Weet iemand of www.villa-tinto.com ooit nog gebruikt zal worden? De bordjes hangen nog in de VT, maar die site blijft leeg. Na de heropening had ik verwacht dat het even zou duren, maar nu ... einde verhaal?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet de naam niet. Weet wel dat haar lippen zodanig strak opgespoten waren dat ze na 10min pijpen begonnen te bloeden... Als ik moet gissen: Alexandra. Maar echt giswerk. Ik weet wie je bedield heeft een plat gezicht als Florence PughIk ben benieuwd of iemand me aan de naam kan helpen van een blonde dame op schippersstraat 24. Ik heb haar nu twee keer gezien in de nacht en het is een blonde dame met grote strakke fake borsten. Ze zit op één van deze drie ramen op de foto hieronder.Bekijk bijlage 40329
Die bordjes waren een initiatief van iemand die een andere site heeft opgestart maar geen succes heeft. Einde verhaal ja.Weet iemand of www.villa-tinto.com ooit nog gebruikt zal worden? De bordjes hangen nog in de VT, maar die site blijft leeg. Na de heropening had ik verwacht dat het even zou duren, maar nu ... einde verhaal?
Een Nederlander????? Me dunkt dat er weinig Hollanders zijn die Hakan heten.Oud artikel dat bewijst dat het de Nederlanders zijn die de boel op stelten zetten in het SKW, de dvp's verkrachtten en beroven...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180731_03641382
En hoe zou dat komen, dat het geen succes werd?Die bordjes waren een initiatief van iemand die een andere site heeft opgestart maar geen succes heeft. Einde verhaal ja.
Een Nederlander????? Me dunkt dat er weinig Hollanders zijn die Hakan heten.
Weer ene die niet niet goed leest en te snel met commentaar afkomt.... hahahahEen Nederlander????? Me dunkt dat er weinig Hollanders zijn die Hakan heten.
En hoe zou dat komen, dat het geen succes werd?
Als je daar een iet of wat eigen mening had waren de twee van de muppet show er ook direkt bij om te zeggen wat "de" waarheid was. En daar konden ze hun gang blijven gaan tot iedereen het kotsbeu was. Ook ik.
Zie niet in wat den ollander met de Villa Tinto zou te maken hebben, maar ok, als jij het zegt !Ik denk dat je nu de bal helemaal mis slaat.
@mechelen bedoelt volgens mij www.citygirl.nl wat een site is van een Nederlander met pooier-ambities.
Geld verdienen aan prostitutie door mooie verhaaltjes te verkondigen die hij niet waar kan maken.Zie niet in wat den ollander met de Villa Tinto zou te maken hebben, maar ok, als jij het zegt !
Ja, Pol. Met zijn donkere bril op en vaak een hoed op. Waande zich inderdaad le jeune premier van het Skw. En ergerde zich blauw aan het inperken van de zones. Nu zou hij waarschijnlijk zeggen: nu ja, het is momenteel goed. Hij wist zowat alles wat er zich in het kwartier afspeelde. Was ook een agent die ei zo na een heel gevulde combi van de politie kon vervangen. En hij stond steeds paraat voor het belang van de meisjes. Boodschappen doen, een troostend woordje... Fijne man. Maar oh wee als je hem tegensprak. Dan had je inderdaad gegarandeerd ruzie ermee. En dan had je op het Sint Petrus en Paulus plein nog enkele cafés waar ik destijds met genoegen kwam. Pol zat er ook vaak. Niet lang, maar altijd vol overgave de belangen van de Maskes, zoals hij ze te pas en ten onpas citeerde, kwam verdedigde. Cor, de naam van het café ontsnapt me momenteel, was een Hollander die jarenlang schipper was geweest. Op de binnenvaarten weliswaar, zei altijd de miekes. Ooit heb ik mijn laatste trein naar Kortrijk gemist door dat oeverloos gepraat. En heb dan maar eventjes geslapen in het Centraal Station. Doch ook daar sluiten de deuren voor 2 à 3 uur. Dus terug de straat op. Indertijd had je nog een raamprostitutiebuurt van het Station waar je voor 500 frank aan je trekken kon komen. Letterlijk en figuurlijk. De kwaliteit van de meisjes was er doorgaans middelmWie heeft het ook ooit aan de stok gehad met Pol "De burgermeester" van het SKW? Ik zou er géén jaar meer kunnen op plakken wanneer ik het aan de stok had met de man, maar het is alleszins zeer lang geleden. Ik stond volgens de man voor een raam het zicht op een meisje te hinderen, waardoor ze potentiele klanten misliep. Dit ontaarde even in een discussie. Kende de man toen ook niet "als", maar deze had het hart wel op de juiste plaats. Plakket nog steeds te zien bovenaan huisnummer 16. https://www.gva.be/cnt/aid667962
Die zijn er wel meer die de bal soms volledig mis slaan. Het overbekende verhaal van de klok en de klepel. Ze denken iets te weten opv het echt te weten, en verzinnen er dan een mooi verhaaltje omheen om interessant te doen.Ik denk dat je nu de bal helemaal mis slaat.
