Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vaak krijg ik de vraag of ik een trio wil. Ik ben daar nooit eerder op ingegaan. Maar ik vraag me wel af hoe ze dit doen. Iemand ervaring mee. Effectief 2 meiden tegelijk of geregeld wisselen? Condoom uit nieuwe aan? Iemand ervaring?

Vaak krijg ik de vraag of ik een trio wil. Ik ben daar nooit eerder op ingegaan. Maar ik vraag me wel af hoe ze dit doen. Iemand ervaring mee. Effectief 2 meiden tegelijk of geregeld wisselen? Condoom uit nieuwe aan? Iemand ervaring?
Beide dames tegelijk. Invulling hangt van de dames af. Sommigen wisselen van condoom. Sommigen maken het condoom een beetje proper met vochtig doekje, en Sommigen maakt dat niets uit en gaan gewoon door. Het is wel extra belangrijk om goede afspraken te maken. Ik heb het al meegemaakt dat ik maar één van beiden mocht beffen.

Beide dames tegelijk. Invulling hangt van de dames af. Sommigen wisselen van condoom. Sommigen maken het condoom een beetje proper met vochtig doekje, en Sommigen maakt dat niets uit en gaan gewoon door. Het is wel extra belangrijk om goede afspraken te maken. Ik heb het al meegemaakt dat ik maar één van beiden mocht beffen.
Klopt zijn ook mijn ervaringen. In sommige gevallen doen ze alleen dingen bij jou en sommige dames doen ook dingen bij elkaar. Hangt af wat je wil en vervacht maar bespreek dit wel om teleurstelling te voorkomen.

In een kort verleden was dit zeker niet normaal, maar wat er heden normaal is, heb ik persoonlijk geen idee …Hopelijk komt er snel weer wat animo in deze buurt, want het is qua aantal dvp's tegenwoordig echt wel heel miniem. En al van verschillende meiden hier ook al gehoord dat het qua wandelaars ook (heel) (te)rustig is.

En waarom het zo rustig is tegenwoordig, begrijp ik totaal niet......
afgelopen nacht rond 1 echt heel weinig wandelaars, ruw geschat +/- 25

Terug
Bovenaan Onderaan