Er zullen ongetwijfeld bangschijters zijn die om die reden wegblijven. Ik in elk geval niet. De redenen die @Brouwer02 geeft wegen veel zwaarder. Het zijn economisch heel zware tijden. Dat geld voor alles en iedereen. En aangezien iedereen minder te besteden heeft aan hun pleziertjes omdat alles veel duurder wordt, denk alleen al aan de brandstof en rente, is dit ook te voelen in het skw. Maar ik ga straks weer een dame een goede dag bezorgen.Sorry maar je ziet het helemaal verkeerd en dit is de laatste keer dat ik op dit onderwerp reageer!! Open je ogen , gewone mensen blijven wel weg door de allochtonen en gespuis dat daar rondloopt. Als ik aan sommige vrienden vraag of ze nog in SKW komen zeggen ze juist dat dat de reden is dat ze er wegblijven
Wat @Sir cumalot beschrijft heb ik ook al eens gedaan. Ik ben "demonstratief" tussen die gasten en het raam gaan staan. De dame deed open en liet me binnen. Toen die gasten afgedropen waren bedankte de dame me, en zei dat ik niet hoefde te blijven. Uiteraard zei ik, ik ben nu binnen en ga mee naar de kamer. Toen was ze natuurlijk helemaal blij. Wat ik hierboven beschrijf is al 15 of 20 jaar geleden om maar aan te geven dat het geen nieuw verschijnsel is, en het was bovendien ook nog in de dag of vroege avond. Het is dus ook niet dat dit alleen midden in de nacht gebeurd.