Lees de recensies van @damestester zou ik zeggen.Het zijn juist die jonge grieten die toneel spelen, en dan vaak ook nog barslecht ook.
Maar ieder zijn smaak gelukkig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLees de recensies van @damestester zou ik zeggen.Het zijn juist die jonge grieten die toneel spelen, en dan vaak ook nog barslecht ook.
De meeste daarvan heb ik gelezen, maar daar zijn maar weinig dames bij die mij kunnen bekoren. Ik geef de voorkeur juist aan de wat meer ervaren dames. Die weten beter hoe ze een man moeten verwennen, en spelen het spel beter en overtuigender. Bij hun is de kans op een mindere date dan ook een pak kleiner.Lees de recensies van @damestester zou ik zeggen.
Maar ieder zijn smaak gelukkig.
ChloeOp de plaats van Amalia (Verversrui 13) staat nu een andere dvp, voorzien van een ferme voorgevel. Geen idee wie het is? Iemand wel?
Ja, dit is Chloe, 2 jaar terug was nog ronder dan nu, zowel haar borsten en haar billen!Chloe
Wij zijn het meer eens dan je denkt.De meeste daarvan heb ik gelezen, maar daar zijn maar weinig dames bij die mij kunnen bekoren. Ik geef de voorkeur juist aan de wat meer ervaren dames. Die weten beter hoe ze een man moeten verwennen, en spelen het spel beter en overtuigender. Bij hun is de kans op een mindere date dan ook een pak kleiner.
Deed ik. Ze is het. Wat een verschil.... Heeft man en Kids. Ging nooit meer terug kerenZe kunnen ook de vraag stellen aan
haar collega's dat ze dat echt is ?
Het kan een tijdelijke oplossing zijn voor haar gezin financieel sterker te maken. Onlangs heb ik er eentje gespot op de Verversrui nr 5 raam 2 of 3 met tatoeages op haar been .Met rode lingerie aan vandaag. Ze lachte naar mij. Toen ik terug keerde was ze al bezig met een klant. Dan heb ik eventjes gewacht tot dat ze terug vrij was. Ik zag die klant terug naar buiten gaan. Dacht in mijn zelf nu ga ik er naartoe . Ze zei tegen mij dat ze een afspraak had. Dus had ik pech. Hopelijk heb ik volgende keer meer gelukDeed ik. Ze is het. Wat een verschil.... Heeft man en Kids. Ging nooit meer terug keren![]()
zag deze week borden staan met verboden te filmen , anders 500 euro boeteGasten die video's maken met hun smartphone, gisterenavond moest de politie enkele keren tussenkomen. De meiden reageren er hysterisch op. Wat bezielt die mannen om daar te filmen? Om zich later thuis af te trekken als ze naar de beelden kijken? 500€ boete is het tarief als de polite je betrapt. Eén gast werd zelfs gearresteerd, maar misschien had hij wel meer op zijn kerfstok.
Opzichtig? Man toch, we zijn in 2025.Gastjes die opzichtig in de straat filmen bedoelen jullie?
Is Anna weg dan? Heb ze al een tijdje niet meer gezien en vond haar altijd geweldig pijpenHeeft er iemand ervaring met de dame op de vingerlingstraat 6 raam 1. (naast het raam waar anna vroeger stond)
Ziet er erg mooie dame uit maar ze zit altijd zo ongeïnteresseerd op haar telefoon te kijken, kan ook geen lachje vanaf als ze dan toch eens opkijkt.
Allemaal als het je zelf aangeeftMisschien een gekke vraag, maar ik vind safe sex belangrijk. Kunnen jullie me dames aanbevelen die zich hier aan houden en dus ook geen PZC doen?
Gelijk ik het las werd er naar smartphone verwezen.Opzichtig? Man toch, we zijn in 2025.
Er zijn er inderdaad die min of meer opvallend door de straten lopen met hun telefoontje, en die vallen natuurlijk direct op. Maar tegenwoordig kan je ook videokes maken met een brilletje waarin een spycam verwerkt is, met een horloge met ingebouwde cam, met een kogelpen met cam, noem maar op. Allemaal spotgoedkoop te verkrijgen bij onze Chinese vrienden.
De meeste meiden weten dat ook wel, en daarom zijn ze voor die dingen ook wel heel erg alert. Het is ook illegaal trouwens, want iedere persoon (meisjes zowel als wandelaars) heeft een prinicipieel "recht op eigen beeld". Zonder toestemming mag je zelfs strict genomen ook gewoon op straat geen goed herkenbare beelden maken en die online gooien. Laat staan in een raambuurt. Btw, weten de Belgen bv dat het in België verboden is om beelden te maken op alle terreinen en in alle gebouwen van de spoorwegen? Om maar 1 voorbeeld te noemen.
Als je het resultaat van beelden maken in het SKW eens wil uitproberen, loop dan maar eens een rondje met je telefoon op een opvallende manier in je hand. Gegarandeerd vliegt er ergens een deur open, en zal een dame je met veel decibelletjes attent maken op je onbetamelijk gedrag. Direct hierin bijgestaan door minstens 1 andere dame en nog 5 andere dames die toch al eens hun deur openzwieren om het gebeuren mee te volgen. De dames zullen je - niet vriendelijk- vragen om je phone te geven, of om zelf je beelden te wissen.
Doe je dat niet, dan heb je trammelant, en ontstaat er een fikse rel. In elk raam en in elke kamer in het SKW is er een alarmknop, en als je wat pech hebt sta je zo dadelijk oog in oog met een paar flikken. Al dan niet in uniform. Die agenten komen niet om jou een boete aan te smeren, maar om de boel te bedaren. Blijf je heibel maken, dan hebben ze natuurlijk een been om op te staan. Er plakken op alle ramen stickers dat beelden maken verboden is, en je deed het toch, dus kunnen ze in laatste instantie je inderdaad een boete aansmeren of als je blijft moeilijk doen, je meepakken.
Simpele logica in het SKW hoor. Dat is daar een buurt voor seksplezier. Geen film- of fotoschool.
Mis begrepen dan, excuses.Ik denk dat hij dames bedoelt, die bij iedereen safe doen.
En ook wat betreft de werktijden. Dat ze niet perse blijven zitten tot 8 uur s morgens op bevel van hun vriendje.Mis begrepen dan, excuses.
Die zijn er ook zeker en vast wat ik enorm respecteer/apprecieer. Meisjes die zelf beslissen wat wel en wat niet kan/mag, zelfs ten koste van extra inkomsten.