Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik rapporteer helemaal niets. We hebben gewoon met een overijverige moderator te maken.
De overijverige moderator heeft er blijkbaar plezier in om berichten te verwijderen. Begint meer en meer dictatoriale trekjes te krijgen. Is abnormaal hoeveel berichten van mij er de laatste tijd worden verwijderd. Ronduit belachelijk. Ontneemt mij stilaan de zin om hier nog veel te schrijven.

De overijverige moderator heeft er blijkbaar plezier in om berichten te verwijderen. Begint meer en meer dictatoriale trekjes te krijgen. Is abnormaal hoeveel berichten van mij er de laatste tijd worden verwijderd. Ronduit belachelijk. Ontneemt mij stilaan de zin om hier nog veel te schrijven.
Het is inderdaad belachelijk, en t'is niet dat er de laatste tijd hier nog veel geschreven of gerecenseerd wordt.

Hij zou beter een bepaalde gast hier wat meer mogen modereren (maar dat heb ik hier al voldoende malen geschreven), en de gewone wandelaars gewoon hun ding hier laten neerpennen.

Zelfs nuttige info wordt zo maar verwijderd, en de uitleg die er dan in de melding over de verwijdering staat, raakt meestal kant noch wal.
Klopt wel.

Dat discussies verwijderd worden als zij dreigen te ontsporen, kan ik aannemen. Dat berichten gewist worden als ze te veel off topic gaan lopen, is ook aanvaardbaar.

Maar nuttige info verwijderen, waarom??? In een topic over een dame, waar enthousiaste positieve berichten staan, vermelden dat zij momenteel niet aanwezig is, is toch nuttig voor wie zin krijgt en misschien van wat verderaf richting SKW komt? Nochtans verdwijnen ook zulke berichten blijkbaar wel eens.

Cleo toevallig nog steeds aanwezig (ook voor morgen, zaterdag, dus)? Deze dame is meestal enkel voor een tijdelijke periodes in Antwerpen, als ze werkt. Op 20 februari was haar aanwezigheid nog opgemerkt. 'T is dat ik van ver moet komen, vandaar.

Terug
Bovenaan Onderaan