Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGisteren geneukt, zie https://www.girlsreview.nl/threads/cataleya-roe-antwerpen-schippersstraat-14-2.55254/Gisteravond heel veel nieuwe dvp's gezien oa op 14/2 SS staat een skinny zwart haar,A cup is dat een van de zusjes van Ramona terug in Antwerpen , iemand ervaring ?
Beetje langzame leerling dan.Ik heb nu toch al een paar keer gehad dat na een bezoek mijn portemonnee leeg was. echt geen biljet er meer in he , terwijl zeker weten nog een groen 100€ biljet bij me had gestoken.Bij verschillende dames ook..Wel zelfde pand.
Als je A zegt moet je…………..Waar, wie? Daar help je alle wandelaars mee!Ik heb nu toch al een paar keer gehad dat na een bezoek mijn portemonnee leeg was. echt geen biljet er meer in he , terwijl zeker weten nog een groen 100€ biljet bij me had gestoken.Bij verschillende dames ook..Wel zelfde pand.
Het gaat mij niet om personen te beschuldigen maar ik kan het niet begrijpen hoe het gebeurt.
Ik ben heel de tijd met ze bezig, ze gaan niet van de kamer.
Hoe krijgen ze het gedaan? Heeft iemand een idee.
Maar let op niet te veel geld meenemen, beter keer terug lopen naar de auto.
Hij heeft het juiste gedaan: ons gewoon verwittigen dat er in het skw misschien een pickpocket bezig is.Als je A zegt moet je…………..Waar, wie? Daar help je alle wandelaars mee!
Hij heeft het juiste gedaan: ons gewoon verwittigen dat er in het skw misschien een pickpocket bezig is.
Maar zolang hij deze niet op heterdaad betrapt, kan hij onmogelijk zomaar iemand beschuldigen.
vanaf 2100 begint het wat op te vullen. Maar ik ben ook wel een bewust vroeg gegaan, even de bedrijvigheeid van shiftwissel bekijken , dames bekijken in hun burgerkleding en zo. Niet om altijd te doen maar wel lollig om een keer te zien.In principe 20u maar tegen veel meisjes omgekleed en klaar zijn mag je daar nog wel wat tijd bij rekenen.
De eerste keer twijfel je nog , het is dan ook maar 50 € , dan2e keer weer opvallend leeg , toen was ik met 2 dames dat is natuurlijk meer risico, en de laatste keer echt wel groter bedrag , weer bij andere dame met briefje van 100 erbij. .Blijft toch vreemd dat je u zoiets een paar keer laat overkomen in hetzelfde pand dan nog. Als dat 1 keer gebeurt let je toch beter op? Hoe meer ik het lees hoe vreemder ik het vind.
Ook keer geprobeerd . Toen ik terug kwam was auto wegHoe krijgen ze het gedaan? Heeft iemand een idee.
Maar let op niet te veel geld meenemen, beter keer terug lopen naar de auto.
Op dat uur op een dinsdag ga je toch veel geluk moeten hebben vrees ik. De meeste toppers blijven zo lang niet.Weet iemand of er om 05:00 smorgens nog iets te zien is
Ja meestal gaat het goed jaar of 10 terug ook eens een keer gehad. Ging opeens het licht uit en andere dame pakte wat aan. Toen viel het wel op.In mijn 40 jarige wandel carrière is bij mij alleen het geld uit mijn portemonnee verdwenen dat ik zelf aan de dames gaf voor geleverde diensten.