Wie gelooft nu in godsnaam je melding???
Ken jij politie in burger? Hoe kan je weten dat het politie in burger was?
Skw is net een superveilige buurt waar meer camera's hangen dan jouw getelde zakkenrollers. Ok, er zullen er wel zijn met minder frisse ideeën doch die zitten overal in de stad of zelfs in elk boerengat.
Als het is om skw in een negatief daglicht te smijten, heb je alvast een mislukte poging ondernomen.
Zaterdagen zijn al jaren niet meer aan mij besteed, er zal met zekerheid wel wat gespuis rondlopen, ik denk wat vervelend zat volk die meisjes chagrijnig uitdagen, zal ik niet ontkennen, maar zakkenrollers terwijl ze goed genoeg weten dat het vol camera's hangt??
Ik wandel 10 jaar, weet je hoeveel maal ik werd aangesproken? 0,000
Stop met die onzin aub.
Man toch als je er niet gaat op zaterdag weet je het toch niet ??
We zullen is afspreken samen goed ??
Dan kan je het zelf zien.
Ik wil het
SKw niet in een slecht daglicht stellen he. Het
SKW kan daar weinig aan doen aan die gasten. Maar als je mij niet geloofd uw probleem!!
Ik zuig dat niet uit mijne duim hè.
En ja ik ken de politie in burger.
Jij weet toch ook niet wie ik ben ??
Of weet je dat wel misschien
Er hangen zeker camera's overal
Maar wat ben je met die camera's ?
ik stel alleen maar vast wat er die bewuste zaterdag was. Gebeurt dit elk weekend nee alvast niet hoor maar het gebeurt.
Ja dat klopt Johnny Walk ik het zijn vrouwen en mannen in burger en nog een paar die redelijk jong zijn. Sommige zien dat niet zo te lezen. Ze hebben inderdaad een oortje in nu minder zichtbaar met het winterweer. Mee verstopt onder hun muts of kap. Ze gaan ook met de dames praten in hun raam. Ik zuig dat niet uit mijne duim hè zulke dingen.
Ik ga er niet voor thuis blijven want politie genoeg in het straatbeeld in het
SKW.
Een nee hollebolleke ik voel mij niet onveilig hoor en stel het SWK niet in een slecht daglicht!! Allemaal sommige nieuwe Belgen met slechte bedoelingen waar het
skw zelf niet kan aandoen en dat word zeker aangepakt geloof mij. Je moet anderen zo niet aanvallen met je bericht denk eerst even na voor je dit schrijft.
Je mag mij gerust privé sturen en afspreken maar denk niet dat je het gaat doen. Altijd welkom voor een gesprek hoor en een drankje.