Johnny Walk
Meubelstuk
Realist, de feiten zijn al tijden gewoon te volgen, ik kijk naar wat nog wel kan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenkerstmis ist overal rustig maar met nieuwjaar kon je het einde van de straat niet zienVoor Corona was het al een tijd stil.
ik geef je bijdrage dezelfde score als je aantal geschreven recensies!Trekt al sinds de komst van corona op niets meer daar
Dit bericht schrijf ik over vorig nieuwjaar, 4 jan. 24.Nieuwjaarsdag in Villa Tinto:
De volgende kamernummers waren in gebruik: 1, 7, 28, 36 en 38.
De andere 46 kamers waren onbezet! Waarneming: Tussen 14h30 en 16uur!
Normaal is de Villa Tinto het best bezette deel van het SKW.
In het gehele SKW tussen de 45/55 ramen bezet. (Van de 309).
Ik schrijf dit nu, kunnen we het rond Nieuwjaar 2025 even als geheugensteuntje gebruiken
Alleen een blinde kon op nieuwsjaarsdag het einde van de straat niet zien!!!kerstmis ist overal rustig maar met nieuwjaar kon je het einde van de straat niet zien
Ik ben nog steeds aan het wachten op een recensie van Kristinne en ik was wel bezig oudjaar (31 december) 2017, 2018 en 2019.Dit bericht schrijf ik over vorig nieuwjaar, 4 jan. 24.
Nieuwsjaardag had droog weer en een normale temperatuur.
Alleen een blinde kon op nieuwsjaarsdag het einde van de straat niet zien!!!
Waarom ben je nog steeds aan het wachten op die recensie.Ik ben nog steeds aan het wachten op een recensie van Kristinne en ik was wel bezig oudjaar (31 december) 2017, 2018 en 2019.
Idd ,vroeger rond de jaarwisseling of einde van de maand gingen veel toeleveranciers daar wandelen met hun zwarte inkomsten dat geld ging dan naar de hoeren of de befaamde straat in Gent met hun bars langs de weg was daar heel druk ...Waarom ben je nog steeds aan het wachten op die recensie.
In ieder geval niet van mij. want ik heb Kristinne in 2023 eenmalig bezocht!
Als je nu nog terug denkt aan de jaren 17 t/m 19, dan ben je stil blijven staan in een veranderde en ieder jaar iets minder SKW.
Vroeger waren de dagen voor de jaarwisseling druk met wandelaars, vaak ook omdat ze van hun baas een extra zakcentje handje contantje hadden gekregen, wat hun partner thuis niet mocht weten!
Zo weinig maar. 1 x per jaar naar de dames en dan in de rij staan.Idd ,vroeger rond de jaarwisseling of einde van de maand gingen veel toeleveranciers daar wandelen met hun zwarte inkomsten dat geld ging dan naar de hoeren of de befaamde straat in Gent met hun bars langs de weg was daar heel druk ...
En nog stonden die personen vrij.Zoals verwacht was de bezetting vandaag heel weinig.
Oneven zijde VVR: 2 Dames in 24 ramen en in VT 5 ramen van de 51. (waarvan nog 2 Shemales)
Iemand hier ervaring met voyeurisme in SKW (kijken of bekeken worden)?
Wil je dat er iemand kijkt terwijl jij bezig bent of dat er iemand neukt terwijl jij toekijkt? Beide is mogelijk. Laat maar iets weten. Ik ben er wel voor te vinden en ken een van de meisjes dat er voor open staat mits betaling natuurlijk.Iemand hier ervaring met voyeurisme in SKW (kijken of bekeken worden)?
Was dat in de dag of avond?Zoals verwacht was de bezetting vandaag heel weinig.
Oneven zijde VVR: 2 Dames in 24 ramen en in VT 5 ramen van de 51. (waarvan nog 2 Shemales)
Dat was in de middag (dag) van 1e Kerstdag,Was dat in de dag of avond?
IS bedoel jeHoe was de bezetting op tweede kerstdag?
Je moet eerst gaan kijken voordat je het weet... Hoe was of hoe is de bezetting in het SKW op tweede kerstdag?IS bedoel je
Er zijn alleen nymfomanen met een kerstmuts op.Je moet eerst gaan kijken voordat je het weet... Hoe was of hoe is de bezetting in het SKW op tweede kerstdag?
Das beter verwoord ouwe zakJe moet eerst gaan kijken voordat je het weet... Hoe was of hoe is de bezetting in het SKW op tweede kerstdag?