Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren avond / nacht was de bezetting ook erg laag maar eigenlijk doet dat er echt niet toe want zelf dan was het moeilijk kiezen. Ben uiteindelijk bij drie nieuwe dames langs geweest. Alle drie nieuw voor mij en twee ervan pas recent actief in het skw.

Met drie kom ik meestal wel toe maar er waren er nog meer dan genoeg aanwezig voor het geval dat niet zo zou zijn... 😅

Gisteren avond / nacht was de bezetting ook erg laag maar eigenlijk doet dat er echt niet toe want zelf dan was het moeilijk kiezen. Ben uiteindelijk bij drie nieuwe dames langs geweest. Alle drie nieuw voor mij en twee ervan pas recent actief in het skw.

Met drie kom ik meestal wel toe maar er waren er nog meer dan genoeg aanwezig voor het geval dat niet zo zou zijn... 😅
Leuk om te lezen, hopelijk heb je tijd om van die drie ook een recensie te schrijven, zodat er terug wat leven komt in het recensie topic.

Ik lees de berichten hierboven en vraag mij dan af.
Hoe is het momenteel op een non-feestdag.
Er zouden hier tegen de 300 bruikbare ramen zijn.

Op een doordeweeks avond, hoeveel dames mag je dan nog verwachten?
30-50 of 200+ ofzo? :p
Ik denk rond de 150... In het SKW is het normaal onmogelijk om niet je goesting te vinden.

Wandeling gedaan van de namidag rond 12:30 maar was niet veel te zien en veel leegstaande Panden .. die er waren spraken me niet zo aan
heb mij dan late verleiden door en zwarte dame genaamd Dana (ss) aan de rechtse kant niet ver van de pisbakke..
maar ze wou eerder SM geven .. maar ben ik daar niet zo voor.
Dus 100 eur al kwijt gespeeld.. (50 pakte ze niet aan) was ook en matige service en niks nagekomen..
dus was ik beetje beloge .. dan naar de overkant geweest in de draai
Daar gestopt bij en duitse blonde aan linkse kant was wel oke service ,maar ze wou da ik nog sigarette en al ging kopen voor haar , ik dacht ja droom maar verder 😅..
Zal nog even duren voor ik hier nog terug kom.. de goeie service (zonder klokkijken ) en tijden zijn hier tog wat gedaan heb ik de indruk

de goeie service (zonder klokkijken ) en tijden zijn hier tog wat gedaan heb ik de indruk
Die is er nog ruim aanwezig. Vanmiddag weer een topservice gekregen en 10 minuten extra tijd. Ik bezoek een handvol vaste dames met een geweldige service en meestal krijg ik ook wat extra tijd.

Kun je ook eens de plattegrond bestuderen en wat nauwkeuriger, met straatnaamen huisnummer, beschrijven waar je binnen geweest bent, want van die cryptische omschrijvingen van jouw worden we meestal niet veel wijzer.

Die is er nog ruim aanwezig. Vanmiddag weer een topservice gekregen en 10 minuten extra tijd. Ik bezoek een handvol vaste dames met een geweldige service en meestal krijg ik ook wat extra tijd.

Kun je ook eens de plattegrond bestuderen en wat nauwkeuriger, met straatnaamen huisnummer, beschrijven waar je binnen geweest bent, want van die cryptische omschrijvingen van jouw worden we meestal niet veel wijzer.
Zal volgende keer en dagboek meenemen en en plattegrond met nrs goed voor jou ?

Tja , als je zo behandelt als een kleine jongen wordt door Mister Schipperskwartier , dan schrijf je hier ook niks meer.
Ik geloof wel dat ik die Afrikaanse weet , staat rond Verversrui 9 ofzo .
Erg blij is ze niet.
Ik krijg ook wel eens extra tijd, niet altijd, maar komt best wel voor hoor, en ik ben lelijk🙈
Oh dan geloof ik dat ik je ken . Loop je wel eens in een Feyenoord trainingspak haha.

Tja , als je zo behandelt als een kleine jongen wordt door Mister Schipperskwartier , dan schrijf je hier ook niks meer.
Ik geloof wel dat ik die Afrikaanse weet , staat rond Verversrui 9 ofzo .
Erg blij is ze niet.

