Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZal vanavond eens kijkenVorig weekend ook nog gezien, maar gisteren niet.
Inderdaad. Werkt in dagshift.Ze werkt volgens mij alleen in de dag.
Hitsig van je Eurobiljetten hooguitEens binnen vraag ik wel eens of ze een dansje willen doen naakt op hun higheels
ze worden er wel heel hitsig van mss dat ze de hoer willen spelen op vraag , heb er al gehad die nadien de beste sex geven
Nice!Zaterdag en zondag zijn over het algemeen wel de drukste dagen, maar echt heel druk is het op dit moment meestal niet. Niet heel veel, maar er zitten wel wat dames in latex outfit. De meesten van hun doen wel aan kinky en SM, maar bij de meesten kan je ook voor gewone S&F seks terecht.
Duitsland is niet zo onveilig om over 'een ritje wagen' te praten. Ik zou dat woord eerder gebruiken als je een ritje naar Brussel wil 'wagen'Na vele jaren van onthouding wil ik vrijdag weer eens een wandeling maken
Wat raden jullie aan? Ben op zoek naar jong, slank en lekkere natuurlijke borsten
Overdag of in de avond naar het SKW of Brussel?
Of zeggen jullie je kan beter een ritje naar Duitsland wagen
Blijf weg uit Brussel!!Na vele jaren van onthouding wil ik vrijdag weer eens een wandeling maken
Wat raden jullie aan? Ben op zoek naar jong, slank en lekkere natuurlijke borsten
Overdag of in de avond naar het SKW of Brussel?
Of zeggen jullie je kan beter een ritje naar Duitsland wagen
Goed om te weten!Blijf weg uit Brussel!!
Ging er vroeger, maar is nu voor mij no go zone. Onveilig, vuil, goor,....
SKW is duizend maal aangenamer en dames zijn ook meer relaxed.
Over Duitsland kan ik geen mening geven wegens onbekend voor mij.
Natuurlijk money talks !Hitsig van je Eurobiljetten hooguit![]()
Duitsland is op seksvlak een raar land. Die Mädel zeggen daar dat ze 'blasen' terwijl ze eigenlijk zuigen...Over Duitsland kan ik geen mening geven wegens onbekend voor mij.
Blasen is geen blazen heDuitsland is op seksvlak een raar land. Die Mädel zeggen daar dat ze 'blasen' terwijl ze eigenlijk zuigen...![]()
Ik lees:Wst heeft het raam nr met het bedrag te maken?
Zo las ik het ook.Ik lees:
Ze kon geen raam meer krijgen in Amsterdam. Daar baalt ze van, want ze kreeg daar 100eur voor een 10 minuten blowjob.
Nu zit ze in Antwerpen op VL8/2 en is ongelukkig omdat hier dit gemakkelijk geld niet te rapen valt.
zie geen link tss adres en bedrag....
O zo, tja dat kan inderdaadIk lees:
Ze kon geen raam meer krijgen in Amsterdam. Daar baalt ze van, want ze kreeg daar 100eur voor een 10 minuten blowjob.
Nu zit ze in Antwerpen op VL8/2 en is ongelukkig omdat hier dit gemakkelijk geld niet te rapen valt.
zie geen link tss adres en bedrag....
Wat is de reden, dat ze geen raam meer kon huren? Ook hier voldoennde leegstand!Alexia is er ook weer , na een jaartje Amsterdam. Ze zit Vingerling 8/2 . Ze kon er geen raam meer krijgen , en daar baalt ze wel van.
Nou, gelukkig lukt dat in Antwerpen niet. Laat dat alsjeblieft beperkt blijven tot Amsterdam, 100 euro voor 10 minuutjes pijpen. Maar daar stikt het van de toeristen en die laten zich graag voor de gek houden.Alexia is er ook weer , na een jaartje Amsterdam. Ze zit Vingerling 8/2 . Ze kon er geen raam meer krijgen , en daar baalt ze wel van. Want daar 100 € voor een blowjob van 10 minuten , dat lukt in Antwerpen niet. Maar ik sla haar voortaan over. Ze is verpest door het makkelijke geld.
Dat is emma .Heeft er iemand ervaring met de dame op de vingerlingstraat 6 raam 1. (naast het raam waar anna vroeger stond)
Ziet er erg mooie dame uit maar ze zit altijd zo ongeïnteresseerd op haar telefoon te kijken, kan ook geen lachje vanaf als ze dan toch eens opkijkt.