Heeft er iemand meer info over parkeren op de Brouwersvliet? Daar staan verbodsbordjes vanaf 13 oktober tot maar liefst april 2022...dat wordt zwaar klote om nog parkeerplaats te vinden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij lange tijd geleden dat ik haar nog gezien heb, zodoende ben ik quasi zeker dat zij er momenteel niet werkt.Ik zou wel eens willen weten of Eva 1/3 Schipperstraat er nog werkt. Mollige dominicaanse, lief en gezellig mens.Vast bedankt
Ik heb gewoon geantwoord op de vraag van Butfah zonder te kijken dat deze vraag eigenijk niet thuis hoort onder plattegrond SKW, maar Pauus2 heeft hier volledig gelijk, dit hoort thuis onder stamcafé.@Buttfan
Je kan je vraag beter stellen in stamcafé.
das toch niet te hopen dat word dan een drama om er nog een plekje te vindenHeeft er iemand meer info over parkeren op de Brouwersvliet? Daar staan verbodsbordjes vanaf 13 oktober tot maar liefst april 2022...dat wordt zwaar klote om nog parkeerplaats te vinden.
Vandaag in skw geweest en heb geen verbodsborden gezien??.integendeel het stond er goed voldas toch niet te hopen dat word dan een drama om er nog een plekje te vinden
Tien minuutjes wandelen op het Eilandje: KBC en Argenta. Automaten van KBC staan binnen en zijn na 22 uur niet bereikbaar. Argenta is buiten. Een paar dagen geleden nog ene in zo een klein winkeltje een pakje chips zien kopen. Hij wou betalen met zijn bankkaart en er 100 euro cash bij laten doen, maar de uitbater deed daar niet aan mee.Overigens is het wel belachelijk,dat je nergens in de buurt van de Schipperstraat kan pinnen. Totaal geen bankautomaat te vinden.
Leuk voor de handel.
Op Linkeroefer idd gratis parkeren. Overdag kan je, ipv de voetgangerstunnel ook de gratis veerboot nemen die je afzet aan het Steenplein, op wandelafstand van het SKW. Overzet van LO naar Steenplein elk half uur (op het uur en op het half uur) en om terug te gaan heb je telkens om kwart voor het uur en om kwart na het uur een overzetboot. Wel opletten: ze varen niet zo laat.Ik vind hierover niets terug op slimnaarantwerpen .... enkel dit
https://www.slimnaarantwerpen.be/nl...tussen-charles-de-costerlaan-en-brouwersvliet
Nu de laatste maanden ga ik met de auto tot op linkeroever er is er gratis parkeren. Ik fiets/ wandel via de voetgangerstunnel naar de rechterkant.
Alhoewel in deze tunnel zijn er ook werken , mn. aan de roltrappen. Tot eind dit jaar is er op donderdag tot 16 uur één trap buiten dienst.
Groeten
Doc
Hoe zit dat eigenlijk met Llana? Is die nu teruggekomen of niet???
Heeft er iemand meer info over parkeren op de Brouwersvliet? Daar staan verbodsbordjes vanaf 13 oktober tot maar liefst april 2022...dat wordt zwaar klote om nog parkeerplaats te vinden.
Kirsy werkt al een tijdje niet meer, was eigenlijk 1 van de mooiste dames in het SKW.weet iemand of deze dame nog in het vak zit mooie herinneringen bij deze prachtige latina![]()
Dat klopt.De Brouwersvliet richting Falconplein wordt volledig afgesloten tot eind januari wegens rioleringswerken en dit tot de eerste doorsteek ( ter hoogte nr 18).
Het verkeer in beide richtingen gaat dan langs de andere zijde tot diezelfde doorsteek. Daar gaat het terug Falconplein rechts in de normale richting.
Het andere stuk van de Brouwersviet dat nu dubbele richting wordt, wordt afgesloten van eind januari tot april. Dan moet het verkeer in beide richtingen op het stuk dat nu afgesloten wordt.
Hierbij officiële mededeling
Hinder en omleidingen
Vanaf :13 oktober 2021
Tot : 31 januari 2022
Type:Nutswerken
Situatie: Verminderd aantal rijstroken op de Brouwersvliet
Van 13 oktober 2021 tot 31 januari 2022 werkt Waterlink op de Brouwersvliet richting Falconplein. De Brouwersvliet richting Scheldekaaien is tijdens de werken dubbelrichting. Hierdoor is een verminderd aantal rijstroken beschikbaar.
Fietsers en voetgangers kunnen langs de werken.
Ik heb Naomi na de heropening al een paar keer gezien. Maar heel sporadisch en onregelmatig. Slechts 2 of 3 keer, telkens in VT.Een wandelbroeder heeft enkele dagen geleden de Nederlandse Naomie (shemale ) gedurende de nacht opgemerkt in VT. Voor de lockdown werkte die regelmatig in VT.
Gisteren stond zij gedurende de dag op Vingerlingstraat 05/2.
Was eigelijk de eerste maal sinds lang dat ik haar zag;; iemand anders deze nog gezien ?
Wist niet dat jij ook in het SKW kwam Paulus.Niet in het Skw, maar heel soms in Den Haag.