Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb nu toch al een paar keer gehad dat na een bezoek mijn portemonnee leeg was. echt geen biljet er meer in he , terwijl zeker weten nog een groen 100€ biljet bij me had gestoken.Bij verschillende dames ook..Wel zelfde pand.
Het gaat mij niet om personen te beschuldigen maar ik kan het niet begrijpen hoe het gebeurt.
Ik ben heel de tijd met ze bezig, ze gaan niet van de kamer.
Hoe krijgen ze het gedaan? Heeft iemand een idee.
Maar let op niet te veel geld meenemen, beter keer terug lopen naar de auto.

Is inderdaad niet aanvaardbaar.
Persoonlijk heb ik dit wel nog nooit meegemaakt in de 40 jaar dat ik wandel.
ik leg steeds mijn kleren in mijn zichtsveld. Maar heb nog nooit dames gehad die aanstalten maakten om iets uit te halen.
Nu ik wat ouder ben ga ik vaak naar vaste dames en daar ben ik 100% zeker dat het niet
Maar ik denk inderdaad dat als je eerste maal bij dame gaat je beter niet te veel cash op zak hebt.
Eens je ze beter kent is meer vertrouwen mogelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je wil weten hoe ze het doen, kan je heel eenvoudig een mini-alarm aan je portefeuille bevestigen.

En dan zal je het snel horen.

Maar ik ga altijd met gepast geld naar de dames, anders doe ik het toch allemaal op:)

Ik heb nu toch al een paar keer gehad dat na een bezoek mijn portemonnee leeg was. echt geen biljet er meer in he , terwijl zeker weten nog een groen 100€ biljet bij me had gestoken.Bij verschillende dames ook..Wel zelfde pand.
Beetje langzame leerling dan.
Gebeurde mij toch maar 1 keer.
Laatst gaf dame mij portemonnee mee naar badkamer "om problemen te voorkomen"
Better safe than sorry.

Laatst bewerkt:
Het gaat mij niet om personen te beschuldigen maar ik kan het niet begrijpen hoe het gebeurt.
Ik ben heel de tijd met ze bezig, ze gaan niet van de kamer.
Hoe krijgen ze het gedaan? Heeft iemand een idee.
Maar let op niet te veel geld meenemen, beter keer terug lopen naar de auto.
Als je A zegt moet je…………..Waar, wie? Daar help je alle wandelaars mee!

Hij heeft het juiste gedaan: ons gewoon verwittigen dat er in het skw misschien een pickpocket bezig is.

Maar zolang hij deze niet op heterdaad betrapt, kan hij onmogelijk zomaar iemand beschuldigen.

Blijft toch vreemd dat je u zoiets een paar keer laat overkomen in hetzelfde pand dan nog. Als dat 1 keer gebeurt let je toch beter op? Hoe meer ik het lees hoe vreemder ik het vind.

Over een periode van 3 maanden , steeds na bezoek Verversrui 5.
Nogmaals ik snap niet hoe het gebeurt.
Blijft toch vreemd dat je u zoiets een paar keer laat overkomen in hetzelfde pand dan nog. Als dat 1 keer gebeurt let je toch beter op? Hoe meer ik het lees hoe vreemder ik het vind.
De eerste keer twijfel je nog , het is dan ook maar 50 € , dan2e keer weer opvallend leeg , toen was ik met 2 dames dat is natuurlijk meer risico, en de laatste keer echt wel groter bedrag , weer bij andere dame met briefje van 100 erbij. .
Portemonnee zat weer gewoon nog in mijn jas
Ik snap het gewoon niet , dat is het storendst nog.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan