Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanavond een rondje gelopen, wat mij vooral op viel waren veel jongeren, van niet vlaamse afkomst, die waarschijnlijk net 18/19 waren die een hoop problemen aan het maken waren bij de aanwezige dames. Voor het raam blijven staan, uitdagen, uitschelden waardoor ze daarna door diverse dames achterna gezeten werden of bekogeld werden met water.

Ook wat fotograferende russen/oostblokkers moesten het vanavond ontgelden.

Vanavond een rondje gelopen, wat mij vooral op viel waren veel jongeren, van niet vlaamse afkomst, die waarschijnlijk net 18/19 waren die een hoop problemen aan het maken waren bij de aanwezige dames. Voor het raam blijven staan, uitdagen, uitschelden waardoor ze daarna door diverse dames achterna gezeten werden of bekogeld werden met water.

Ook wat fotograferende russen/oostblokkers moesten het vanavond ontgelden.

Standaard skw avondje toch…

Standaard skw avondje toch…
Dat zag je vroeger toch wel veel minder hoor. Heb ik de laatste weken ook al gemerkt dat die nieuwe jonge Belgen voor overlast zorgen voor de dames en wandelaars. Nu word je om de haverklap aangesproken of je geïnteresseerd bent ik verdovende middelen coke, drugs, alcohol enz….
2 weken geleden zo op een zaterdagavond steeds lastig gevallen. Ze proberen ook je te bestelen maar dan waren ze aan het verkeerde adres toch :) :)
Ken hun streken al hoe ze het doen. Alles goed vriend ? Wat doe je hier wie ben je zo begint het heel vriendelijk ze proberen dichter en dichter te komen.
Gewoon hen beginnen te filmen of foto nemen dan ben je ineens een kankerhoer 😂. Ze dachten dat ik van de politie was. En zijn gaan lopen. Ze hebben er wel een stuk of 2 wandelaars dat ik gezien heb bestolen zonder dat ze het doorhadden. Ben erop afgestapt want het gaat heel snel hè maar ja was al gebeurd. Zijne gsm weg geld weg en hij had het niet eens door. In de omliggende straten staan anderen te wachten en hup alles doorgeven en wisselen van personen en zo gaat dat heel de nacht door. Er waren zeker 8 mensen in burger van de politie
die ook aan het wandelen waren. Erna politie in uniform. Ze hebben er een paar opgepakt de straat was direct leeg enkel die met goede bedoelingen bleven over maar dat waren er niet veel hoor.
Deze dames klagen er al weken over dat dit voordoet.
Normaal dat de brave wandelaars wegblijven met onze lieve nieuwe Belgen zal ik ze maar noemen. En ze zijn inderdaad allemaal heel jong tussen de 18 en 20 jaar soms nog jonger.
Als ze het nog is proberen bij mij hebben ze hun laatste nacht gewandeld. Maar ja het zijn allemaal zo een lieve kindjes meneer.

Nooit last van of gezien
Vaak in het weekend vanaf vrijdag
Het zal waarschijnlijk niet altijd het geval zijn.
Maar mij is het al lang opgevallen hoor. Of je moet beter kijken.
Is al enkele weken aan de gang zelf een paar maanden.
Ze lopen er altijd rond.
Heb al verschillende keren die vraag gehad. Maar om mensen te bestelen dat niet dat was dan wel weer nieuw.
Maar ze hadden snel door dat het niet ging pakken en verdwenen snel. Ze blijven niet in de straat maar blijven hangen rond het SKW. Waar hun vrienden staan en wisselen ze. 30 min later zijn ze er weer. Heb het al veel gezien.

Er waren zeker 8 mensen in burger van de politie
die ook aan het wandelen waren. Erna politie in uniform.
Wie gelooft nu in godsnaam je melding???
Ken jij politie in burger? Hoe kan je weten dat het politie in burger was?
Skw is net een superveilige buurt waar meer camera's hangen dan jouw getelde zakkenrollers. Ok, er zullen er wel zijn met minder frisse ideeën doch die zitten overal in de stad of zelfs in elk boerengat.
Als het is om skw in een negatief daglicht te smijten, heb je alvast een mislukte poging ondernomen.
Zaterdagen zijn al jaren niet meer aan mij besteed, er zal met zekerheid wel wat gespuis rondlopen, ik denk wat vervelend zat volk die meisjes chagrijnig uitdagen, zal ik niet ontkennen, maar zakkenrollers terwijl ze goed genoeg weten dat het vol camera's hangt??
Ik wandel 10 jaar, weet je hoeveel maal ik werd aangesproken? 0,000
Stop met die onzin aub.

