Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het aanbod is stilaan evenredig met het aantal wandelaars. Het gaat dus de verkeerde kant uit. Als ik vergelijk met 20 jaar geleden dan kan ik alleen maar vaststellen dat er veel minder wandelaars zijn. 20 jaar geleden was er 24/24 meer dan genoeg beweging in het SKW, als je nu op een doordeweekse dag om 4u 's morgens door de straat wandelt dan is deze zo goed als leeg. Er beginnen dan ook meer en meer meisjes af te haken en zo komen we in een vicieuze circel terecht, minder wandelaars - minder meisjes, het evolueert echt de verkeerde kant op.

Het aanbod is stilaan evenredig met het aantal wandelaars. Het gaat dus de verkeerde kant uit. Als ik vergelijk met 20 jaar geleden dan kan ik alleen maar vaststellen dat er veel minder wandelaars zijn. 20 jaar geleden was er 24/24 meer dan genoeg beweging in het SKW, als je nu op een doordeweekse dag om 4u 's morgens door de straat wandelt dan is deze zo goed als leeg. Er beginnen dan ook meer en meer meisjes af te haken en zo komen we in een vicieuze circel terecht, minder wandelaars - minder meisjes, het evolueert echt de verkeerde kant op.
Wie gaat er nu wandelen om 0.4 00 in de nacht in de week ?

Het aanbod is stilaan evenredig met het aantal wandelaars. Het gaat dus de verkeerde kant uit.
Je bedoelt waarschijnlijk het aanbod aan de ramen en het aantal 'echte' wandelende wandelaars. Dat is een natuurlijk evenwicht tussen vraag en aanbod. Of dat de verkeerde kant uit gaat, is maar zeer de vraag, want het is uitgerekend in een raambuurt dat de basisprijzen nog op een niveau liggen dat betaalbaar is voor heel wat mannen.
Als ik vergelijk met 20 jaar geleden dan kan ik alleen maar vaststellen dat er veel minder wandelaars zijn. 20 jaar geleden was er 24/24 meer dan genoeg beweging in het SKW, als je nu op een doordeweekse dag om 4u 's morgens door de straat wandelt dan is deze zo goed als leeg. Er beginnen dan ook meer en meer meisjes af te haken en zo komen we in een vicieuze circel terecht, minder wandelaars - minder meisjes, het evolueert echt de verkeerde kant op.
Hierbij kijk je dus alleen naar het SKW en je 'vergeet' het disastreus grote aanbod aan dames online. Er zijn tegenwoordig, vooral door de crisis en het aantal mensen in problemen, onnoemlijk méér vrouwen die de weg van het sekswerk proberen te lopen, om er te blijven komen. Het gevolg is dat dit overaanbod botst met het legertje klanten, dat het hoe langer hoe moeilijker krijgt op financieel vlak. Er zijn er tegenwoordig gewoon veel te veel, en ze moeten het daardoor allemaal stellen met minder klanten.

Het is crisis, en veel mensen hebben echt moeite om de maand rond te komen. Betalend gaan neuken is een luxe. Een noodzakelijkheid in de maatschappij, want anders zouden er veel rare dingen gebeuren, maar het is voor mensen die het financieel krap hebben hoe dan ook minder dringend dan eten en drinken, de huur betalen, energie, enz... Er is dus voor heel wat mensen een financiële rem op hun wandelleven.

Bovendien was 'van thuis uit werken' iets wat vroeger niet of nauwelijks bestond. Na een online vergadering kan je thuis tegen je partner moeilijk vertellen dat je nog effe gaat wandelen. Vroeger liepen die vergaderingen wel eens uit :)

In dat kader zou er in principe precies voor de raambuurten een toekomstperspectief moeten zijn, gezien hun lagere instapprijzen. Maar mensen worden te lui, blijkbaar, en de huidige wat jongere generatie denkt nog dat alles wat online te koop is, beter is en goedkoper is. Wacht tot het besef gaat groeien, dat dit niet noodzakelijk altijd en overal zo is.

