Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Komende zaterdag wil ik een kijkje gaan nemen.
Is het zaterdag middag\ avond meestal druk?
En zijn er veel dames in het leer of latex? Dat vind ik onweerstaanbaar, ben alleen niet naar SM op zoek

Zaterdag en zondag zijn over het algemeen wel de drukste dagen, maar echt heel druk is het op dit moment meestal niet. Niet heel veel, maar er zitten wel wat dames in latex outfit. De meesten van hun doen wel aan kinky en SM, maar bij de meesten kan je ook voor gewone S&F seks terecht.

Na vele jaren van onthouding wil ik vrijdag weer eens een wandeling maken :cool:
Wat raden jullie aan? Ben op zoek naar jong, slank en lekkere natuurlijke borsten
Overdag of in de avond naar het SKW of Brussel?

Of zeggen jullie je kan beter een ritje naar Duitsland wagen

Na vele jaren van onthouding wil ik vrijdag weer eens een wandeling maken :cool:
Wat raden jullie aan? Ben op zoek naar jong, slank en lekkere natuurlijke borsten

Duitsland is niet zo onveilig om over 'een ritje wagen' te praten. Ik zou dat woord eerder gebruiken als je een ritje naar Brussel wil 'wagen' :LOL:

Steun de plaatselijke middenstand, en neuk in eigen land :) Antwerpen heet je welkom :)

Blijf weg uit Brussel!!
Ging er vroeger, maar is nu voor mij no go zone. Onveilig, vuil, goor,....
SKW is duizend maal aangenamer en dames zijn ook meer relaxed.
Over Duitsland kan ik geen mening geven wegens onbekend voor mij.

Alexia is er ook weer , na een jaartje Amsterdam. Ze zit Vingerling 8/2 . Ze kon er geen raam meer krijgen , en daar baalt ze wel van. Want daar 100 € voor een blowjob van 10 minuten , dat lukt in Antwerpen niet. Maar ik sla haar voortaan over. Ze is verpest door het makkelijke geld.

Alexia is er ook weer , na een jaartje Amsterdam. Ze zit Vingerling 8/2 . Ze kon er geen raam meer krijgen , en daar baalt ze wel van. Want daar 100 € voor een blowjob van 10 minuten , dat lukt in Antwerpen niet. Maar ik sla haar voortaan over. Ze is verpest door het makkelijke geld.
Nou, gelukkig lukt dat in Antwerpen niet. Laat dat alsjeblieft beperkt blijven tot Amsterdam, 100 euro voor 10 minuutjes pijpen. Maar daar stikt het van de toeristen en die laten zich graag voor de gek houden.
De echte wandelaar gaat wel naar Antwerpen.
Ik mag toch hopen dat die Amsterdamse invloeden niet gaan overwaaien naar Antwerpen, dus laat ze maar gauw weer vertrekken.

Heeft er iemand ervaring met de dame op de vingerlingstraat 6 raam 1. (naast het raam waar anna vroeger stond)
Ziet er erg mooie dame uit maar ze zit altijd zo ongeïnteresseerd op haar telefoon te kijken, kan ook geen lachje vanaf als ze dan toch eens opkijkt.

Terug
Bovenaan Onderaan