Ik arriveerde rond 00.30 in het SKW en deed direct een snelle ronde langs de ramen waar Eva, Samia en Maissa zouden kunnen staan.
Denk dat Eva nu met verlof is want alleen in het linker raam van SS 38 stond een dame, alle andere lichten waren uit.
Of ze had gewoon een dagje vrij natuurlijk, maar heb een ronde of 4 gedaan en er leek daar echt niemand te zijn.
Jammer, want zij is de enige echte avond-werker van die drie als ik het goed begrijp en was erg geïnteresseerd na de recensies. Zou precies mijn type kunnen zijn.
Ook in de Verversrui 24 waren in alle 8 de ramen alle lichten uit, in de panden er om heen was het in het SKW best redelijk bezet, maar in sommige panden leek er voor gekozen te zijn om af te sluiten, misschien lag dat aan het feit dat het een woensdag na middernacht was.
Als Maissa er vandaag was is ze vroeg naar huis gegaan.
Na de verhalen rond Samia, eerst heel positief mbt haar looks, daarna toch iets kritischer mbt hygiëne en snelle afwerking was ik, zeker ook door het borsten bloot en omdat het een (deels?) Marokkaanse is erg benieuwd of ik haar te gek of toch niet mijn type zou vinden.
Las al dat ze nog steeds razend verleidelijk keek, maar inmiddels haar kleedje aan moest houden, maar toen VT50 geheel donker bleek te zijn, met gesloten gordijnen en tot half twee echt geen teken van leven, was ik toch iets teleurgesteld.
Geen Eva, geen Maissa, geen Samia en dus geen slanke dames met grote natuurlijke borsten.
Zag wel een erg mooie, jonge, slanke, vermoedelijk, latina, aan de Vingerling ietsje naar rechts aan de overkant als je uit de Verversrui loopt. Linkerraam, naast 2 iets oudere dames waarvan iig 1 met bril….
En halverwege de SS stond de mooie slanke Sonja die ik de vorige keer bezocht heb.
Ik twijfelde behoorlijk al wandelende, want zelfs links van SS 30-3 waar ik uiteindelijk binnen ging stonden 2 prima dames. Een in hetzelfde pand dacht ik met knap gezicht, ws echte redelijk grote borsten en knappe girl next door look en een in het pand er links van, een knappe brunette die misschien eenmaal binnen minder sympathiek zou zijn dan bij het langs wandelen (intuitie vs vooroordeel, altijd die afwegingen).
Maar uiteindelijk trok de knappe, charmante Alina me moeiteloos over de streep en dat was een onverwachte keuze die prima uitpakte (zie recensie).