Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is niet enkel een recensieforum. Hier wordt over sekswerk gepraat, er wordt over meisjes/vrouwen gepraat. Je leest al eens iets. En met die informatie doe je wat je wil. Waarom lezen mensen boeken? Die staan vol verzinsels, want een roman is geen wetenschappelijk werk waar je iets kan van bijleren.

Je mist met bovenstaande vraag een beetje de essentie van mijn vorig antwoord. Ik vraag mij niet af wat mensen hier zoeken, maar ik geef gewoon een punt aan om eens over na te denken: er is niets anders dat zooooo persoonlijk en zo intermenselijk is, als seks hebben met een dame. En uitgerekend op dat puntje, komen mensen dan vragen aan totaal onbekenden, wie ze misschien eens moeten bezoeken voor seks.

Vind jij dat niet raar? Ik zou nooit op het idee komen. Iedereen die op die vraag een antwoord geeft, zal toch zijn favorietjes noemen, of degene waar hij zich best bij voelt. Maar indien jij mij iemand zou aanraden, verdorie zeg, ik weet niet eens wat jij lekker vindt. Wat is dan de relevantie voor mij?
Vragen is toch vrij? Misschien ziet hij door de bomen het bos niet meer. Net zoals je jou 'werkwijze' uit de doeken doet kan hij zic willen baseren op anderen hun mening. Ieder zijn taktiek.

Ik heb Lory regelmatig een bezoekje gebracht op 38/1
Het is een heel vriendellijk meisje.Zeker een bezoekje waard.
Zij heeft mij nooit teleurgesteld.
Ik ga haar zeker nog regelmatig een bezoekje brengen.
Thx voor de feedback ,als wandelaar hou ik van een beetje actie aan het raam en ik bedoel dan zo het verleidingsspel, beetje lachen oogcontactmaken soms een dansje om u te lokken ,gewoon de hoer spelen,bij haar zit ze op haar gsm te koekeloere helemaal verstopt maar haar recensie klinkt positief ...

Thx voor de feedback ,als wandelaar hou ik van een beetje actie aan het raam en ik bedoel dan zo het verleidingsspel, beetje lachen oogcontactmaken soms een dansje om u te lokken ,gewoon de hoer spelen,bij haar zit ze op haar gsm te koekeloere helemaal verstopt maar haar recensie klinkt positief ...
Dat klopt wel, maar ik vind ook niet dat we die meiden moeten verwijten dat ze op hun telefoon bezig zijn. Dat is nu eenmaal gewoon iets geworden dat ik overal zie. Ik zie een schooljongen met zijn fiets stoppen aan het rode licht, en zelfs dan 'moet' hij op die telefoon tokkelen. Ik zie overal mensen rondlopen die met dat ding bezig zijn, ook wandelaars lopen daarmee rond. Dan kunnen we moeilijk verwachten dat een meid uren in een raam zit te lachen op iedereen en verder nooit iets doet met die telefoon.

Lachje en oogcontact hoort erbij, maar een dansje, overdreven 'hey baby' geroep en gruwelijk luide muziek zijn voor mij complete afknappers..

Lachje en oogcontact hoort erbij, maar een dansje, overdreven 'hey baby' geroep en gruwelijk luide muziek zijn voor mij complete afknappers..
Ieder op haar manier, laat ze maar doen :)

Ik vraag me trouwens heel vaak af, waarom wandelaars de meisje willen zien verleiden, terwijl op sommige momenten meer dan de helft van de wandelaars voorbij loopt zonder de meisjes te bekijken. Ze doen dus net hetzelfde: ongeïnteresseerd zijn en nauwelijks of niet kijken.

Of een rondje lopen en de 'uithoeken' niet aan doen. Van de Vingerlingstraat direct de Verversrui op draaien en het stukje tussen de hoek en de slager negeren. Het binnenpleintje van Villa Tinto straal voorbijlopen. Toch raar, als je daar bent, en je loopt rond, dat je niet alle dames even bekijkt.

Akkoord en dan vooral die manele (Roemeense pop) is verschrikkelijk. Mochten ze naar AC/DC op hoog volume luisteren dan zou ik weer wel overwegen binnen te stappen. 😁😁😁😁😁😁
Als ik er eentje hoor die naar klassieke muziek luistert heeft ze bij mij een (veel) streepje(s) voor. Weet ik ineens dat ze ook iets in de kop heeft ;)

Als ik er eentje hoor die naar klassieke muziek luistert heeft ze bij mij een (veel) streepje(s) voor. Weet ik ineens dat ze ook iets in de kop heeft ;)
Het zou wel eens iets anders zijn he, je favoriete dvp meenemen naar een klassiek concert, of naar de opera :)

Of stel je voor dat er eentje ineens beiaard begint te spelen met je klokkenspel...

Of voor liefhebbers van het genre: dat er eentje tijdens een date begint te jodelen.... :ROFLMAO:

Er was er tot vorig jaar wel eentje in de Schippersstraat die veel belangstelling had voor muziek en zelfs ook voor muziekapparatuur van hoge kwaliteit. Helaas gestopt, tijd om de opvoeding van haar dochtertje weer over te nemen met de verdiende centjes.

Dan kunnen we moeilijk verwachten dat een meid uren in een raam zit te lachen op iedereen en verder nooit iets doet met die telefoon.
Kijk dan eens naar Anne-Maria en naar Poolse Anna en niet te vergeten Maria!

Breng dat contact met de straat over op bijv. Ina, die VAAK met 2 telefoons tegelijk bezig is!
Dat klopt wel, maar ik vind ook niet dat we die meiden moeten verwijten dat ze op hun telefoon bezig zijn. Dat is nu eenmaal gewoon iets geworden dat ik overal zie. Ik zie een schooljongen met zijn fiets stoppen aan het rode licht, en zelfs dan 'moet' hij op die telefoon tokkelen.
Dat is een onjuiste vergelijking, want die jongen is in zijn vrije tijd, terwijl die meiden achter het raam aan het werk zijn en geld willen (moeten) verdienen!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan