Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe overijverige moderator heeft er blijkbaar plezier in om berichten te verwijderen. Begint meer en meer dictatoriale trekjes te krijgen. Is abnormaal hoeveel berichten van mij er de laatste tijd worden verwijderd. Ronduit belachelijk. Ontneemt mij stilaan de zin om hier nog veel te schrijven.Ik rapporteer helemaal niets. We hebben gewoon met een overijverige moderator te maken.
Het is inderdaad belachelijk, en t'is niet dat er de laatste tijd hier nog veel geschreven of gerecenseerd wordt.De overijverige moderator heeft er blijkbaar plezier in om berichten te verwijderen. Begint meer en meer dictatoriale trekjes te krijgen. Is abnormaal hoeveel berichten van mij er de laatste tijd worden verwijderd. Ronduit belachelijk. Ontneemt mij stilaan de zin om hier nog veel te schrijven.
Klopt wel.Zelfs nuttige info wordt zo maar verwijderd, en de uitleg die er dan in de melding over de verwijdering staat, raakt meestal kant noch wal.
Dit zou misschien wel kunnen kloppen,.Ik heb dezelfde ervaring. Er is echter een groot verschil tussen diegene die het graag doen, en diegene die het met frisse tegenzin doen. En jaja, ik weet dat je proper moet zijn enzo...Al jaren bij elke ook gewone dame die ik daarover vraag doen 3 a 4 vd 5 het. , dus 50% ben ik nog voorzichtig