, en nee kom weer ni zeggen dat ik een racist ben
 
Veel dames die enkel tijdens de dag werken doen dat omdat er s'avonds meer dronken, allochtone groepjes die proberen af te dingen of lastig zijn aan de ramen ( ja , laat de commentaren maar weer komen )en gedrogeerde ! Veel dag dames werken daarom niet in de avond , en voor de commentaar begint , heb dit van veeeeeeelllll dag dames horen zeggen, en nee kom weer ni zeggen dat ik een racist ben
Klopt volledig. Is voor velen een belangrijke reden waarom ze niet in de nacht willen/kunnen werken.
Kan je dit staven met voorbeelden aub ?
Nee, want ik schrijf al lang niet meer over haar. Maar jij bent één van de redenen daar van. Dus je kunt gerust stoppen met je opmerking dat ik geen recensies schrijf. Je bent daar zelf namelijk voor een groot deel schuldig aan.
 
Ben ik helemaal mee eens janus. Swtdisposition is echt belachelijk altijd met zijn eye rollers 🙄🙄🙄.
Bijna overal over de recensies is het altijd weer hetzelfde. Op den duur moet je toch uzelf niet meer graag zien dan? Bekijk het eens positief man en kijk ook eens naar de gedachte en meningen van andere. Op den duur zijn ze dan verwonderd dat de mensen geen recensies meer schrijven of dingen vragen.
 
Nee, want ik schrijf al lang niet meer over haar. Maar jij bent één van de redenen daar van. Dus je kunt gerust stoppen met je opmerking dat ik geen recensies schrijf. Je bent daar zelf namelijk voor een groot deel schuldig aan.
Ik had niet gevraagd naar een naam
Ik vroeg naar voorbeelden van onrespectvolle post over dames hier ?

En waaraan ben ik schuldig ? Liefst concrete feiten en geen algemeenheden . Ik wil mijn leven beteren ...
Ben ik helemaal mee eens janus. Swtdisposition is echt belachelijk altijd met zijn eye rollers 🙄🙄🙄.
Is dat je grootste ergernis ?
Je hebt een gelukkig leven. Het is gewoon een emoticon man ...
 
Ik heb idd een gelukkig leven.
Nu ja, ik erger me ook niet veel aan iets, behalve dan die emoticons. Maar als jij daar een gelukkiger leven mee hebt, des te beter, niet?😉 No worries. Als ik Je moest tegenkomen trakteer ik je een pint, leven is te kort voor alle dagen over futiliteiten te zagen en te klagen. Daarvoor lopen er al genoeg andere rond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan