CrimsonGuard
Stamgast
Dat het maar snel lekker weer wordt. Dat zal ook helpen denk ik zo. Ramen in elk geval beter dan die prive stuff
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee hoor, of toch zeker niet snel. Maar ik verwacht dat ze altijd zullen blijven bestaan.Ramen sterven langzaam uit,helaas
Zaterdag avond is een top avond voor de dames.Gisterenavond nog eens een rondje gewandeld in het SKW. Het was er echt druk qua wandelaars natuurlijk veel toeristen .Het leken mij echt voor-corona aantallen. Ook verdween er regelmatig een dame die naar achteren ging met een client. De dames zelf zullen wel een goede avond gehad hebben qua verdiensten denk ik. Ikzelf ging maar eens poolshoogte nemen om eventueel later terug te komen. Zaterdagavond kamer ik eigenlijk nooit in het SKW omdat ik daar niet echt de beste ervaringen mee heb ( zaterdagavond ) lopen er veel potentiële klanten dus willen de dames je heel snel buiten heb ik in het verleden al ondervonden. Persoonlijk vond ik wel dat er voldoende mooi ogende dames achter het window hadden plaats genomen. Twee dames vielen mij wel op als buiten categorie kwestie van mooi zijn nm. op 21/2 een vriendelijke jonge brunette ( naar ik hier lees een Hongaarse ) met wel een joggingsbroek aan wat ik wel vind niet kunnen. Ik heb haar net hier in het forum eens opgezocht doch spijtig enkel slechte beoordelingen. En op 25/1 een jonge blondine zo een echt sexmachine waar ik op dit forum niets over terugvind of ik moest er over gekeken hebben. Indien er een collega is met enige informatie over deze mooie juffrouw verneem ik het graag.
Ook nog een tipje aan de negatievelingen onder ons het SKW dat verdwijnt mijn inziens nooit. Ik kan natuurlijk ook niet in de toekomst kijken doch heeft het SKW al meer doorstaan dan deze crisis het gaat er al eens wat beter en dan een beetje minder maar eigenlijk gemiddeld genomen marcheert het er voor de dames eigenlijk wel goed natuurlijk moet je er als dame misschien een beetje kwaliteit afleveren dan voor de corona. Maar dat is in vele beroepen ook zo.
Stap skw in tot aan VGL 8/4 zoek wat oogcontact met zwarte Jessy en je vindt (hopelijk) wat je zoekt. Veel beter dan die kroegen waar ze je enkel proberen te pluimen.Weet iemand of er nog café of bars zijn in het Antwerpse waar je makkelijk zwarte of donkere dames kan ontmoeten?
Het keteltje is inmiddels alweer wat jaren gesloten en het hoeft niet precies een zelfde zaak te zijn ( een precies zelfde zaak zal denk ik snel door de gemeente de nek worden omgedraaid ) .
Maar wel een waar je nog weleens een dame tegen komt die allicht op zoek is naar iets of een paar euro...
Ja ééntje ik denk ss 11/ 3 ge zult het in de privé moeten gaan zoekenzitten er aziatische dames in antwerpen
Jammer, zou leuke afwisseling zijnmJa ééntje ik denk ss 11/ 3 ge zult het in de privé moeten gaan zoeken
Vandaag stond er nieuwe op vingerling 17/1 eerst stond met haar poes te spelen en de volgende ronde stond ze met haar borsten bloot als ge der zeeën tegenkomt ver van wegblijven.
S avonds dan ? tijdens de dag zijn die ramen leegHeeft iemand idee wie de nieuwe dame is op (vermoedelijk) Schippersstraat 35/1? Een jonge brunette dame.
Is hier ergens wat informatie over haar dienstverlening?
Die is pas nieuw volgens mij. Maar ze wordt flink uitgeprobeerd , want veel vrij is ze niet.
Meiden, die deze handelingen duidelijk zichtbaar verrichten bij het raam.Ja ééntje ik denk ss 11/ 3 ge zult het in de privé moeten gaan zoeken
Vandaag stond er nieuwe op vingerling 17/1 eerst stond met haar poes te spelen en de volgende ronde stond ze met haar borsten bloot als ge der zeeën tegenkomt ver van wegblijven.
Zijn er in skw dames die zich laten fisten ipv het te geven?
Momenteel ken ik er geen. Vroeger heb ik het wel eens gelezen van een dame in VT, maar die is al jaren verdwenen.Zijn er in skw dames die zich laten fisten ipv het te geven?
Ze is terug verschenen, voorlopig nog schipperstraat 35Karla van ss 35/1 is definitief gestopt met werken in skw
Het zou deze kunnen zijn.Wie is die dame met zwart haarbdat op schipperstraat 10/2 werkt?,heb haar deze ochtend zien staan zag er wel goed uit
Mvg