Zeker een bezoekje waard !Ik was ook vrijdag, 26/8 bij haar. Tegen mij zei ze ook Roemeens girl! De lachende zwarte krullebol op VT 18.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker een bezoekje waard !Ik was ook vrijdag, 26/8 bij haar. Tegen mij zei ze ook Roemeens girl! De lachende zwarte krullebol op VT 18.
Thx, meer recent nog nieuws?afgelopen vrijdagavond was de kamer leeg.
Ik weet niet of het Dana was, want die ken niet echt, maar afgelopen zaterdag zag ik een lange magere blonde dame met veel tattoos aan het eind van de middag de ramen kuisen. Ze wilde duidelijk haar werk nog starten. Ik zie haar vaker pas aan het eind van de dagshift beginnen. Kan dit Dana zijn, dat zij altijd ergens rond 16u00 start, en het eind van de dagshift meepakt.Zit dana/sandra vgl 5/1(denk ik) er nog in de avond?
Ik zal je even uit je droom helpen. Ik kan je niet aan een naam helpen, maar zij is eigenlijk een hij. Een dame met een handvat dus.Afgelopen zaterdag middag zag ik een mooie dame op VT 20 (dacht ik) zitten; blonde krullen en ze oogde meer zuid /midden Amerikaans of Caribisch. Leeftijd boven 35 (denk ik). Niet de waarschijnlijk Roemeense ernaast VT 21 of 22 met ook blonde krullen. Heeft iemand een naam van deze dame?
Niemand?Iemand ervaring met de dame die vanavond in een felkleurig badpak in het linkse raam van Vingerlingstraat 12 zit/zat? Deed niets anders dan de hele tijd op haar telefoon tokkelen en dan ben ik niet meteen geneigd om binnen te gaan. Maar ze zag er wel heel lekker uit…
Is kalm nu ! Weinig dames aanwezigIs zondagnamiddag een druk moment in skw?
Ja, nog nooit enig probleem gehad. Sta meestal op Brouwersvliet.NIeuwe bezoeker hier. Is het veilig om je auto te parkeren in de late avond in het Schipperskwartier ?
Of veel diefstal ? Beveiliging ?
Dank.
Voor hun financien moeten ze snel weer terugkomen, want eind november begint het WK Voetbal. Soms een wandelaarsdip!Oktober zijn ze allemaal terug of voorgoed weg
Absoluut dat zijn weken dat het daar en ook op andere plaatsen waar commercieel sex gebeuren plaats vind het heel rustig zal zijn.Voor hun financien moeten ze snel weer terugkomen, want eind november begint het WK Voetbal. Soms een wandelaarsdip!
Kort na de wedstrijden wil het wel eens toptijden zijn. Ik weet nog van een aantal jaren geleden dat het kort na een wedstrijd topdrukte was in het skw. Dan zaten groepen voetbalfans in het café de wedstrijd te kijken en na afloop doken ze het skw in om zelf te scoren. Tijdens de wedstrijden is het uiteraard wel rustig.Absoluut dat zijn weken dat het daar en ook op andere plaatsen waar commercieel sex gebeuren plaats vind het heel rustig zal zijn.
Denk het niet!!?? België 1ste ronde der al uit! Onze buitenlanders zitten allemaal oep de bankAbsoluut dat zijn weken dat het daar en ook op andere plaatsen waar commercieel sex gebeuren plaats vind het heel rustig zal zijn.
Erg weinig dames vanavond. In de hele Verversrui maar een stuk of 7 a 8 .En veel geile mannen dus ze hadden veel klantenDruk met wandelaars maar de line-up is zeer matig momenteel.
Bedoel je op Verversrui 13/3? Dat is het voorlaatste raam voor Villa Tinto. Prachtig ding, maar zelf vond ik ze niet bepaald goed. Het bezoekje was bot en kil. In haar recensietopic heeft ze anderzijds andere, positieve reacties.Wie is die blonde Roemeense met haar witte outfit op de Verversrui aan de kant van villa tinto ,is zij de moeite waard om binnen te gaan ?zij werkt in de avond
Dat is op VR9/4. Heb ze zondag zien staan in de namiddag. Nog nooit in de avondshift, waar ik messtal wandel, gespot.Zij had een witte broekpak aan met gaten in