Gisteren heb ik voor het eerst
SKW bezocht. Mijn eerste indruk en ervaring was dat veel hoeren daar arrogant en een onvriendelijke uitstraling hadden en doen alsof ze beter zijn dan anderen. (Waarschijnlijk niet goed opgevoed of komen ze uit een slechte omgeving/mentaliteit)
Ik schrok gewoon dat ik door de meeste hoeren daar werd geweigerd (dit was mij nog nooit overkomen)
. Ik vroeg aan een hoer: is dit omdat ik een kleurtje heb? Ze zegt gewoon: 'Ja' en dan ook nog heel arrogant gedragen. Ik wou haar op dat moment gewoon het liefst haar telefoon uit de handen slaan en haar een keiharde stoot geven. Want als er geen camera's hingen of geen mensen bij waren had ik dat zonder twijfel ook zeker gedaan.
Ik vroeg aan een andere donkere jongen hij is meer zwart, ik ben van mezelf best licht (bruin) vergeleken met zwarte mensen. Ik vroeg aan hem: 'hebben ze een afkeur aan gekleurde mensen ofzo? Ik word door de meeste hoeren geweigerd' hij zei: ja ik word ook steeds geweigerd en dit gebeurt altijd hier.
Ik vind het wel jammer dat ik dit heb moeten ervaren en het heeft mij ook wel pijn gedaan, want je voelt je alsof je minder bent. Want ik heb altijd wel geen leuke ervaringen gehad met een kleurtje over het algemeen, je word toch anders behandeld en mensen kijken je ook anders aan en trekken vaak verkeerde conclusies over je.
Dat je wel eens word geweigerd gebeurd iedereen wel eens, maar zovaak heb ik nog nooit meegemaakt…dus dit was mijn eerste indruk en ervaring die ik bij de
SKW had.
Uiteindelijk heb ik wel een Roemeense 21 jarige dame in de kont geneukt en mogen likken en blowjob gekregen voor maar €50 het verbaasde mij wel dat dit allemaal mogelijk was voor €50. Ze vertelde zelf ook dat ze hier rascistisch zijn en dat Nederland beter is.
Is het niet een beetje raar dat je blijkbaar zo goed als alleen staat met je betoog TEGEN de dames in het Antwerpse
SKW?
Er is er hier zo nog eentje geweest die het altijd maar over "ethnic profiling" had
Beetje zielig.
Het is simpel hoor, hét sleutelwoord tegenover de dames in het
SKW is "RESPECT" en als we even bekijken in welke bewoordingen JIJ over de dames in ons Antwerpse
SKW spreekt dan is "RESPECT" duidelijk een begrip waar jij "niet veel kaas van gegeten hebt" (Heb je hem? Kaas? )
Ik laat nog even in het midden hoe je dan over de dames denkt op het moment dat "je er overheen gaat" of ze "in hun kont pakt" en hoe het er dán aan toe gaat. Kun je misschien even zo eerlijk zijn van hier te vermelden WELKE Roemeense 21 jarige je voor 50 Euro in de kont geneukt hebt? Graag naam van de dame, straatnaam, huisnummer en raam aub. Of was dat gewoon wat bluf?
Gooi het ook aub niet altijd over de boeg van het zogezegde "racisme", dames in het
SKW hebben gewoon HET RECHT om ZELF te bepalen wie ze binnen laten en wie niet. Je kunt misschien klacht gaan neerleggen bij de Commisiie voor Gelijke Kansen omdat je bij "een hoer" niet binnen mocht maar je gaat niet veel kans maken om daar iets uit te halen. Weet dat de dames soms allerlei soorten klanten weigeren: te jong, te oud, te vies, te donker, te licht, te zat, te groot geschapen, te stoned, en zo kan ik nog even doorgaan. Er zijn meer dan voldoende dames die respectvolle "donkere medemensen" wél binnen laten en wél servicen. Hang hier dus niet de zieligaard uit die "ocharme niet bij een dvp (dat is een dame van plezier
) binnen mocht"
Afin, ik hoop dat de lockdown in Nederland snel voorbij is, dan hoeven de dames is "ons"
SKW kerels zoals jij niet meer te weigeren, dan kun je terug in je eigen omgeving gaan "poepen" (ja, zo heet dat in Antwerpen) want dáár zal je dan wellicht wél overal binnen mogen.
Als je het niet erg vindt dan hebben de
SKW dames (zo noemen we ze hier, niet "hoeren" alhoewel ze dat natuurlijk wél zijn, "respect" weet je wel?) én blijkbaar ook een aantal leden hier liever dat je niet meer tot in Antwerpen komt.
Je nickname zegt ook al wel iets "AmsterdamTheCity", misschien moet ik de mijne dan ook waar wijzigen in "AntwerpenWereldstad"