@mechelen bedoelt volgens mij www.citygirl.nl wat een site is van een Nederlander met pooier-ambities.
Wie bedoel je dan met " iemand die een andere site heeft opgestart maar geen succes heeft " ?Die bordjes waren een initiatief van iemand die een andere site heeft opgestart maar geen succes heeft. Einde verhaal ja.
Tuurlijk.Zij er dan geen mensen met de Nederlandse nationaliteit die een allochtone achtergrond hebben en dan niet Jaap of Kees heten?
@hama Dat was de Lange winkelhaakstraat als ik me niet vergis...Indertijd had je nog een raamprostitutiebuurt van het Station waar je voor 500 frank aan je trekken kon komen. Letterlijk en figuurlijk. De kwaliteit van de meisjes was er doorgaans middelm
Klopt. En iets verder de Van Straelenstraat (gekend a@hama Dat was de Lange winkelhaakstraat als ik me niet vergis...
Was dat niet de buurt waar al die zwartjes zaten op het einde?@hama Dat was de Lange winkelhaakstraat als ik me niet vergis...
@Brouwer02 Klopt... Dat zijn dingen uit lang vervlogen tijden die niet meer terug komen...Was dat niet de buurt waar al die zwartjes zaten op het einde?
Groot was het niet, maar het was wel een soort galerij a la VT. De Myo-o daar kan en ga ik geen uitspraken over doen.Was wel veel kleiner dan VT. Hoeveel kamers waren er toen ook al weer, 10 of misschien 15? Die Myo-o bar kwam er pas toen de passage al jaren gesloten was.
Toen de galerij daar was, was de binnenkant een sexshop en peepshow.Groot was het niet, maar het was wel een soort galerij a la VT. De Myo-o daar kan en ga ik geen uitspraken over doen.
Wat komt er nu?Ook iets dat weer een andere bestemming krijgt na jaren leegstand. Was ook een soort galerij zoals Villa Tinto maar dan overdekt, waar je door kon wandelen, dvp's bewonderen en bezoeken. Tevens was hier ook de Myo-o gevestigd (paaldans bar).
Woningen.Wat komt er nu?
Spijtig genoeg welZij er dan geen mensen met de Nederlandse nationaliteit die een allochtone achtergrond hebben en dan niet Jaap of Kees heten?
In dit geval ging het over een Nederlander, mij lijkt overigens dat er ook wel Belgen zijn die Hakan heten, of heb ik het mis?Een Nederlander????? Me dunkt dat er weinig Hollanders zijn die Hakan heten.
In dit geval ging het over een Nederlander, mij lijkt overigens dat er ook wel Belgen zijn die Hakan heten, of heb ik het mis?
Tja, deze reactie zegt genoeg...Spijtig genoeg wel
Hollander zeker!! En welke reactie.?? Moet jij nu elke keer zo reageren??? Niet goed voor uwen tikkerTja, deze reactie zegt genoeg...
Maar niet nederlandse dames neuken is geen probleem, zeker...
Zielig.