Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de liefhebbers... Flori is terug. De enige echte Flori, die vroeger samen in een pand met Maria, Gabriella en Jessica stond. Ik passeerde zonder er erg in te hebben maar plots hoorde ik mijn naam en inderdaad... daar stond ze... niet meer de vamp van enkele jaren geleden, een beetje dikker in het gezicht... Ze vroeg of ik niet binnen wou komen... maar heb haar beloofd dat het voor een volgende keer zou zijn.

Ze stond schuin over waar Maria nu staat, aan het begin van de Schipperstraat aan de rechtse kant als je van het Falconplein komt.
Als deze dame dezelfde is als die ik vorig jaar met volle tevredenheid heb mogen bezoeken, dan is dit echt fantastisch nieuws. ABSOLUTE TOPPER !!
Mod: Er is zoveel gedoe geweest met deze dame dat het topic is verwijderd. En een nieuw topic komt er ook niet meer. Als dat wel het geval is zal het worden verwijderd.

Als ik voor een echte sloppy deepthroat in Schipperskwartier opzoek ga, bij wie moet ik aankloppen? Ik zoek een dame die een half uur alleen maar pijpen prima vind
Amy,VT48, Een half uur of langer doet ze met alle plezier:love:

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik voor een echte sloppy deepthroat in Schipperskwartier opzoek ga, bij wie moet ik aankloppen? Ik zoek een dame die een half uur alleen maar pijpen prima vind
Uiteindelijk toch gekozen voor een prive ontvangst. Venus kon zuigen als een stofzuiger, zo even een recensie schrijven :) het was ook al te laat voor Amy VT48. Vandaag zie ik haar wel maar CIM niet mogelijk :(

Mssn toch een gangbang opzoeken

Laatst bewerkt:
Gisteren in de middag 14:00/15:00 weer eens geweest heb er een betere bezetting meegemaakt op de dagdienst.
Ook café Malle Babbe een stukje verderop was gesloten goed het was nu ook geen top weertje om op het terras te zitten.
Heb er best een tijdje rond gelopen maar voor ieder wel wat aantal Ebony donkere dames was gering viel me op wel voldoende Latina's.
Wel 1 Aziatische maar volgens mij wel een ladyboy, verder nog een stuk of 8 trans dames aanwezig.
Aantal stunners viel wat tegen maar toch nog een stuk of 10 met boven gemiddelde optiek.
De bezetting is zelfs als die voor het SKW slecht of matig is nog altijd 3x beter als vrijwel alle andere raamzones in een straal van 130 km rondom Antwerpen, alleen Amsterdam komt in de buurt maar veel dames op de Wallen zijn inmiddels ook duurder.

Is ook de reden dat ik gestopt ben met Rossie te bezoeken.
Zo zagen en klagen...nooit was het genoeg.
Ik ging op den duur depressief buiten. In plaats van haar vaste klanten een beetje te respecteren...
zelfde ervaring hier, ook haar prive destijds bezocht ,bleef maar zeiken dat ze niet genoeg verdiende en dat ik bepaalde dingen moest mee brengen en deze niet betaalde, sindsdien nooit nog bij haar geweest
Dan heeft ze intussen bijgeleerd, heeft ze nu meer klanten, is ze positiever geworden of ik heb gewoon geluk dat ze niet zeurt of zaagt tegen mij.
Bezoek haar nu wel nog maar sinds een klein jaar en maar af en toe want de dag shift is wat minder makkelijk voor mij. Maar dus nog geen één keer last gehad van gezeur voor meer geld of gemekker of inkomsten. Integendeel, elke keer een positieve en vrolijke sfeer en gesprekken naast een geweldige service.

Terug
Bovenaan Onderaan