Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSchoon madame... Ik schat ze begin 20. Lijkt me geen initiatief te nemen iemand binnen te lokken. Die komen wel vanzelf...Ik vermoed dat dit Amy is. Volgens mij werkt zij dubbele shifts.
Amy heeft al een topic als ik me niet vergis. Vroeger toen ze nog in de Vingerlingstraat werkte was ze niet slecht, maar ook niet top schijnbaar. Gewoon een degelijke service, maar heeft schijnbaarveel bijgeleerd en je kan ook voor kinky bij haar terecht. VT 36 weet ik zo niet, maar op VT 35 staat de laatste tijd Mary. Die is schijnbaar ook top. Beide dames heb ik nog niet bezocht, maar staan wel op mijn lijstje.Schoon madame... Ik schat ze begin 20. Lijkt me geen initiatief te nemen iemand binnen te lokken. Die komen wel vanzelf...
Staat steeds op de plaats waar vele kerels even rondhangen aan de trappen.
Zal er eens binnenstappen. Schrijf dan wel recensie
Ter hoogte van VT 36 staat ook zo'n blonde jongedame die me wel aanspreekt. Lijkt me veel bezet.
Amy heeft al een topic als ik me niet vergis. Vroeger toen ze nog in de Vingerlingstraat werkte was ze niet slecht, maar ook niet top schijnbaar. Gewoon een degelijke service, maar heeft schijnbaarveel bijgeleerd en je kan ook voor kinky bij haar terecht. VT 36 weet ik zo niet, maar op VT 35 staat de laatste tijd Mary. Die is schijnbaar ook top. Beide dames heb ik nog niet bezocht, maar staan wel op mijn lijstje.
Dat is er dan weer eentje waar ik te lang mee gewacht heb om te bezoeken.Ik heb uit goede bron vernomen dat Mary definitief zou vertrokken zijn, terug naar het thuisland om daar wellicht te blijven.
Keuze genoegVraagje hoe is de bezetting op een dinsdag tussen 13:00 en 16:00 volgend week even in de buurt.
Ik zie wie je beschrijft , maar ik ken haar naam niet , wat ik wel weet is dat ze vroeger op schippersstraat 14 heeft gewerkt en nog vroeger zelfs in Brussel....Verversrui 9-4 stond in de avond een dame met kort blond haar in een roze badpak. Eerder op de dag stond ze op 9-2. Dame heeft hier en daar een tattoo. Is iemand bekend met haar? Ik meen dat ze een tijd geleden ook achter de ramen had gestaan.
Ik heb ze opgemerkt tijdens de dag, mooi en blond.erversrui 9-4 stond in de avond een dame met kort blond haar in een roze badpak. Eerder op de dag stond ze op 9-2. Dame heeft hier en daar een tattoo. Is iemand bekend met haar? Ik meen dat ze een tijd geleden ook achter de ramen had gestaan.
Ik heb haar ook gezien en ze had voor mij en mijn maat een wel heel erg bekend gezicht ! ik weet het niet heel zeker maar volgens mij heeft ze voor de lockdowns in de schipperstraat op ss4 k3 gestaan.Verversrui 9-4 stond in de avond een dame met kort blond haar in een roze badpak. Eerder op de dag stond ze op 9-2. Dame heeft hier en daar een tattoo. Is iemand bekend met haar? Ik meen dat ze een tijd geleden ook achter de ramen had gestaan.
Dat is er dan weer eentje waar ik te lang mee gewacht heb om te bezoeken.
Ik wandel enkel tussen Maandag en Donderdag dus van Vrij/Za kan ik niets zeggen.Tot hoe laat is er een leuke bezetting in de nachtshift of is het er zoals pre corona?
overdag de Bulgaarse Dora vr9 meest rechtse raam beste pijpster uit skw?Ik ga morgen na een behoorlijke periode van privé bezoeken nog eens stappen in mijn favoriete buurt. Iemand die bij wonder een verborgen tip heeft voor een (nieuwe) dame die écht kan deepthroaten?
is dat die met een lippen-tattoo op een van haar billen ?overdag de Bulgaarse Dora vr9 meest rechtse raam beste pijpster uit skw?