Sorry ik ben er vaker op die tijdstippen maar ik zie hooguit getinte types of oostblokkers in groepsverband, en ook vrij weinig last van, maar ik zoek ook geen oogcontact en loop gewoon door, wordt nooit lastig gevallen of aangesproken
Van die Oostblokkers heb je geen last nee. Ik zoek ook geen oogcontact hoor. Als je ergens gewoon stilstaat komen ze je voorbij gewandeld en stoppen ze en beginnen ze eraan. Onze nieuwe Belgen zoals ik al zei.
Die 2 wandelaars die ze bestolen hebben waren Oostblokkers hij had het niet eens door die man.
Maar was wel alles kwijt.
Laat die gasten niet te dicht komen of hun spelletje laten spelen want je bent gezien.
Ze zijn steeds met 2 personen dan. Ben hun later nog tegen gekomen maar telkens waren ze sneller verdwenen dan dat ze gekomen waren. Als ze het nog is proberen zullen ze direct goed slapen.
In Villa Tinto die nacht net hetzelfde vanuit de Schippersstraat tussen de panden 30 en 24. Daar stond het vol in de hoek met van die gasten verdoken in hun jas en maar verkopen en dealen en zelf gebruiken. Tot de politie kwam natuurlijk. Gaan ze lopen
Die nacht zijn er verschillende opgepakt hoor. Maar je weet ook dat ze snel weer vrij zijn.
Nee vroeger was het veiliger nu de laatste tijd een pak minder en de dames hebben er ook last van.
Maar ik ga daarom minder wandelen hoor. Gewoon op je hoede zijn als je alleen bent. In groep gaan ze het niet proberen

Skw is net een superveilige buurt waar meer camera's hangen dan jouw getelde zakkenrollers. Ok, er zullen er wel zijn met minder frisse ideeën doch die zitten overal in de stad of zelfs in elk boerengat.
Als het is om skw in een negatief daglicht te smijten, heb je alvast een mislukte poging ondernomen.
Zaterdagen zijn al jaren niet meer aan mij besteed, er zal met zekerheid wel wat gespuis rondlopen, ik denk wat vervelend zat volk die meisjes chagrijnig uitdagen, zal ik niet ontkennen, maar zakkenrollers terwijl ze goed genoeg weten dat het vol camera's hangt??
Stop met die onzin aub.
Man toch als je er niet gaat op zaterdag weet je het toch niet ??
We zullen is afspreken samen goed ??
Dan kan je het zelf zien.
Ik wil het SKw niet in een slecht daglicht stellen he. Het SKW kan daar weinig aan doen aan die gasten. Maar als je mij niet geloofd uw probleem!!
Ik zuig dat niet uit mijne duim hè.
En ja ik ken de politie in burger.
Jij weet toch ook niet wie ik ben ??
Of weet je dat wel misschien
Er hangen zeker camera's overal
Maar wat ben je met die camera's ?
ik stel alleen maar vast wat er die bewuste zaterdag was. Gebeurt dit elk weekend nee alvast niet hoor maar het gebeurt.
Ja dat klopt Johnny Walk ik het zijn vrouwen en mannen in burger en nog een paar die redelijk jong zijn. Sommige zien dat niet zo te lezen. Ze hebben inderdaad een oortje in nu minder zichtbaar met het winterweer. Mee verstopt onder hun muts of kap. Ze gaan ook met de dames praten in hun raam. Ik zuig dat niet uit mijne duim hè zulke dingen.
Ik ga er niet voor thuis blijven want politie genoeg in het straatbeeld in het SKW.
Een nee hollebolleke ik voel mij niet onveilig hoor en stel het SWK niet in een slecht daglicht!! Allemaal sommige nieuwe Belgen met slechte bedoelingen waar het skw zelf niet kan aandoen en dat word zeker aangepakt geloof mij. Je moet anderen zo niet aanvallen met je bericht denk eerst even na voor je dit schrijft.
Je mag mij gerust privé sturen en afspreken maar denk niet dat je het gaat doen. Altijd welkom voor een gesprek hoor en een drankje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil het SKw niet in een slecht daglicht stellen he. Het SKW kan daar weinig aan doen aan die gasten. Maar als je mij niet geloofd uw probleem!!
ik stel alleen maar vast wat er die bewuste zaterdag was. Gebeurt dit elk weekend nee alvast niet hoor maar het gebeurt.

Ok dan. IK bedoel.maar, randanimatie interesseert me geen moer. Ik bezoek skw voor de meiskes, niet wie er naast voor achter mij stapt. Laten we het hierbij houden. Ieder zijn mening en paniekzaaierij...
Belangrijkste dat je skw niet negatief wil benaderen. Topkerel ben je.

Ja hoor :) alles gaat goed :)
Alleen een discussie meer niet hoor. Kan al is hè :)
Ik stelde alleen maar vast wat ook Crazydutch was opgevallen.
En wat ik die zaterdagavond/nacht had gezien. En nee ze spreken mij zeker niet elke keer weer aan. Had er ook nog nooit last van gehad tot die zaterdagavond/nacht.
Voor de dames is het ook niet fijn om zo te moeten werken ze klagen er ook over sommigen.
Ik ga er niet voor wegblijven hoor.

Soms zijn die kerels met zijn twee ook actief een stuk buiten SKW. Een tijd terug regende het flink en was ik er geweest. Daarna met de fiets naar het centrum en ik zag 2 van die mannen staan langs het fietspad bij een bouwplaats.
Ik kwam erlangs en ineens viel er een rek om voor de fiets 'toevallig' en ze kwamen met 'helpen' omdat ik viel.
Ineens zie ik mijn portemonnee in de handen van een van die lui. Ik ben vrij groot en heb dreigend gekeken en hen bedankt voor het veiligstellen van de portemonnee. En hem teruggenomen uit zijn hand. Weggefietst en denk ik gewoon geluk gehad. Lastig met cash geld op zak daar dat werkt als een magneet op die gasten.

Stop met die onzin aub.
als je er nooit op zaterdagnacht komt wat zit je dan hier voor onzin uit tekramen,

Terug
Bovenaan Onderaan