waarom, zijn toch ook raamwerkersIk denk dat deze vraag eerder onder "overige" thuis hoort. In dit topic gaat het uitsluitend over het skw.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwaarom, zijn toch ook raamwerkersIk denk dat deze vraag eerder onder "overige" thuis hoort. In dit topic gaat het uitsluitend over het skw.
Iemand al eens binnengeweest bij raamdames op N1 tussen Kontich en Mechelen? Ben nieuw in de streek en toevallig voorbijgereden vorige week vrijdag. Twee lekkere meiden en ze zeiden 20 euro. Onder het motto als het te mooi is om waar te zijn is het dat waarschijnlijk ook niet toegehapt. Heb nog wat rondgereden maar heb maar die ene "bar" gevonden (beetje voorbij Carotel richting Antwerpen aan zelfde kant), zijn er nog andere in de buurt?
Ja, maar niet in het Schipperskwartier, waar dit topic over gaat.waarom, zijn toch ook raamwerkers
Na een 30 jaar dat werk te doen moet men normaal toch hun schaapjes op het droge hebben
Maar oké, het is niet aan mij om in de portemonnee van een ander te kijken
Heb het nu niet spescifiek over deze Marokkaanse maar een globale opmerking
Veel meiden in dat werk kunnen niet met geld omgaan en kennen de waarde van geld niet meer
Ik denk dan toch vooral aan Anna Verversrui 8/1Zaterdag ben ik toevallig eens in Antwerpen voor het werk. Zal tijdens de avondshift zijn.
Wie zijn de absolute toppers qua GFE?
Uiterlijke kenmerken spelen minder rol.
Er is speciaal een subforum voor de regio's die niet onder skw, Brussel, Gent of Oostende vallen. Dus vragen over die regio's ook in dat deel stellen. Dat lijkt me overduidelijk.waarom, zijn toch ook raamwerkers
Inderdaad Anna VR8/1, maar die was er gisteren niet.Ik denk dan toch vooral aan Anna Verversrui 8/1
Ik ben er meestal op die uren. Vind toch wel dat de nachtshiftdames wel veelvuldig beginnen vanaf 20u30. En sommige toppers zijn al om klokslag 20u paraat.Dat is logisch. 19u00 a 20u00 is overal de shiftwissel. Dames uit de dag beginnen rond 18u00 te vertrekken, en sommigen zelfs nog eerder. De meeste dames uit de nachtshift arriveren tussen 21u00 en 21u30.
Ik heb de prijzen (sinds de komst van de €) van 1000 Bfr. (25€) naar 50€ weten gaan voor een blanke dvp, dvp's van Afrikaanse afkomst gingen van 500 Bfr (12,50€) naar 50€. Maar ik val weer in herhaling, zal het zelf maar al zeggen, voor eentje zich weer geroepen gaat voelen, aan te gaan vallen....Heb het gezien op VTM ,volgens die meneer klaagde hij over de prijzen die duur was en dat de dames met een timer werkte ,dat het voor hem duur was had ik wel begrip voor als je met een karig pensioen moet rondkomen dan is een bezoekje uitgesloten maar de prijzen zijn volgens mij nog altijd hetzelfde gebleven sinds mijn wandel hobby ,gelukkig zo en ik heb nog geen enkele dvp tegengekomen die met een timer werkte tenzij natuurlijk er in de kamer een klok hangt
Wel lezen wat er staat : ik schreef nergens alle maar wel velen
Ben de 1ste om tegen een veralgemening te ageren maar kende ondertussen al vele vrouwen in de stiel
Sommigen kunnen wel met geld omgaan en hebben een concreet doel. Maar helaas een minderheid.
Wanneer men veel kan Cashen kennen ze de waarde van geld niet meer zo goed
Maar eigenlijk lijkt me dit eerder voor een aparte topic
Avondshift, vermoed ik? Ik weet wie je bedoeld, steeds wat naar achter zittend. Inderdaad mooie dame met grote tattoo in de hals. Lijkt me een rustig type, hetgeen me steeds aanspreekt.Wie kent de dame op VT24
Skinny meid met grote tattoo op de hals ?
info is welkom
En, wie van de twee heeft je mogen verwelkomen?Gisteren zat een dame die aan deze omschrijving voldoet in de dag op VT 24. Mijn interesse ging echter meer naar haar buurvrouw op VT 23 en overbuurvrouw op VT C.
klopt en het meeste verdwijnt sowieso naar het "vriendje"Wel lezen wat er staat : ik schreef nergens alle maar wel velen
Ben de 1ste om tegen een veralgemening te ageren maar kende ondertussen al vele vrouwen in de stiel
Sommigen kunnen wel met geld omgaan en hebben een concreet doel. Maar helaas een minderheid.
Wanneer men veel kan Cashen kennen ze de waarde van geld niet meer zo goed
Maar eigenlijk lijkt me dit eerder voor een aparte topic
Geen van beiden. Ik had al een afspraak met mijn absolute topfavoriet gemaakt. En zij heeft me zo afgepeigerd dat een tweede date er niet meer in zat. Ze zullen beiden dus nog even geduld moeten hebben.En, wie van de twee heeft je mogen verwelkomen?
En wie is jou ''topfavoriet''?Geen van beiden. Ik had al een afspraak met mijn absolute topfavoriet gemaakt. En zij heeft me zo afgepeigerd dat een tweede date er niet meer in zat. Ze zullen beiden dus nog even geduld moeten hebben.
No not again Janus !En wie is jou ''topfavoriet''?
Avondshift inderdaadAvondshift, vermoed ik? Ik weet wie je bedoeld, steeds wat naar achter zittend. Inderdaad mooie dame met grote tattoo in de hals. Lijkt me een rustig type, hetgeen me steeds aanspreekt.