grote borsten en beetje saggy, wat eigenlijk normaal is met natuurlijke grote borsten.grote bordsten of saggy tits??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengrote borsten en beetje saggy, wat eigenlijk normaal is met natuurlijke grote borsten.grote bordsten of saggy tits??
idd...grote borsten en beetje saggy, wat eigenlijk normaal is met natuurlijke grote borsten.
Beide dames tegelijk. Invulling hangt van de dames af. Sommigen wisselen van condoom. Sommigen maken het condoom een beetje proper met vochtig doekje, en Sommigen maakt dat niets uit en gaan gewoon door. Het is wel extra belangrijk om goede afspraken te maken. Ik heb het al meegemaakt dat ik maar één van beiden mocht beffen.Vaak krijg ik de vraag of ik een trio wil. Ik ben daar nooit eerder op ingegaan. Maar ik vraag me wel af hoe ze dit doen. Iemand ervaring mee. Effectief 2 meiden tegelijk of geregeld wisselen? Condoom uit nieuwe aan? Iemand ervaring?
Klopt zijn ook mijn ervaringen. In sommige gevallen doen ze alleen dingen bij jou en sommige dames doen ook dingen bij elkaar. Hangt af wat je wil en vervacht maar bespreek dit wel om teleurstelling te voorkomen.Beide dames tegelijk. Invulling hangt van de dames af. Sommigen wisselen van condoom. Sommigen maken het condoom een beetje proper met vochtig doekje, en Sommigen maakt dat niets uit en gaan gewoon door. Het is wel extra belangrijk om goede afspraken te maken. Ik heb het al meegemaakt dat ik maar één van beiden mocht beffen.
afgelopen nacht rond 1 echt heel weinig wandelaars, ruw geschat +/- 25In een kort verleden was dit zeker niet normaal, maar wat er heden normaal is, heb ik persoonlijk geen idee …Hopelijk komt er snel weer wat animo in deze buurt, want het is qua aantal dvp's tegenwoordig echt wel heel miniem. En al van verschillende meiden hier ook al gehoord dat het qua wandelaars ook (heel) (te)rustig is.
En waarom het zo rustig is tegenwoordig, begrijp ik totaal niet......
volgens sommigen hier zullen het er veel meer geweest zijn maar die waren allemaal binnen bij de damesafgelopen nacht rond 1 echt heel weinig wandelaars, ruw geschat +/- 25
Niet overdrijven he , slechte kant uit!!! Nog steeds dames genoegOok overdag huilen met de pet op... deze namiddag rond 16.00u hooguit één op vijf ramen bezet. Gaat echt niet de goede kant op met het SKW...