Heeft er iemand meer info over parkeren op de Brouwersvliet? Daar staan verbodsbordjes vanaf 13 oktober tot maar liefst april 2022...dat wordt zwaar klote om nog parkeerplaats te vinden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij lange tijd geleden dat ik haar nog gezien heb, zodoende ben ik quasi zeker dat zij er momenteel niet werkt.Ik zou wel eens willen weten of Eva 1/3 Schipperstraat er nog werkt. Mollige dominicaanse, lief en gezellig mens.Vast bedankt
Ik heb gewoon geantwoord op de vraag van Butfah zonder te kijken dat deze vraag eigenijk niet thuis hoort onder plattegrond SKW, maar Pauus2 heeft hier volledig gelijk, dit hoort thuis onder stamcafé.@Buttfan
Je kan je vraag beter stellen in stamcafé.
das toch niet te hopen dat word dan een drama om er nog een plekje te vindenHeeft er iemand meer info over parkeren op de Brouwersvliet? Daar staan verbodsbordjes vanaf 13 oktober tot maar liefst april 2022...dat wordt zwaar klote om nog parkeerplaats te vinden.
Vandaag in skw geweest en heb geen verbodsborden gezien??.integendeel het stond er goed voldas toch niet te hopen dat word dan een drama om er nog een plekje te vinden
Hoe zit dat eigenlijk met Llana? Is die nu teruggekomen of niet???
Heeft er iemand meer info over parkeren op de Brouwersvliet? Daar staan verbodsbordjes vanaf 13 oktober tot maar liefst april 2022...dat wordt zwaar klote om nog parkeerplaats te vinden.
Kirsy werkt al een tijdje niet meer, was eigenlijk 1 van de mooiste dames in het SKW.weet iemand of deze dame nog in het vak zit mooie herinneringen bij deze prachtige latina
Ik heb Naomi na de heropening al een paar keer gezien. Maar heel sporadisch en onregelmatig. Slechts 2 of 3 keer, telkens in VT.Een wandelbroeder heeft enkele dagen geleden de Nederlandse Naomie (shemale ) gedurende de nacht opgemerkt in VT. Voor de lockdown werkte die regelmatig in VT.
Gisteren stond zij gedurende de dag op Vingerlingstraat 05/2.
Was eigelijk de eerste maal sinds lang dat ik haar zag;; iemand anders deze nog gezien ?
Wist niet dat jij ook in het SKW kwam Paulus.Niet in het Skw, maar heel soms in Den Haag.