Ik ben nog relatief nieuw hier. Maar ik kom er dan net bij om te lezen dat FLory daadwerkelijk terug is? Alleen jammer om te lezen dat haar service zo achteruit gegaan is, laat me twijfelen om als nog binnen te gaan. Maar dat zien we in de toekomst dan weer wel.
Ik weet alleen dat ik er zalige tijden mee beleefd heb. Ze heeft me zeer goed op gevangen indertijd toen Julia als eerste van het clubje de straten verliet, waar ik eerst vaste klant was.
Nadat Flory verdwenen was ben ik dan ook bij Gabriella gestrand. Ik was zeker tevreden van alle 3 de meisjes. Ik kreeg van allen perfect wat ik wou en verwachtte. Ze wisten alle 3 hoe ze je moesten verwennen... met al hun gaatjes trouwens

Gabriella bleef fysiek wel het natuurlijkste over komen, wat dan misschien maakt dat ze mijn favoriete van de 3 was.
Net om die reden ben ik nooit bij Maria geweest, hoewel ze me wel kent en ook wel eens mijn naam roept als ik haar raam passeer. Maar net een beetje teveel fake aan haar lichaam naar mijn smaak om er een eerste keer binnen te stappen.
Dit gezegd zijnde, en ik hoop dat de volgende vraag hier op zijn plaats is... zijn er voor jullie nog aanraders in het genre van deze drie die een goede GFE en anaal aanbieden?