Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is niet enkel een recensieforum. Hier wordt over sekswerk gepraat, er wordt over meisjes/vrouwen gepraat. Je leest al eens iets. En met die informatie doe je wat je wil. Waarom lezen mensen boeken? Die staan vol verzinsels, want een roman is geen wetenschappelijk werk waar je iets kan van bijleren.

Je mist met bovenstaande vraag een beetje de essentie van mijn vorig antwoord. Ik vraag mij niet af wat mensen hier zoeken, maar ik geef gewoon een punt aan om eens over na te denken: er is niets anders dat zooooo persoonlijk en zo intermenselijk is, als seks hebben met een dame. En uitgerekend op dat puntje, komen mensen dan vragen aan totaal onbekenden, wie ze misschien eens moeten bezoeken voor seks.

Vind jij dat niet raar? Ik zou nooit op het idee komen. Iedereen die op die vraag een antwoord geeft, zal toch zijn favorietjes noemen, of degene waar hij zich best bij voelt. Maar indien jij mij iemand zou aanraden, verdorie zeg, ik weet niet eens wat jij lekker vindt. Wat is dan de relevantie voor mij?
Vragen is toch vrij? Misschien ziet hij door de bomen het bos niet meer. Net zoals je jou 'werkwijze' uit de doeken doet kan hij zic willen baseren op anderen hun mening. Ieder zijn taktiek.

Terug
Bovenaan Onderaan