Verder spelen in de payseks wereld evenzeer de wetten van de economie als gelijk waar elders. Als er hier minder mannen een raambuurt opzoeken, dan gaan er meer dames elders een raambuurt of een andere vorm van prostitutie opzoeken. In andere landen. De wereld is open. Vliegtuigen genoeg. Net zoals er geen kolenhandelaars meer zijn in streken waar er geen kolenkachels meer gestookt worden.

Moraal van het verhaal: ga wandelen in buurten waar je voor je geld nog het meeste kan krijgen. En loop niet voortdurend te zagen (zoals sommigen doen) over het slechte aanbod en zo. Wees slim en ontmoedig de lepe privéontvangertjes van het internet door hen links te laten liggen en door je plezier te halen in raambuurten, clubs, privéhuizen enz waar je bijna steeds interessantere prijzen vindt dan bij de illegale artiesten van het rondreizend webcircus. En waar je tenminste ziet hoe een meid er echt uit ziet, en waar je er eerst een praatje kan mee maken.

vroeger waren er dat velen, geloof mij, ik woonde toen nog vlakbij en kon het allemaal gadeslaan. Tijden en mensen veranderen. Daarom vrees ik ook dat raamprostitutie stilaan maar zeker zal uitdoven en misschien nog sneller dan je denkt.
Volgens datzelfde doemscenario zal ook de horeca uitsterven want vroeger werd er bv ook massaal meer op café gegaan. Of die voorspelling ook uit gaat komen, is een andere zaak. Raamprostitutie is nog steeds een van de meest eerlijke en directe vormen van prostitutie, die bovendien instapprijzen hanteert die interessant zijn.

Wat ik nu hier vaak lees, is dat mannen hun heil gaan zoeken op basis van zo doorzichtige flut-advertenties online, en dan teleurgesteld komen klagen. En op het forum lopen zagen over 'de te hoge prijzen' in plaats van te gaan naar de dames die ze kunnen/willen betalen.

De evolutie zou dus ook wel eens anders kunnen lopen. Zoals op een bepaald moment de fietsenwinkels het benauwd kregen omdat iedereen per auto naar de WC reed, en tegenwoordig boomt de fietsensector opnieuw als geen andere.

Antwerpen behoort tot de top drie van de wereld . Dat zegt al genoeg.
F

Sorry je zegt het verkeerd behoorde enkele jaren terug eens maar nu is om te huilen en de dames die er staan ,sommige die hebben een arrogante kop erop staan dat je denkt nee dank je en nog iets als het zo er zo geweldig is dan zouden sommige dames de er vroeger zaten niet in dan haag werkzaam zijn nu en dat er heel wat geloof me !!!

vroeger waren er dat velen, geloof mij, ik woonde toen nog vlakbij en kon het allemaal gadeslaan. Tijden en mensen veranderen. Daarom vrees ik ook dat raamprostitutie stilaan maar zeker zal uitdoven en misschien nog sneller dan je denkt.
Ik denk dat raam prostitutie nooit zal verdwijnen tenzij dat de stad er zelf over beslist anders niet . Enkel de tijden zijn veranderd. Vroeger was er geen internet dan was dat allemaal anders. Raam prostitutie brengt jaarlijks toerisme met zich mee ook in de Amsterdamse wallen en in het Schipperskwartier . En een stad zonder toeristen is gelijk aan een stad zonder extra inkomsten.

Er komen ook heel wat dames uit andere steden in het skw werken, en niet alleen uit Den Haag.

Zo lang de stad het niet verbied zal raamprostitutie nooit uitsterven.

Er zitten inderdaad dames met een arrogante uitstraling, die moet je gewoon negeren en naar een vriendelijke dame gaan. Dan leren die andere vanzelf hoe het werkt.

Het skw behoort nog steeds tot de absolute top van de wereld. Men komt van over de wereld kijken en leren hoe het hier werkt.

en nog iets als het zo er zo geweldig is dan zouden sommige dames de er vroeger zaten niet in dan haag werkzaam zijn nu en dat er heel wat geloof me !!!
Je zou hierover net zo goed kunnen zeggen: "Ze komen naar Den Haag omdat daar de concurrentie veel minder is en ze als mindere dvp beter aan de bak komen."

Ben nog nooit in Den Haag geweest en maakt me ook niet uit wie welke buurt beter vindt. Wat ik wel weet is dat er in het skw veel te beleven valt, ook op dagen dat er wat minder dames aanwezig zijn. Dat stukadoor geklaag is wat afgezaagd. Als je er je goesting niet vindt, jammer maar dan vermoed ik dat je iets heel specifieks zoekt en het probleem niet zozeer bij het skw ligt.
Er zitten inderdaad dames met een arrogante uitstraling
En soms is dat ook niet meer dan uitstraling en zijn ze eigenlijk heel vrolijk en vriendelijk als je ze bezoekt en gul met hun tijd.
Andersom bestaat uiteraard ook. Dat ontdek je wel als je wandelt of lees je hier als je wat voorzichtiger wil te werk gaan.

Laatst bewerkt:
En niet te vergeten in tegenstelling tot Amsterdam nog gewoon 50 euro voor een leuke pot sex tot 20 minuten.
Op Kinky staan zat al dan niet knappe dames die zicht tussen de 120 en 150 euro vragen voor een half uurtje.
En 100 euro voor 30 minuten lijkt de standaard zelfs bij oudere en minder knappe privé dames.
Het is dat ik er toch een dik uur voor moet rijden anders was zeker 2x in de maand in Antwerpen.

Den Haag is dan ook zeker een mooie raamzone maar 2.5 uur rijden om alleen wat ramen te bekijken dat gaat hem voor mij niet worden.
Voor mij gaat mij de vergelijking meer met Aachen,Seraing,Eindhoven op en zelfs Duisburg legt het voor mij ruim af t.o.v. het SKW.

Als er al mensen geweest zijn bij Flori nu: wat zijn de mogelijkheden nu en de prijzen? Ik weet dat ik het ook zelf kan vragen...
Flory is vergane glorie. Ik heb haar zojuist bezocht. Vanwege haar meer dan prima service in het verleden meteen voor €100 voor een half uur gekozen. Het moest echter meer vooruit gaan dan vroeger voor €50, en ik stond met een kwartiertje al weer buiten. Vroeger was bij een date van €50 beffen in de prijs in begrepen, nu zou ik bij een date van €100 nog eens €50 moeten bijbetalen. Ik heb vriendelijk bedankt. Dit was dus de laatste keer dat ik Flory bezocht heb.

Does anyone know the name of the blonde beauty from Dominican Republic in VR K5 who works in the evening? I was with her several months ago and she said her name was Perla was with on Thursday night said she was Shakira or Chikita or something similar

Flory is vergane glorie. Ik heb haar zojuist bezocht. Vanwege haar meer dan prima service in het verleden meteen voor €100 voor een half uur gekozen. Het moest echter meer vooruit gaan dan vroeger voor €50, en ik stond met een kwartiertje al weer buiten. Vroeger was bij een date van €50 beffen in de prijs in begrepen, nu zou ik bij een date van €100 nog eens €50 moeten bijbetalen. Ik heb vriendelijk bedankt. Dit was dus de laatste keer dat ik Flory bezocht heb.
Ze is er te lang van tussenuit geweest . Ze zal haar ritme terug opnieuw moeten opbouwen ?

Wie gaat er nu wandelen om 0.4 00 in de nacht in de week ?
Vroeger toen ik nog jong was misschien, maar nu....😂
Juist dit wijst aan dat spreken over hoe het vroeger was niet altijd even relevant is😉
Wat vroeger was, hebben we gehad.
Wat nu is, is anders, maar je kan je nog steeds geweldig amuseren, nietwaar???
Ik.in ieder geval wel.

Ze is er te lang van tussenuit geweest . Ze zal haar ritme terug opnieuw moeten opbouwen ?
Volgens mij is Flory er niet tussenuit geweest. Toch niet de hele tijd dat ze weggeweest is. Ik heb het sterke vermoeden dat ze elders gewerkt heeft. Ze heeft ook niet meer het uiterlijk en uitstraling van vroeger. Zoals Flory er nu uit ziet had ze me ook zeker niet kunnen bewegen om haar te bezoeken. Ik ben dan ook alleen binnen gegaan omdat ik haar en haar service van vroeger kende, maar daar was dus geen spoor meer van terug te vinden.

Terug
Bovenaan Onderaan