Oh dan geloof ik dat ik je ken . Loop je wel eens in een Feyenoord trainingspak haha.
Stond in schipperstraat , met tattoos en en lerepak ;)

Sorry dat ik niet altijd even duidelijk ben ook , ik schrijf vaak in de rapte .. en van wat me opviel en beviel .. want ik vind ook niet altijd meteen de topics er van terug van die dames waar ik binnen spring.. dus doe ik het meestal hier ..
Maar vond het er vroeger tog fijner ook de dames in omgang... op en jaar tijd veel Veranderd

Sorry dat ik niet altijd even duidelijk ben ook , ik schrijf vaak in de rapte .. en van wat me opviel en beviel .. want ik vind ook niet altijd meteen de topics er van terug van die dames waar ik binnen spring.. dus doe ik het meestal hier ..
Maar vond het er vroeger tog fijner ook de dames in omgang... op en jaar tijd veel Veranderd
Ja er komen steeds meer 15 minuten dames . Het gaat hard.
De vrouwen veranderen soms ook van raam behalve die hele geroutineerde die er al sinds jaar en dag zitten.

Waar ben je dan binnen geweest vanmiddag ?

Ja maar @Janus jij krijgt altijd maar gratis extra tijd en de rest van de wereld niet.
Heb je honing aan je kont ?
Een gouden pik.
Zijn wij allemaal horken, eikels , lelijk als de nacht of zo?
Je laat weer maar eens voor de zoveelste keer merken dat je totaal niet weet hoe het in het skw werkt.
Heeft niets met honing of een gouden pik te maken. Alleen met je verstand gebruiken.
Als je steeds bij die jonge huppelkutjes binnen stapt die net in het vak zitten, dan mag je blij zijn dat je je betaalde tijd krijgt. Als je bij de ervaren dames binnen gaat, dan ben je al redelijk zeker dat je minimaal de betaalde tijd krijgt. En als je een goede tot geweldige service krijgt, en dan vaker bij die dame terug gaat is het een kwestie van tijd tot je extra tijd krijgt.
Ik krijg ook wel eens extra tijd, niet altijd, maar komt best wel voor hoor, en ik ben lelijk🙈
Ik krijg ook niet extra tijd, maar ook nooit te kort. En ik ben ook niet de knapste van de hoop.

Je laat weer maar eens voor de zoveelste keer merken dat je totaal niet weet hoe het in het skw werkt.
Heeft niets met honing of een gouden pik te maken. Alleen met je verstand gebruiken.
Als je steeds bij die jonge huppelkutjes binnen stapt die net in het vak zitten, dan mag je blij zijn dat je je betaalde tijd krijgt. Als je bij de ervaren dames binnen gaat, dan ben je al redelijk zeker dat je minimaal de betaalde tijd krijgt. En als je een goede tot geweldige service krijgt, en dan vaker bij die dame terug gaat is het een kwestie van tijd tot je extra tijd krijgt.

Ik krijg ook niet extra tijd, maar ook nooit te kort. En ik ben ook niet de knapste van de hoop.
Precies ne modeshow hier! Als de meisjes maar mooi zijn voor mij , hoe jullie eruitzien interesseert mij geen bal

Is echt niet nodig. Een paar keer je verdiepen in de adressen en je hebt ze zo onder de knie.
Stond in schipperstraat , met tattoos en en lerepak ;)
Volgens mij stond zij op de kamer van Melissa.
@ keep dreaming, neen Alice was er niet. Was anders zeker een optie geweest
Als hier Alice/Alicia van VT 36 bedoelt wordt. Zij was vanmiddag wel degelijk aanwezig
Waar ben je dan binnen geweest vanmiddag ?
Bij één van de besten van het skw. We hebben afgelopen week nog over haar gesproken via pb. :ROFLMAO: ;)
Precies ne modeshow hier! Als de meisjes maar mooi zijn voor mij , hoe jullie eruitzien interesseert mij geen bal
Er waren vanmiddag weer meer dan genoeg knappe dames aanwezig.

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
45.225
Leden
36.602
Nieuwste lid
Basjeweetwel
Terug
Bovenaan Onderaan