Juliana was er maar weer heel sporadisch , heb ze tussen 20u30 en sluiting maar 2x zien staan en telkens maar voor 2 minuten en 1 van de 2 keer stond er nog ne vent met haar te klappen binnen.
Ze spreekt me wel aan maar denk dat je echt die haar nummer moet hebben want ofwel zit ze 98% van de tijd uit het zicht te wachten op een klant die gaat komen en ofwel ga je op haar af aan de deur en dan schiet er iemand anders binnen die een afspraak had gemaakt.
Ik moet zetten voor mij persoonlijk was er ook niet veel keuze gisteren , en vorige donderdag had ik dat ook al.
Heb wel een paar vaste dames die nog steeds op vakantie zijn in SS s'avonds en die zitten alle 3 richting het einde als je al voorbij de VT loopt en die meisjes zijn al bijna 3 weken weg.
Die dame in VT1 viel me ook op, iets vollere kont maar knap gezichtje en lachte altijd heel vriendelijk gisteren maar toen ik wou gaan tegen 22u20 was ze opeens weg en niet meer gezien, zal me leren om nog eens te gaan zien of Juliana er toch niet zat
2 weken geleden op SS 2/1 kunnen binnen schieten bij een half Belgische / half Russische die vlot NL sprak, was ook een knappe dame en vooral heel sociaal maar helaas al 2 weken niet meer gezien dus was gisteren ook noppes, ik ga wel maar 1x per week want Antwerpen is toch 100km rijden.
In SS 6 ( of 10, ik denk 10 ) wel al 2 dames zien staan vorige week en deze week die me wel aanspraken, een blondine en een meisje met zwart haar in 2 staartjes , beide zijn petit en lijken heel jong maar ook veel afwezig aan het raam en met jonge dames heb ik toch soms dat mijn "rip off" radar afgaat hoewel ik eens iemand toch de volle 20 min heb zien binnen gaan bij 1 van de 2.
Niet dat er perse weinig keuze was gisteren maar ik merk toch voor mijzelf dat er een paar dames nog ontbreken die nog moeten terug komen en de rest die ik wel wou was veel te veel op "goed geluk" of ze wel of niet in hun raam stonden gisteren dus ben zelfs helaas 100km zo kunnen terug rijden zonder plezier